Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Paddenstoelen + MDMA [verslagje]

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mysticwarrior
  • Date de début Date de début

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17/8/07
De afgelopen tijd, was het een beetje een experimentele periode voor mij. Ik wil graag erg voorzichtig zijn met psychedelica, maar op het moment neemt psychedelica zo'n belangrijke plek in, in mijn leven. Dat ik voortdurend hierover nadenk en als het even kan een tripje neem naar de duistere en de nog geweldige onverkende gebieden in mijn onderbewustzijn.

Na een aantal MDMA ervaringen die ik behoorlijk kort achter elkaar heb gedaan, besloot ik gisterenavond alsnog weer te gaan reizen. Maar dit keer niet alleen met MDMA, maar ook met de paddenstoel. De set & setting hadden beter gekund, maar ik ben iemand die graag geconfronteerd word, dus ik besloot om alles maar gewoon op mij af te laten komen. Nadat ik eenmaal de MDMA weg gewerkt had, heb ik gelijk de paddenstoelen thee, van het vuur afgehaald en kort daarna achterover gewerkt. Ik had verwacht dat het minstens 3 kwartier zou gaan duren voordat ik wat ging voelen, maar echter na 20 minuten kwam de trip al behoorlijk hard opzetten.

Ik ging op de bang liggen en voelde dat de MDMA zijn werk behoorlijk goed begon te doen. Ik was intens euforisch, ook begonnen al vrij gauw de visuals. Normaal gesproken ervaar ik niet zoveel open-eye visuals, maar dit keer stond ik met al mijn verstand te kijken hoe de wereld om mij heen in allerlei kleuren en patronen te zien was. Minstens 2 tot 3 uur lang heb ik op de bank gelegen, het ene moment raakte ik weer diep in mij zelf gekeerd en het andere moment bewonderde ik weer de wereld om mij heen.

Deze eerste 3 uur van de trip waren eerlijk waar, weer eens verbazingwekkend te noemen. Ergens binnen deze tijd-span zag ik namelijk een symbool, die ik achteraf gezien al vaker had gezien. In de Farmacratic inquisition, word er ook een stukje uitleg gegeven over het symbool, namelijk een jezus kruis met 2 slangen daar omheen gedraaid, genaamd Caduceus. Echter was ik zelf een van deze slangen en mijn vriendin de ander. We draaiden ons strak om het kruis heen, daarna zag ik een cobra hoofd met mijn eigen gezicht er over heen geplakt, als een soort avatar verschijnen. Dit verbaasde mij nogal, omdat ik al eens eerder slangen en salamanders had gezien in een aantal trips van mij.

Misschien dat het vanwege de MDMA kwam, maar ik had een aantal hele scherpe momenten, waarop ik nog redelijk helder kon nadenken. Ik praatte hardop, tegen de geest van de paddenstoel en bedankte hem voor de ervaringen die ik op deed. Hardop praten op een soortgelijke manier als dit, zou ik normaal gesproken noooit doen.

Na ongeveer 3 uur, voelde ik dat de MDMA begon uit te werken en dat de trip heel geleidelijk over werd overgenomen door de paddenstoel. Ik was inmiddels weer helder genoeg om het een en ander te kunnen doen. En besloot daarom om maar is met mijn honden een korte wandeling te gaan maken. Er bevind zich dicht bij mij huis een groot voetbal stadion, waar de lichten van branden. De lucht werd hierdoor opgelicht, wat samen met de effecten van de paddo's een mooi plaatje bezorgde om te bezichtigen. Ik liep zoals altijd het zelfde rondje, en onderweg stond ik nogmaals naar de verlichte hemel te kijken. Maar op eens zie ik een kleine hond op mij afkomen, de eigenaar rende er achter aan. Ik raakte een klein beetje in paniek omdat mijn eigen honden als gekken begonnen te trekken. Maar gelukkig pakte de eigenaar zijn hond op en liep weer verder. Ik heb het rondje nog afgemaakt en heb thuis nog even rustig op de bank gezeten, waarna de effecten ook rustig begonnen te verdwijnen.

In eerste instantie was ik een beetje verward en verbaast. Lichtelijk emotioneel en ik voelde mij een beetje opgebrand. Dit was toch wel duidelijk de Crash van mdma. Maar vanochtend werd ik wakker en ik voel me eigenlijk hartstikke goed. Ik kan met volle bewondering terug kijken op een ervaring, die ik niet snel meer zal vergeten. Op wat DMT na, dat ik deze week nog x ga proberen. Heb ik nu wel besloten om het komende half jaar volledig tot rust te komen en de indrukken van de afgelopen periode is goed tot mijn in te laten werken. Ik heb het idee, dat ik namelijk iets te fanatiek ben geweest en nu echt even tot rust moet gaan komen.

Terug kijkend op deze intense en verbazende trip, sta ik erg raar te kijken van feit, dat slangen zo vaak terug lijken te komen in mijn trips. En dat een symbool als de Caduceus aan mij geopenbaard word, daar sta ik helemaal raar van te kijken. Het lijkt wel alsof dit mijn totem dier blijkt te zijn. Ik heb er vandaag het een en ander aan informatie over gezocht en nog een documentaire gekeken van Philip Gardiner – Gnosis, The secret of solomon`s temple revealed. Een erg goede documentaire, waar ook word in gegaan op de gnosistische symboliek waar de bijbel bol van staat. Ik meende mij te herinneren, dat er veel over de caduceus etc werd vertelt. Al met al, is dit allemaal des te meer reden om de paddenstoel als heilig te verklaren ;)

En nu is het tijd voor rust...... En om de persoon te bedanken die mij deze paddenstoelen heeft gegund! De paddenstoelen waren immers zeer potent ;)

Ps. Ik mis eigenlijk een forum voor trip reports. Ik weet dat er via joomla trip reports geplaatst kunnen worden, maar is het niet gewoon mooier als voor zoiets een plaats op het forum aanwezig is?

Klinkt als een gedenkwaardige ervaring!

mysticwarrior a dit:
Ps. Ik mis eigenlijk een forum voor trip reports. Ik weet dat er via joomla trip reports geplaatst kunnen worden, maar is het niet gewoon mooier als voor zoiets een plaats op het forum aanwezig is?

+1

mysticwarrior a dit:
Terug kijkend op deze intense en verbazende trip, sta ik erg raar te kijken van feit, dat slangen zo vaak terug lijken te komen in mijn trips. En dat een symbool als de Caduceus aan mij geopenbaard word, daar sta ik helemaal raar van te kijken. Het lijkt wel alsof dit mijn totem dier blijkt te zijn.

Mooie ervaring!! Zo hebben wij allemaal een totemdier of meerdere, waar we naar moeten leren luisteren met ons hart. Door paddenstoelen met respect te gebruiken en je open te stellen, kun je heel gemakkelijk met je totem en de andere wereld in contact komen. Het is een geweldig hulpmiddel :D

Take care!

De paddenstoelen waren immers zeer potent
In het illegale circuit circuleren nu al zeer potente shrooms. 8)

Ik ga binnenkort ook hippyflippen, maar dan ga ik eerst een uurtje in de MDMA roes zitten voordat ik de paddenstoelen inneem.

Een trip report forum spreekt mij ook wel aan, dan kan je als schrijver tenminste je report editen en zo (of kan dat bij het huidige systeem ook? ik denk het niet).

Je kunt wel editen, maar feedback van anderen is er niet.

CaduceusMercurius a dit:
mysticwarrior a dit:
De paddenstoelen waren immers zeer potent
In het illegale circuit circuleren nu al zeer potente shrooms. 8)

:D

CaduceusMercurius a dit:
Ik ga binnenkort ook hippyflippen, maar dan ga ik eerst een uurtje in de MDMA roes zitten voordat ik de paddenstoelen inneem.

Dat is denk ik wel een goed idee, ik zelf heb namelijk meer de paddenstoelen ervaren dan de MDMA. Ik denk achteraf wel, dat de trip hierdoor stabieler bleef, maar het echte zorgelose gevoel dat ik de keren daarvoor op MDMA had ervaren, was niet zozeer aanwezig.

CaduceusMercurius a dit:
Een trip report forum spreekt mij ook wel aan, dan kan je als schrijver tenminste je report editen en zo (of kan dat bij het huidige systeem ook? ik denk het niet).

Dat huidige systeem werkt in mijn ogen gewoon een beetje vreemd(Het werkt, maar daar heb je het ook mee gehad.). Een trip report afdeling op het forum is volgens mij veel effectiever en interessanter.

Wow, klinkt als een heftige ervaring.

Hippieflippen is idd geweldig.
Op Lowlands 2008 ging ik een sapje ging halen bij de sapjesbar,
en ik kon het wel allemaal lezen maar niet uitspreken :lol:
Eigelijk was er wel een beetje te veel afleiding (goh... echt???), maar ja dat maakt het niet minder leuk :D

Retour