Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Outdoor XXL: Setting Location

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Cheb
  • Date de début Date de début

Cheb

Neurotransmetteur
Inscrit
2/1/08
Beside a date i also need a location...

Please just spam your preffered area, it's an too open discussion to make a poll for.

I'll kick off;
Personally i like the area around Eindhoven. Not in the centre of the netherlands, but it would be centerred if you look at the NL, BE, DE. Also..it's easy for me (plus i just think of a quiet location).
If not, i don't care where...travel is travel, just make it's easy to reach, so not in Texel or something.

Al snel iets echt supervets gezien in ..*glup* Zuid limland....
http://www.groepsverblijf.nl/

Maar da's al snel 850 per weekend (delen..kan dus goedkoper worden), is beschikbaar op veel tijden en geeft ruimte aan 1 groep, dus geen gehannes met de buren. Kijk ff rond..
Op de hofschet lijkt me een goede plek (14-28 pers)

Is zoiets de smaak of toch liever meer bossen en meer kampeer/scouting?
Ik denk namelijk dat een beetje comfoor en bourgondische luxe aangenaam kan werken.
Daarintegen kan meer bos+eigen comfort in de vorm van kussens, kaarsen, wierook en weetikwat natuurlijk ook een super locatie maken!

[robotmode]
need more imput
[/robotmode]

Het was niet echt bedoeld als bungalow/huisje idee, maar echt als camping trip.
Blokhut/huisje lijkt mee ook best tof, maar het is toch echt de Outdoor edition ;)
Alst goed is was er iemand die mensen had aan gesproken die een locatie hebben, een gekraakt scouting gebouw ergens op de veluwe, maar zal even gauw uitzoeken wie dat was en of dat nog steeds geregeld kan worden dat we op hun terein kunnen camperen.
Zij zijn ook voorzien van stroom, dus misschien tegen een vergoeding kunnen wij daar gebruik van maken voor geluid e.d.

Ik sta uiteraard open voor discussie over de door mij veronder/gestelde punten ;)

Ik was op zoek naar een mooie bos terrein toen ik er tegen aan liep, meteen voorstellen om te kijken wat het is. Is het niks dan is het niks....
Gekraakte blokhut op de Veluwe lijkt mij overigens perfect :)

EDIT: http://www.labelterrein.scouting.nl voor een scouting terrein (bos, kampvuur, etc) en dus plaats om enkele tenten/tipi's te plaatsen. Nogmaals; en gratis terrein (zie boven) would kick ass

Retour