Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Nootmuskaat ervaring

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion ZOF
  • Date de début Date de début

ZOF

Glandeuse Pinéale
Inscrit
22/6/07
Hey Psychonauts,

Gister met mijn nieuwe Vapo2 eens wat geprobeerd. Had nog een ietsiepietsie beetje wiet (moet nieuw hebben, maar de persoon is op vakantie) gedaan, echt hemes en lekker schoon gevoel. Was zeer makkelijk met zo'n stormaansteker. Tot ik vandaag wat geraspte nootmuskaat in het bolletje deed en het vaporisete.

Eerst proefde je de hele smaak van nootmuskaat sterk in je lichaam en toen gebeurde er een tijdje niks (heel eventjes). Ik werd wat dizzy en ging op bed liggen/zitten. Ik werd me toch een partij loom. Echt niet normaaaaal, ik werd traag, en moe en mijn hoofd viel zowat in slaap. Ik moest toen eventjes eten halen dus pakte mijn fiets en ging op pad. Mp3speler aan, wat mooie muziek opgezet. En wow, ik was zo omringt met muziek, het plaatje klopte echt, het was een hele aparte ervaring. Ik tripte niet echt denk ik.

Toen halverwege kwam ik bij de autoweg en zag een auto naderen, ik stopte en er bleek geen auto aan te komen, de weg was leeg. Ik zag toch echt twee koplampen naderen maar die waren er niet meer. Dus ik fiets verder, en bij een tweede weg zag ik een auto komen en ik wilde remmen, achteruittrappen, bleek ik op mijn vader's oude fiets te zitten waarbij achteruittraprem niet werkt. Ik drukte op tijd de handrem in en t was allemaal wel en goed. (gelukkig)

Bij de snackbar (ja je moet toch iets) ging het in mijn hoofd sneller dan in mijn lichaam en sprak een beetje dubbeltongish. Ben gaan zitten en heb een red-bull genomen (pfff die dingen zijn duur daar:P). Nu gaat t weer goedjes met me, ben nog wel rustig.

Is dit het effect geweest van de nootmuskaat, dat is het enige wat ik vandaag geprobeerd heb? T was niet te vergelijken met paddo's ofzoiets. En t was ook geen marihuanahigh. Het was trouwens niet echt een plezierige relaxatie (is dat een echt woord?) het was echt onderdrukkend, niet plezant.

Als je in slaap moet vallen, mespuntje nootmuskaat in je Vapo2 en je ligt in een halfuurtje (ik wel denk ik)

Nu hopen dat ik morgen geen barstende koppijn heb, naja mijn lichaam is redelijk sterk :)

Groeten,
ZOF

Ik heb hier ook 2 nootmuskaten liggen.
Was van plan ze na mijn reis te gaan gebruiken.

Normaal los je zo 1 nootje op in een glas melk of warme melk geloof ik en dan krijg je ook een "trippy" gevoel. Maar zoals je zegt ook onderdrukkend etc.

ik heb eens een keer 2 noten opgegeten,
k voelde me soort van stoned,zelfs de volgende dag merkte ik het nog.
maar volgens mij is het niet zo gezond want je kan er een vergiftiging van krijgen.

Nee volgens mij ook niet echt, dat idee heb ik gekregen door het onderdrukkende effect.

Anyways, ik heb gewoon flink wat gevaporisede nootmuskaat ingeademt.

p.s.
Ik kan iedereen een Vapo2 aanraden, hij is goedkoop, met een mooie aansteker werkt hij prima, en hij is goed schoon te houden :) (Y)

Nootmuskaat zou een soort MDMA achtig effect moeten hebben, bij inname vanaf twee bollen. Maar Erowid beschrijft het als een deliriant.

It is used as a spice as well as acting as a deliriant if consumed in large quantities. Its effects are long-lasting and are considered unpleasant by most who experience them.

ZOF a dit:
p.s.
Ik kan iedereen een Vapo2 aanraden, hij is goedkoop, met een mooie aansteker werkt hij prima, en hij is goed schoon te houden :) (Y)[/i]

Waar haal je zo een ding ?

Nootmuskaat is dat gene kruid ofzow ? kun je dat oproken dan ? :o

Bij welke smartshop dan ook, een smoke bubble of Vapo2

De nootmuskaat had ik uit een potje van de supermarkt
je kan ook noten kopen in een of ander kruidenierswinkeltje
ik denk dat de noten geraspt een meer mdmaeffect hebben,
en uit een potje een bedrukkend slaapverwekkend effect.

ZOF

hmmm maar als je gene vaporiser hebt ... hoe gebruikik het dan ? Met een bong ? gwn opsnuive ? opete ?

Opeten is gangbaar. Mengen door vla of yoghurt bijvoorbeeld, en wegspoelen met cola. Er zijn aangenamere manieren om high te worden.

1 nootmuskaat aka +/-5 gram is voldoende

En ik raad je aan deze te raspen en op te lossen in een glas warme melk. Niet eten 3 uurtjes voor je dit inneemt. Zo voorkom je toch iet of wat misselijkheden in je maag.

hmm wel ik heb gemale :( kga direct is wa 5 gram in petit jervais potje doen :)

Tnx

niet alle nootmuskaat uit potjes werkt even goed, soms word de olie waar die stoffen inzitten er uitgehaald.

maar het is geen aanrader. imand waarmee ik het gebruikt had viel bijna neer toen die de volgende dag naar de wc ging ofzo.

ik heb het wel meer dan 1 keer gebruikt :oops: , ik werd er wel veel losser van en praterig, het voeld een beetje als wiet en alcohol door mekaar.

het duurt ook ongeveer 3 uur voordat je het begind te voelen en de volgende dag merk je het nog.

ik had volgensmij ergens gelezen dat het je lever kan beschadigen.

Interaction precautions:
MAO inhibitor

Active Constituents:
Methylenedioxy-substituted compounds: myristicin (non-amine precursor of 3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine [M-MDA]) elemicin, and safrole.

Well i heb daarjuist rond de 7gram in melk gdn , ik moest bijna overgeven door de goore smaak! heb ongeveer 4 gram binne (ni alles opgedronken >.< smùaakte te slecht) Maar nu steeds nog nix van gevoel . soms eens HUP ff iets voele alsk vbeweeg maar dan gaat het weg :( . Geen aanrader dus als ik zo zie

Zoals ik al zei 5 gram aka 1 nootmuskaat.
Hoger moet je niet gaan want dan ga je wel paar dagen langer last hebben.

Ga gewoon naar een natuurwinkel en vraag daar 1 nootmuskaatje. Kost 50 cent.

Retour