Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Morning Glory

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Frostie
  • Date de début Date de début

Frostie

Glandeuse Pinéale
Inscrit
6/4/07
Ik heb dit op het internet gevonden dat 'Morning Glory (Ipomoea Violacia)'
Zo bij de bloemist gekocht kan worden, is dit veilig (Bespuiting voor insecten)? En kan hier een extracte van gemaakt worden ?
Ik zou hier graag wat info over willen hoe je de extracten maakt, en welke middellen je er voor nodig hebt

bvd

zijn er dan hier geen mensen die hier iets van weten ?? :s

yup je kan idd MG zaden kopen bij de bloemist. Zag ze in de lente zelfs even in de super. Maar veel van die zaden worden bespoten met rotzooi. Zelfs als het niet op de verpakking staat is de kans groot dat er iets op zit tegen schimmel, bv. Wat je dan beter kan doen is een zakje bij een smartshop kopen. Of ge woon bij de bloemist en ze dan in de grond stoppen. Zijn erg makkelijk te groeien.
Ik hoor ook nog wel eens dat de zaden gewoon gewassen kunnen worden. Maar ik heb liever de zekerheid dat de zaden die ik inneem helemaal schoon zijn.
Met de zaden kunje een LSA extractie doen. Eve googlen?
hoop dat jer iets aan heb.. groete

Het kweken gaat inderdaad vrij makkelijk, maar ik zie na al die honderden bloemen die verschenen zijn nog steeds geen volle zaaddozen. Althans zien de zaden er nog niet uit als die ik in de lente gezaaid heb. En de afgelopen twee weken hebben de rupsen toegeslagen (mogelijk afkomstig van het groen dat ik voor logerende konijnen uit het park heb gehaald). Ik zag net een witte vlinder. Hopelijk zijn al die rupsen klaar met hun maaltijd en hoepelen ze nu op.

dus je moet die zaden zowieso bij een smartshop kopen ? ik woon in belgie en er is hier namelijk geen smartshop. ik vind dit kut, ook alzijn smartdrugs hier ook legaal. maar dat is een andere zaak, nu ben ik druk bezig met LSA zaden te vinden :)

ja, had ze al eens besteld via azarius.
maar dacht dat ze een stuk goedkoper waren in de bloemiste, ik heb overal gezocht maar vind er geen...
en ik moet vanaf 50 euro kopen, dus das 50 euro voor een paar zaadjes :?
uh, neeh

Frostie a dit:
ja, had ze al eens besteld via azarius.
maar dacht dat ze een stuk goedkoper waren in de bloemiste, ik heb overal gezocht maar vind er geen...
en ik moet vanaf 50 euro kopen, dus das 50 euro voor een paar zaadjes :?
uh, neeh
Bel anders naar Azarius, of stuur een email, en vraag of ze zo'n zakje zaadjes per envelop willen versturen. Misschien moeten er twee postzegels op, maar echt duur zal de verzending dan niet zijn. Betaal vooraf en spreek af dat de verzending op jouw eigen risico gebeurt (dan hoeft het dus geen traceable package te zijn). Ik weet niet of ze hier mee accoord gaan, maar het lijkt me een optie.

dan willen ze wss, eerst hun geld ontvangen :) en dat is het probleem dat ik het niet vertrouw. ben zo al eens 150 euro kwijtgespeelt. nu betaal ik nooit niets meer op voorand...

Wow, ik zag vandaag voor het eerst goed ontwikkelde zaden in mijn Morning Glories. De rupsen zijn nog flink aan het bunkeren, maar de plant blijft bloeien en groeien. :)

Retour