Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Morning Glory vraagje

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Matty
  • Date de début Date de début

Matty

Matrice Périnatale
Inscrit
6/6/02
Mijn vraag is of er iemand een methode weet waardoor je niet zo ziek wordt van de Morning Glory seeds.

Somige mensen hebben er blijkbaar heel erg last van en andere weer helemaal niet..

Heeft het misschien iets mee te maken hoe leeg je maag is? Ik heb begrepen dat je paar uurtje van tevoren niet mag eten (zoals bij paddo's).
Ik was van plan om ca. 10g te eten. Nu heb ik tripreports gelezen waar iemand ook 10g ging eten. Maar hij deed er 45 min over om alles binnen te werken en hij had er blijkbaar geen last van dat hij ziek werd.

Ik hoop dat mij iemand een kleine tip kan geven en dat ik niet 3 uur lang zit te kotzen.

Groetjes

Instant High
Onder het instant high wil ik een manier behandelen die waarschijnlijk de beste manier is om de psychedelische effecten van de zaden te activeren. Voordelen van deze methode zijn dat de gebruikelijke misselijkheid en maagkrampen niet optreden. Een ander voordeel is dat de effecten direct merkbaar zijn en zo beter te doseren is. De nadeel is dat het wat arbeid kost om de tincture te bereiden.

Benodigdheden
* Een koffie molen of een ander iets om de zaden te verpulveren.
* 2 Potten met goed sluitende deksels.
* Een trechter of koffie filter
* Koffie filters of filterpapier
* Ipomoea zaad: 500 zaadjes
* Petroleum-Aether
* Een op Ethanol gebaseerde vloeistof geschikt voor menselijke
consumptie. Met een minimum alcohol percentage van 80%.

Werkmethode
1. Wanneer je behandelde zaden gebruikt moet je ze eerst schoon
wassen met lauw water en te drogen.
2. Vermaal de zaden in de koffiemolen.
3. Doe het zaadpoeder in een pot en voeg daar de
Petroleum-Aether aan toe. Gebruik 500ml per 500 zaden.
4. Doe de deksel op de pot. Goed schudden voor een tijdje !!!! Laat
de pot nu 20minuten staan. Meer schudden kan zeker geen kwaad.
5. Schud de pot en schenk de inhoud door het filter in de andere
pot. Doe dit bij voorkeur buiten. P-Aether is geen water!!! Lees de verpakking en houdt je aan de voorschriften!!!! Wanneer je het toch binnen wilt doen zorg dan dat de ramen open staan. Als je dit gedaan hebt heb je een licht verkleurde P-Aether in een potje en poeder op het filter papier.
6. *** Drink de P-Aether absoluut niet !!!!!! ***
Doe de deksel op de pot en bewaar de P-Aether voor de volgende keer. Je kunt het minstens 5 keer gebruiken. Droog het zaadpoeder totdat het echt goed droog is. Was de andere pot en deksel goed af en droog ze af.
7. Als de poeder echt goed droog is doen we het poeder weer in
het lege potje en voegen de alcohol toe. De hoeveelheid alcohol mag niet teveel zijn omdat je het later weer opdrinkt. De hoeveelheid hangt o.a. af van je persoonlijke tollerantie. Voor licht rekreatief gebruik, uitgaande van een redelijke alcohol tollerantie, neem je bv ±40ml(1oz) per 30-50 zaadjes. Voor intense meditatie neem je 250 zaden per ±40ml(1oz). Gebruik je een hoge zaad/alcohol ratio dan is het verstandig om gelijk een grote hoeveelheid te verwerken. Beter te meten, te verwerken omdat de cijfers niet zo klein worden. Eén zaadje weegt +/- 1ug. Doorweek het zaadpoeder met alcohol en laat het drie dagen staan. Veel en regelmatig schudden.
8. Filter de alcohol en vang deze op. Het zaadpoeder kan worden
weggegooid.
9. Drink de alcohol om het gewenste effect te bereiken

bron: www.meneercactus.nl

Dank je wel voor deze tip.

OMdat ik dit berichtje te laat las heb ik de zaadjes maar zo gegeten. Ik werd wel beetje ziek maar moest gelukkig niet overgeven
smile.gif
Na 3.5 uur begon het eindelijk te werken en het was best leuk alleen had ik op een iets meer LSD-achtige trip gehoopt. Het leek er wel op maar was ook weer anders. Volgende keer probeer ik het met instants high.

Groetjes

Nou, nee ik heb ze niet gewassen en ik heb ze van azarius. MAAR ik heb ook nog woodrose zaadjes besteld. Krijg je van deze ook buikpijn als je ze zo op eet?
Ik denk dat ik toch maar weer eens terug ga naar LSD
smile.gif
btw heeft er iemand wel eens een keertje STP of DOB in ons landje gezien? lijkt me wel een ervaarig waard
wink.gif

Nog even over de morning glory. Het lijkt me wel belangrijk de zaden niet te combineren met alcohol, caffeine, chocola, etc... Is het niet beter de alcohol uit het tinctuur te laten verdampen ??

High,

Waarom zou een tinctuur oplossing met alcohol niet goed zijn?
En waarom beter niet combineren met caffeine of chocolade?

Alcohol laten verdampen kan, maar doe dat dan als je hebt gedoseerd met alcohol. Ik maak mijn tinctuur niet met 500 zaadjes maar met echt veel meer. Het beetje poeder is niet te ddoseren met een betaal bare weegschaal.

Echter milliliters zijn met een gedkoop injectie spuitje prima af te lezen.
Je weet de hoeveelheid gebrukit zaad en de hoeveelheid tinctuur. Het is de bedoeling dat je de tinctuur behoorlijk laat indampen zodat je met 1 of 2 ml je dosis hebt.

Eric

Sowieso omdat alcohol, caffeine en chocolade ook psychoactief zijn en een combinatie met morning glory weinig nuttig is naar mijn mening.

En alhoewel morning glory geen MAO-remmer is (ondanks eerdere geruchten) heeft het volgens mij een soortgelijke werking. Om het wat anders te zeggen: na wat morning glory zaadjes kots ik gelijk mijn biertje eruit
smile.gif

High Lennart,

Sowieso omdat alcohol, caffeine en chocolade ook psychoactief zijn en een combinatie met morning glory weinig nuttig is naar mijn mening.

Dan zouden alle tincturen onzin/gevaarlijk zijn. De alcohol die je met een tinctuur gebruikt is zo nihil dat je niet van alcohol consumptie kan spreken.
Zo is vloeibare ghb vaak een alcohol oplossing met water en gamma OH.

Chocolade begint psychoactiefte worden naar enkele kilo's te hebben verorberd.

Wat je zegt over MAO-remmer mbt morning glory is erg grappig. Ik vind dat van bier ook, moet altijd kotsen als ik het zuip. Welk biertje bevat de remmer? Ik vermoed het 15de
laugh.gif

Groetjes,

Eric

Helemaal gaar van het verhuizen,pfffffffffffffff

Retour