spingerfitzengefühl
Neurotransmetteur
- Inscrit
- 24/5/06
Ik heb in mijn woonkamer een prachtige morning glory(heavenly blue) staan maar hij/zij brengt geen zaadjes voort. Ik heb al op erowid enz. gekeken en ik lees daar verhalen van honderden zoniet duizenden zaadjes maar ik zie niets. Heeft hier iemand ervaring met deze plant.
Wat betreft de San Pedro daar heb ik er een achttal van staan maar die groeien dus voor geen meter(de grootste is nog altijd geen centimeter) moet ik bemesten, meer of minder water. Ik heb gelezen dat ze het eerste jaar niet veel groeien maar dit lijkt me toch heel weinig, ze zijn ondertussen al ruim zes maanden. Tegen dit tempo ben ik mijn eigen cactus aan het eten op pensioengerechtigde leeftijd!
Alle info, links enz. welkom
Greetz,
Wat betreft de San Pedro daar heb ik er een achttal van staan maar die groeien dus voor geen meter(de grootste is nog altijd geen centimeter) moet ik bemesten, meer of minder water. Ik heb gelezen dat ze het eerste jaar niet veel groeien maar dit lijkt me toch heel weinig, ze zijn ondertussen al ruim zes maanden. Tegen dit tempo ben ik mijn eigen cactus aan het eten op pensioengerechtigde leeftijd!
Alle info, links enz. welkom
Greetz,