Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

morfine HCL retard CF 10mg

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion dutchmarshal
  • Date de début Date de début

dutchmarshal

Glandeuse Pinéale
Inscrit
21/6/07
SWIMS hamster heeft een stripje "morfine HCL retard CF 10mg(07F15.NJ7)" weten te bemachtigen.

Nu vraagt zijn hamster wat het effect zou zijn na inname? is het prettig en veilig?

als iemand wat nuttige info zou kunnen plaatsen zou dat zeer worden gewaardeerd.

grts,
dutchmarshal

Ik rook zo af en toe eens Opium uit Iran.

Zwarte blokjes waarvan ik best sterk bedwelmd raak met een soort artestikiteit en tegerlijkertijd een afstand tussen mij en m'n omgeving.

Hier zit ook morfine in o.a.

Laat ik het zo zeggen dat als het daadwerkelijk 10 miligram pharmaceutische morfine is, het veilig is en het effect zèker plezierig is.

Opiaten in normale dosis zullen nooit verkeerd vallen en zijn eigenlijk zo lekker dat het gauw je wereldje wordt.

Effect is vertraging in doen en denken, vergeetachtigheid en je neemt de tijd voor alles wat je doet en denkt. Je zakt droomachtig en warm tevreden onderuit in je stoel of in je bed. Individuele gevoelens zullen na 1 dosis aanwezig blijven, maar emotie is zo goed als verdwenen.

Een soort warme mantel die je lichamelijk warm maakt, maar ook een gevoel geeft van sterk in het leven staan op lange termijn. Vertrouwd en knus gevoel voor de open haart alsware.

Agressie tegen je omgeving is er echt niet, je blijft gewoon sociaal maar van binnen is alles en iedereen buiten jou om ver weg.

'Tis net alsof je op een zacht warme sofa wegzakt die voor je gemaakt lijkt te zijn. Pas wel op, opiaten zijn een heel fijn iets en ze zijn nagenoeg niet schadelijk en omdat ze echt het gevoel geven jou element te zijn lijken het echt ongevaarlijke drugs.

Max 1 dosis per 2 weken, om echt veilig te zijn 1 keer per maand. Nergens mee combineren.

Even een stomme off topic vraag. Ik zie kom op internet overal mensen tegen die praten over SWIM, maar wie of wat is dit?

Groetjes,
Mysticwarrior.

Someone Whom I've Met daar is het volgens mij de afkorting van, daar komt het iig ook op neer.

someone who isn't me=SWIM het word op ander forums ookwel gebruikt om zo geen criminele activiteiten te te geven...

voorbeeld:

ik handel in heroïne/SWIM handelt in heroïne.. zo kan niemand ooit tegen mij zeggen... dit hij jij vertelt of zo iets...

ik handel trouwens niet in heroïne.... :roll:

kan iemand me een begin dosis aanraden want er is lichte angst omdat ik geen mensen ken met een vervaring..
heb wel 2 goede sitters 8)

Retour