Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Mogelijkheid Ab Klink aan te geven vanwege leugens?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Ketter
  • Date de début Date de début

Ketter

Glandeuse Pinéale
Inscrit
8/11/08
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _gedr.html

Voor de trippende GS-bezoeker geknipt & geplakt uit de Vrij Nederland. Gezondheids- fundamentalist Ab Klink herhaalt de leugen waarop zijn complete paddoverbod op is gebaseerd. Onderzoek in 2007 - nota bene in opdracht van Klink zelf! - wees immers al uit dat de Fransman een psychotische gek was en dat paddo's NIETS met het voorval te maken hadden. Desalniettemin herhaalde Klink zijn semantische drogreden in maart tijdens een Kamerdebat en nogmaals in augustus tijdens een uitzending van Netwerk. Jahaa, belerende gristenpotentaat. Al zijn uw leugens nog zo snel, de boys van growshop MushMush achterhalen ze wel...

Mag dit eigenlijk wel? Ik bedoel hier is een volksvertegenwoordiger die een beslissing neemt op basis van een drogreden waarvan hij zelf heeft laten vaststellen, dat het een drogreden is.

Kunnen we hier officieel een klacht over indienen? Of aangifte doen of iets dergelijks? Is dit niet Incompetentie met een hoofdletter I? Misbruik maken van een machtspositie om willens en wetens een wet er door te drukken op basis van drogredenen en een religieus moralisme waar de (christen) honden geen brood van lusten?

Zie Mycophyle's opmerking in dit topic:

Mycophile a dit:
Het liegen van Ab Klink
http://www.mushmush.nl

Zojuist gehoord in de wandelgangen:

Waarschijnlijk zullen de SP, D66 en GroenLinks hierover kamervragen gaan stellen. Dit zal binnen enkele dagen gebeuren en met een beetje geluk zal dit tijdens het wekelijkse vragenuurtje (die is vanmiddag) ook al aan de kaak gesteld gaan worden...

^ uit betrouwbare bron

Dat is cool :)
"Bij het gebruik van paddo's weet je niet hoe iemand zich gaat gedragen. Op een zaterdag hoorde ik van een collega dat een Franse man na het eten van paddo's zijn hond op een vreselijke manier van het leven had beroofd. Hij had die hond gevild. Ik dacht: het had ook zijn kind kunnen zijn. Toen ik me dat realiseerde, heb ik me voorgenomen de paddo's te verbieden"

Vooral die laatste zin is zo tekenend, het geeft aan dat Klink zich niet alleen compleet op incidenten baseert, maar ook nog eens op incidenten die niet gebeurd zijn. Hoop dat ze in de 2e Kamer zo scherp zijn om dat zo te noemen :D .

EEN SUKKEL IS HET!

Die man heeft al zijn geloofwaardigheid verloren toch?

"Toen sprak God al deze woorden:

1. Ik ben de HEERE, uw God, Die u uit het land Egypte, uit het slavenhuis, geleid heeft. U mag geen andere goden voor Mijn aangezicht hebben.

2. U mag zich geen beeld maken, geen enkele afbeelding van wat boven in de hemel, of beneden op de aarde, of in het water onder de aarde is. U mag zich daarvoor niet neerbuigen, en die niet dienen, want Ik, de HEERE, uw God, ben een ijverend God, Die de misdaad van de vaderen vergeldt aan de kinderen, aan het derde en vierde geslacht van hen die Mij haten, maar Die barmhartigheid doet aan duizenden van hen die Mij liefhebben en zich aan Mijn geboden houden.

3. U mag de Naam van de HEERE, uw God, niet ijdel gebruiken, want de HEERE zal niet onschuldig houden wie Zijn naam ijdel gebruikt.

4. Gedenk de sabbatdag, dat u die heiligt. Zes dagen moet u arbeiden en al uw werk doen, maar de zevende dag is de sabbat van de HEERE, uw God. Dan mag u geen enkel werk doen, u niet, uw zoon en uw dochter niet, uw slaaf en slavin niet, uw vee niet, en niet de vreemdeling, die binnen uw poorten is. Want in zes dagen heeft de HEERE de hemel en de aarde gemaakt, de zee en al wat daarin is, en Hij rustte op de zevende dag. Daarom zegende de HEERE de sabbatdag, en heiligde die.

5. Eer uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land dat de HEERE, uw God, u geeft.

6. U mag niet doodslaan.

7. U mag niet echtbreken.

8. U mag niet stelen.

9. U mag geen vals getuigenis spreken tegen uw naaste.

10. U mag niet begeren het huis van uw naaste. U mag niet begeren de vrouw van uw naaste, zijn slaaf en zijn slavin niet, zijn os en zijn ezel niet, en niets wat van uw naaste is."

Nu hopen dat het genoeg aandacht gaat krijgen :twisted:

Ofzo:
inqui2.jpg

Misschien moeten we dit plaatje even door sturen naar de AIVD!

Retour