Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Misselijkheid en ziekte door cactussen?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion lukelaan
  • Date de début Date de début

lukelaan

Neurotransmetteur
Inscrit
12/5/04
Hallo,

Ik wilde deze zomer de Peyote of San Pedro cactus gaan proberen, maar ik heb gehoord dat je er dag na je trip er erg ziek van wordt en ook koorts krijgt. Heeft hier iemand ervaringen mee?

Als het echt zo is moet ik missschien maar gewoon aan pure Mescaline proberen te komen... /forum/images/graemlins/laugh.gif

Hoi Raoul,

Het eerste probleem is het krijgen van de cactus, peyote heb ik nooit kunnen vinden. Ik heb wel eens een san pedro cactus gehad, die heb ik in stukjes gesneden en goed kauwend helemaal opgegeten.
Het werkte echter minimaal, in de san pedro zit te weinig mescaline, alleen als je de ruwe cactus bewerkt kun je met die san pedro wat aanvangen. Ben toen trouwens wel de hele nacht wakker geweest en had enkele lichte effecten.
Ook ik heb gezocht naar pure gesynthetiseerde mescaline maar aangezien ik geen bevriende scheikundigen heb ben ik niet geslaagd. LSD 25 heeft trouwens een effect dat erg in de buurt komt bij mescaline al denk ik dat mescakline toch de mooiste van de twee is.
Als je gezond en sterk bent zul je geen sterke negatieve effecten (zoals middelijkheid of ziekte)eraan overhouden. Houd wel rekening met de voedingsvoorschriften!
Meer informatie hieromtrend kun je vinden in het boek; 'Uit je bol' van Hellinga & Plomp, hier bestaat een online versie van.

C U in SpAcE,

Bernard

Peyote nergens te vinden??? Loop een gemiddelde smartshop in A-dam binnen en ze hebben ze. Ik heb zelf Peyote thuis. Als je dr op wil trippen moet je dr wel wat voor over hebben. Je moet iets van 6 tot 10 van die peyote knoppen op eten en 1 kleine catus kost zo'n 45 euro. Als je dus bereid bent +/- 450 euro uit te geven voor 1 trip is het idd een optie.

Verder ga je over het algemeen meestal wel misselijk worden en kotsen nadat je de Peyote hebt gegeten. Maar dit is met synthetische mescaline vaak ook het geval.

Tip: als je synthetische mescaline hebt los dan je hoeveelheid (om te beginnen is 200-250 mg een goede dosis) op in een glas water en nuttig dit glas water zeer langzaam. Als je dr 45 minuten over doet kan je lichaam dr aan meer wennen en zal je niet snel misselijk worden of gaan kotsen.
Mensen hebben gauw de neiging om het goedje snel op te drinken maar dit is geen goed idee.
Houd er rekening mee dat mescaline langzaam op komt zetten, neem dus na een uur niet bij omdat je niets merkt, het is normaal dat het 2 a 2,5 duurt voordat het opkomt. Maar dan heb je wel echt een super trip!!

Voor informatie over mescaline(en alle andere drugs) kun je het beste kijken op www.erowid.org, dit is, vind ik, sowieso de beste site om informatie over drugs te vinden.

Succes en veel plezier!!!!

Beste cactusvrienden,

Volgens mij heb je peyotecactussen nodig die minimaal 20 a 25 jaar oud zijn voordat ze ontwikkeld genoeg zijn voor effectieve consumptie, daarom zie ik het ook niet als een optie om de cactussen hier in een smartshop te kopen.
Heeft iemand enig idee of mescalinekristallen ergens geproduceerd/gedistrubueerd worden?

Wellicht zijn er in een van de grote steden scheikunde studenten die zich eraan wagen.

Klopt, het is er wel maar er is denk ik niet echt makkelijk aan te komen. Ik zit aarig in de 'scene' en zelfs ik kom het zelden tegen.
/forum/images/graemlins/grin.gif
Het is trouwens niet zo dat je peyotes alleen kunt gebruiken als de meer dan 20 jaar oud zijn. Je kunt ze jonger ook gebruiken alleen zit er minder mescaline in zodat je er nog meer moet nemen. De peyotes die wij verkopen zijn tussen de 1 en 3 jaar en daar moet je er inderdaad 6-8 van gebruiken. Wel zonde trouwens hoor van die lieve kleine cactusjes.... /forum/images/graemlins/frown.gif

Synthetische mescaline is volgens mij ongeveer het allermoeilijkst om te krijgen. Soms wordt ander spul als mescaline verkocht maar in de meeste gevallen is het dan een andere research chemical.
Net ook een peyote aangeschaft, echt heel klein en schattig... Zal lang duren voordat die gereed voor consumptie is. Kan ik em ook stekken? Of iets in die richting... En wat is de beste manier om er voor te zorgen? Wat voor grond, geen voeding had ik gehoord...
Tips iemand? :computer:

als je een peyote op een snel groeiende cactus ent, kun je deze tot 10x sneler laten groeien :grin: neem wel heel kleine peyote cactusen om te enten, want een jong ge-ente cactus groeit sneler dan een oud ge-ente cactus, dus het is mischien een goed idee om zelf peyote te gaan kweken. vind ik zelf eigenlijk ook leuker. en op de azarius site kun je zaden en een grow box vinden :D

meer ifo over enten:

http://home.conceptsfa.nl/~boogaar1/enten.htm

Retour