Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Mhrb shop voor Mimosa Hostilis

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HappyMind
  • Date de début Date de début

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16/5/07
http://mhrb-shop.nl/

Heeft iemand ervaring met deze webshop? Schappelijke prijzen toch? Of weet iemand een betere webshop?

Geen ervaring mee, maar het kvk nummer is wel o.a geregistreerd onder mhrb shop.

Klopt, maar dat zegt niet zoveel.

De shop in kwestie ken ik niet, maar check ook eerst op Marktplaats. Daar vond ik een advertentie en dat was aanzienlijk goedkoper. En ben ook zeker te spreken over de kwaliteit die ik kocht op Marktplaats.

Hoi iedereen, ik kan jullie wat meer vertellen over deze shop. Eerst en vooral is deze niet fake. Integendeel, deze man is behulpzaam en zeer professioneel, kortom excellente service:-) over het product: zeer goed meer kan ik er niet over zeggen ik haalde +1% yield (normaal gezien bij MHRB is dit rond de 0,6) dus Prijs/kwaliteit verhouding is het zeker een topproduct. Kan het enkel aanraden, meer niet:-). En gezien het niet overzees moet is het voor mij ook een groot voordeel, want dat betrouw ik immers niet zo goed.

Ps: Ik ben niet de beheerder zelf van de site.

ja is een betrouwbare leverancier. al 2 keer gedaan bij hem en snel , discreet , en goed verpakt

Retour