Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Mexicaantjes en herb XTC

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion gl00winw00d
  • Date de début Date de début

gl00winw00d

Glandeuse Pinéale
Inscrit
30/9/03
ik ging ff naar de smartshop (voort eerst /forum/images/graemlins/smile.gif) ff mexicaanse zooi gehaald 3 gram gedroogd enne final e herb xtc wat gebeurt er als je zon pilletje slik en wat met die paddos ken je ook gewoon ieder met 2 gaste ieder 1.5 gram zei die gast ken je ook gewoon 0.75 gram neme of 0.3 ofso wil ff extreem mild trippie eerst /forum/images/graemlins/smirk.gif

Herbals en paddo's zijn een fantastische combinatie.
Wel is het slim om eerst aan de effecten van de Cubensis alleen te wennen als je nog geen ervaring met paddos hebt.
Dit doet mij denken aan mijn eerste trip op mexicaanse shrooms waarbij ik geen idee had wat er komen ging en overwelmt werd met angst en het gevoel had dat ik stierf (dit was wel de gehele portie die ik toen had gegeten). /forum/images/graemlins/thud222.gif

NEE NEE NEE ik ga geen combinaties make daar heb ik het niet over /forum/images/graemlins/lolwsign.gif ik ga morge in mee eentje ongeveer 1/10 portie nemen of 2/10 pure test fase wil ik eerst ondergaan niet gelijk trippe ofso
me eerste keer weed was ook vaag dus laat staan gelijk 1 portie paddos /forum/images/graemlins/thud222.gifdat overleef ik niet dus als je 1/10e portie ofso neem heb je dan een uur lang extreem lichte hallicunaties ofso of voel je je high? ik heb geen zin om me paddos te verneuken /forum/images/graemlins/jester.gif morgen ben heb ik vrij en ben alleen thuis dus ga ik uit me bed een eitje bakken en doe ik er ene piepklein stukje paddo op... om 2 uur smiddags moet ik weer werken /forum/images/graemlins/smile.gif ben trouwnes 16 /forum/images/graemlins/grin.gif

• Mexicaanse zijn zeer simpele paddos. Was ook mjin eerste portie en had dan 30 gram verse gegeten. Geen hallucinaties. Herbal xtc ? allemaal bullsjit namaak. Wil je echt een goeie deftige trip. Koop dan Truffels ( philosophers stones) en eet er LSA zaadjes bij .

ja precies harry potter and the philosophers stones /forum/images/graemlins/wink.gif maare schijnt toch bij iedereen te verschillen de effecten /forum/images/graemlins/think.gif

ok ik heb nu ongeveer 0.2/0.4 gram op ik kwam uit bed nam een douche at 2 boterhammen met worst nam een glas melk een zon zoete smilie en een kopje thee ok dus ik heb net paar hele kleine stukje gedroogde paddo op dus en ik ik voel me best lollig en moet gouw lache tering man dit is ech lache /forum/images/graemlins/grin.gif maar gebeurt verder geen tering ik ben al weer een half uur verder na de eerste stukkie paddo 5 minutne geleden heb ik 3e op dus ong 0.3 fuck het werk verder niet maarja next time beter of msichienover een half uur ? /forum/images/graemlins/smirk.gif ik moet om 2 uur werken /forum/images/graemlins/lolwsign.gif ok heb ngo een beetej gevrete tering denk 0.5 nu ofso msichien meer? ik voelde me eerste heel light misselijk duurde 10 minuten nu voel me licht high en goed (kom maar op met al die onzin kleuren enso /forum/images/graemlins/demon.gif maar nee nix) ik zit gewoon computer spelletjes te doen maar heb de paddos met limonade weg gespoeld afrader het verneukt de hele werking denk volgende keer beter...

het werkt veel beter/sterker op een lege maag. Je had ook wel erg weinig genomen... 0,5g?

ja onderhand ben ik toch wel heel licht gaan space een soort stoned? waarmee moet ik het anders vergelijken het is nu op ze ergst maar goed heb het in controle /forum/images/graemlins/smile.gif gewoon laten voor bij waaien hehe /forum/images/graemlins/jester.gif ik lul wel beetje vaag mishcien sorry voor dat :S ik heb net trouwens 10 suikerklontjes op (efftect moet f fminderen) en wat zoets enso ik heb nu wel behoefte om de hond uit te laten en lekker rondje door het park te lopen ga ik zo doen /forum/images/graemlins/smile.gif ik ben nu zeker aant trippe maar omdat ik kliene doserin op heb hallicuneer ik dus niet maar als ik tv kijk ofso zit ik er ech in met me gedachte ik zit ook soms vast in het denken enso hehe ik heb al vele tripverhalen gelezen en veel komt me toch boven water /forum/images/graemlins/laugh.gif alleen dan heel licht ben heel blij dat ik kleine dosering op heb computer spelletjes spelen gaat voor geen meter meer en als ik hardstyle of system of a down/rammstein ofso draai heb ik zoiets van ******** wat een ************** herrie/geluid terwijl ik toch ech wel gek ben van die muziek maar dta weet ik dan doe nu mar ff rustige muziek (terwijl ik dat normaal haat :S)

*ben ik weer ben trouwens weer bijna 100% nuchter ff tippie voor mensen :P ga niet eerst ontbijten daarna gelijk paddos het duurt 2 uur ofso voordat het werk dat is klote ik had die zooi 11 uur genome ofso en hetis nu kwart over 5 en ik merk het nog /forum/images/graemlins/jester.gif
het ging goed op me werk alleen klanten helpen ging ff wat minder /forum/images/graemlins/wink.gif maar dit was echt niveau 0 trip zelf me moeder kwam nerges achter /forum/images/graemlins/laugh.gif verder was alles nromaal kleuren vormen alles nix was anders! ik had NO visuals ik heb nog gekeken in het zakkei heb bijna een portie op lopen vreten /forum/images/graemlins/tonofbricks.gifen dan nog amper effect jezus volgende keer vreet ik wel het hele zakkie als ik dan nog geen kaboutertjes zie haal ik wel wat anders /forum/images/graemlins/tonofbricks.gif

ok ik ga een keer trippe met een gast dan lul ikl nog wel een verhaal :P enne ik ga zometeen een herbal pilletje nakke: FINAL E lul ik ook ff wat over

ok heb pilletje final e herbal troep genome anderhalf uur later: GEEN FUCKING EFFECT WAT EEN ZOOI NOG MAAR EEN PIL later...

heb een final etje genomen GVD na anderhalf uur merk nog geen *#$*UH#{$ behalve hartkloppingen en rooie wangen GVD wat een zooi je word er eerder moe van dan energiek

Die 2/10e portie is wel erg weinig om ook maar iets te voelen ,vooral als je ze niet had gegeten op een lege maag.
Dat je 16 bent wil helemaal niets zeggen , op mijn 15e ben ik begonnen met paddo's en stimulanten (achteraf het ik wel spijt van het overvloedig nemen van MDMA e.d.).
Verder vindt ik de herbal xtc's geen onzin, je moet ze alleen niet innemen als je jezelf zo wilt voelen als op echte xtc, herbals zijn gewoon anders en kunnen erg prettig zijn op bijvoorbeeld een klein feestje ergends thuis (de originele ephedra caps zijn dan wel de beste keus).

het punt van die herbal xtc was dat je muziek moet opzette ofso dan krijg je adrenaline kicks daarom merkte ik nix excuses :P ik doe wel extreem aan sport 6 keer per week 3 keer hardlopen 3 keer fitness en ik werk en ik zit ook op school /forum/images/graemlins/smile.gif
* gister ha dik dus die herbal toen 1 flesje breezer toen blowen toen 9 glazen bier toen weer blowen 5 uur thuis geslapen tm half 12 2 bruine boterhammen op 1 glas melk 1 glas cola en koppie thee voelde me stukek beter toen daarna ging ik fitnesse (net gedaan dus) ging lekker nu ff pilletje op /forum/images/graemlins/laugh.gif en zit relex thuis zonder ouders hardcore te luistere :P je krijgt zeker adrenaline kicks maar je word niet minder verlegen ofso je blijf gewoon jezelf alleen je krijg meer power als je naar vette muziek luisterd :P heb zin om te springen haha vet ziek wnat uurtej geleden was ik nog best moe
ik raad dit spul iedereen zeker aan die nog nooit iets 'heftigs' heeft gebruik ofso moet je gewoon thuis es proberen en dan naar muziek luistere je zult denken van fuck it volgende keer haal ik wel die goedkopere idd en dan meerdere pille op een avond /

altijd beter voor gezondheid dan echte chem mdma....

Ben blij voor je dat je er niet gaar van bent de volgende dag, na wat grotere hoeveelheden herbals die ik vorig jaar weleens nam (tussen de 5 en de 10 op een avond) had ik last van hevige gaarheid in tegenstelling van MDMA waarvan ik de dag erna wel wat wazig ben maar niet onprettig.
Vindt ze alleen niet bepaald heftig, het geeft enkel een boost maar geen totaal andere waarneming van de wereld om je heen.

ok ff kort trip verslaggie ik werk werk bijbaantje bijsupermarkt ken ik wat mensen ging ik met 2 van die gekke mee gingen we bij mij ff die paddos hale iets meer dan 2 gram gedroogde mexies en eerst ieder een herbal xtc pil (final E,wat een troep) ok dus wij ieder een glas fris ok gaan naar het huis van die gast wij ons helemaal de terin blowen met hash iedereen stoned dus wij toen die paddos vrete (met ze 3e jah) ok we zaten te computeren
opeens kreeg ik dus vette lachekicks hehe en ff later knal ik tripte ik voelde me vet vaag van binne enso bij me keel en alles (ongeschrijfbaar, onaangenaam gevoel, geen vorm van misselijkheid) en wat deden we gewoon door game haha hallucineren en alles deed ik niet want ik ws veels te veel bezig met het volgen van vice city en nog zon lache spel :P zat er wel erg in met me herses /forum/images/graemlins/wink.gif ik kwam vast in het denken en ging bad en alles toen weer goed toen ik dacht van ey als ik dit later door vertel aan blabla kenne we er om lache dus toen ging ik weer goed etc etc (probeer jezelf er uit te denken /forum/images/graemlins/laugh.gif) dusse op gegeven moment tripte we flink met ze 3e die gasten konden voor geen meter meer fatsoenlijk een spelletje spelen een cracke HAHAHAHAH ik zei al van donder op man haha je tript denk je dat je er ff een crackie op ken zette lol ik kon het zelf trouwens ook niet meer :P ik spacede em dik dus afijn dus later pleite ik em met die andere gast we ginge nog ff rondje lopen dat was best vaag ik voelde me ook vaag dus wij lopen en ik zo van ey whta the fuck me helm :P en waarom lopen we als ik een brommer heb en jij op de fiets eeeh oh ja haha dus ff later ik op de brommer ik rije tering lekker net zon ruimteschip waar je op zit ik reed langs rijtjeshuizen keek ff rechts zag een groen licht lekker net alsof het van zon buitenaards vaag ding kwam maar het is gewoon een normaal lampie haha wel lache net alsof je op mars zit ofso hij op de fiets ik wist niet meer de weg naar huis /forum/images/graemlins/laugh.gif hij wel gelukkig :P gingne we ff op een relex bankie zitte tegeover ene relex slootje beetje chille daar ik nam de tijd om naar voorwerpen en alle ste kijken het was inmiddels 11 uur en we hadde paddos genomen zo rond 9 uur ik ging relex naar d eeendjes kijke in de vijfer (het was er wel donker, aanrader ;P)) lijk het net alsoif zon rij eendjes een zeemonster is ofso hahaha lol enne ik zag licht langs de bomen schijnen (kwam utieraard van lantaarn paal) ik bleef er naar staren en zag opeens een groene alien met een soort stok in ze hand hij bewoog wel hahaha das wel vet gelukkig sotnd ie 60 meter ofso voor me beter dan dat zon ding naast ej staat moet er niet aan denke :P en ik zag een deel van een onderzeer in de sloot wtf dacht ik dit is vaag verder waren kleuren en alles van alles gewoon hetzelfde zoal sdin nuchtere toestand en het is achreraf een dikke afrader om bij iemand binne te zitte en AL HELEMAAL OM TE COMPUTERE!!! want dat gaat niet maar heb je dan niet in de gaten en je blijft er maar mee doorgaan
verder kwam ik half 12 thuis ging comuteren tm 3 uur was te bang om vage dingen te zien dus ging toen pas slapen toen het helemaal was uitgewerkt /forum/images/graemlins/laugh.gif dit was dus me 2e trip als er 100 niveaus bestonden was dit 4 en me eerste trip 2 haha stelt echt geen klote voor dus maar fijn een begin is ontstaan...
de volgende dag voelde we ons de hele dag vaag door die klote pil ! maar slapen ging lekker.. en geen dromen verder

ik ga deze week weer mexies hale wanneer ik weer ga trippe zie ik nog maar dit keer gewoon 1.5 gram... dan steeds meer

nee ik ga hawaiian haaln die mexies zijn te mild (oftewel te duur hehe) /forum/images/graemlins/wink.gif

Retour