ok ff kort trip verslaggie ik werk werk bijbaantje bijsupermarkt ken ik wat mensen ging ik met 2 van die gekke mee gingen we bij mij ff die paddos hale iets meer dan 2 gram gedroogde mexies en eerst ieder een herbal xtc pil (final E,wat een troep) ok dus wij ieder een glas fris ok gaan naar het huis van die gast wij ons helemaal de terin blowen met hash iedereen stoned dus wij toen die paddos vrete (met ze 3e jah) ok we zaten te computeren
opeens kreeg ik dus vette lachekicks hehe en ff later knal ik tripte ik voelde me vet vaag van binne enso bij me keel en alles (ongeschrijfbaar, onaangenaam gevoel, geen vorm van misselijkheid) en wat deden we gewoon door game haha hallucineren en alles deed ik niet want ik ws veels te veel bezig met het volgen van vice city en nog zon lache spel
zat er wel erg in met me herses /forum/images/graemlins/wink.gif ik kwam vast in het denken en ging bad en alles toen weer goed toen ik dacht van ey als ik dit later door vertel aan blabla kenne we er om lache dus toen ging ik weer goed etc etc (probeer jezelf er uit te denken /forum/images/graemlins/laugh.gif) dusse op gegeven moment tripte we flink met ze 3e die gasten konden voor geen meter meer fatsoenlijk een spelletje spelen een cracke HAHAHAHAH ik zei al van donder op man haha je tript denk je dat je er ff een crackie op ken zette lol ik kon het zelf trouwens ook niet meer
ik spacede em dik dus afijn dus later pleite ik em met die andere gast we ginge nog ff rondje lopen dat was best vaag ik voelde me ook vaag dus wij lopen en ik zo van ey whta the fuck me helm
en waarom lopen we als ik een brommer heb en jij op de fiets eeeh oh ja haha dus ff later ik op de brommer ik rije tering lekker net zon ruimteschip waar je op zit ik reed langs rijtjeshuizen keek ff rechts zag een groen licht lekker net alsof het van zon buitenaards vaag ding kwam maar het is gewoon een normaal lampie haha wel lache net alsof je op mars zit ofso hij op de fiets ik wist niet meer de weg naar huis /forum/images/graemlins/laugh.gif hij wel gelukkig
gingne we ff op een relex bankie zitte tegeover ene relex slootje beetje chille daar ik nam de tijd om naar voorwerpen en alle ste kijken het was inmiddels 11 uur en we hadde paddos genomen zo rond 9 uur ik ging relex naar d eeendjes kijke in de vijfer (het was er wel donker, aanrader ;P)) lijk het net alsoif zon rij eendjes een zeemonster is ofso hahaha lol enne ik zag licht langs de bomen schijnen (kwam utieraard van lantaarn paal) ik bleef er naar staren en zag opeens een groene alien met een soort stok in ze hand hij bewoog wel hahaha das wel vet gelukkig sotnd ie 60 meter ofso voor me beter dan dat zon ding naast ej staat moet er niet aan denke
en ik zag een deel van een onderzeer in de sloot wtf dacht ik dit is vaag verder waren kleuren en alles van alles gewoon hetzelfde zoal sdin nuchtere toestand en het is achreraf een dikke afrader om bij iemand binne te zitte en AL HELEMAAL OM TE COMPUTERE!!! want dat gaat niet maar heb je dan niet in de gaten en je blijft er maar mee doorgaan
verder kwam ik half 12 thuis ging comuteren tm 3 uur was te bang om vage dingen te zien dus ging toen pas slapen toen het helemaal was uitgewerkt /forum/images/graemlins/laugh.gif dit was dus me 2e trip als er 100 niveaus bestonden was dit 4 en me eerste trip 2 haha stelt echt geen klote voor dus maar fijn een begin is ontstaan...
de volgende dag voelde we ons de hele dag vaag door die klote pil ! maar slapen ging lekker.. en geen dromen verder
ik ga deze week weer mexies hale wanneer ik weer ga trippe zie ik nog maar dit keer gewoon 1.5 gram... dan steeds meer