Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Mescaline

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Roy
  • Date de début Date de début

Roy

Matrice Périnatale
Inscrit
13/12/04
Ik ben erg geïntresseerd in mescaline. Staat wel een beetje bovenaan mijn verlanglijstje. Mede daardoor ben ik wel erg benieuwd naar ervaringen van anderen met mescaline. Voor zover ik weet is het een hele intense trip waarbij je heel veel bewondering en respect krijgt voor vooral natuur. Nou kan ik daar nuchter al heel erg van genieten maar trippend op mescaline lijkt het me helemaal een feest. Verstandig om buiten in een bos te doen of beter binnen?

hoi, alle trip-middelen zijn zowiezo veeeele leuker als je het buiten beleeft.
maar zoals jij al zei ,ik zou dan echt wel in de NATUUR gaan en niet dichtbij de bewoonde wereld/bebouwde kom, auto's en snelwegen zijn niet je beste vrienden in die situatie...

in ieder geval ,misschien beter een tripsitter zorgen , en niet overdoseren...
op het gemak ...

ik heb zelf nog niet het geluk gehad voor mescaline te nemen , maar zo zou ik het doen ...

alvast veel plezier en succes
groetjes

p.s: en doe het misschien beter overdag...s'nachts kan heel verrijkend zijn maar misschien kan het dan iets te eng worden...

Mescaline in de vorm van de san pedro cactus is echt 1 van mijn favoriete trip midelen :D ik heb t nog maar 1 x gehad maar de harmonie en het 1 zijn met de natuur waren echt super sterk! ergens op het forum staat een trip verslag van die ervaring. ik geloof onder het kopje sanpedro ergens in het nederlandse gedeelte.

Retour