Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Mescalin in Nederland

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Bandersnatch
  • Date de début Date de début

Bandersnatch

Neurotransmetteur
Inscrit
19/12/05
Ik heb van vrienden horen zeggen dat er in Nederland (Maastricht?) winkels zijn die san pedro en mss ook peyote verkopen. Weet iemand meer?

als ik me niet vergis, kan je in sommige smartshops grote en kleine cactussen kopen.
anders online kan t zeker.
of op ebay heb je ze ook.
en een goedkoperen keus is waarschijnlijk een tuincentrum.

ja in maastricht ister nen goeien smartshop kweet alleen niemeer hoe hij noemt:s
ze hadden zelf een cocaplant gekocht maar twas nog nie klaar voor verkoop ofzoiet

BooYa a dit:
ze hadden zelf een cocaplant gekocht maar twas nog nie klaar voor verkoop ofzoiet
coca plant is overal ter wereld illegaal en het lijkt me sterk dat je die zo aantreft in een smartshop. bovendien is coca erg lastig te kweken.
overigens denk ik dat je bij een tuincentrum niet goedkoper uit bent.. smartshops en tuincentra zijn allebei duur vergeleken met online kopen.
op ebay vind je erg veel cactussen voor minder geld

BombSki a dit:
coca plant is overal ter wereld illegaal en het lijkt me sterk dat je die zo aantreft in een smartshop. bovendien is coca erg lastig te kweken.

Cocaplanten zijn best te koop hoor, bijv. hier :

http://www.mirakle.nl/index.php?option= ... gory_id=50

Ik denk ook dat dit de smartshop is waarover gesproken wordt....

Info over het kweken ervan kun je bijv. hier vinden :

www.cocamama.com

Zo zijn er nog wel wat sites te vinden hoor !

idd dat is de smartshop waar ik het over had mercie marc want kwas de naam vergeten

wel tering duur! en ilegaal toch?

Cocaplanten zijn volgens mij illigaal. Alhoewel je redelijk veel kennis nodig hebt om de cocaïne uit de planten te halen.
Mescaline-cacti zijn te koop in de winkel. Er staat een jonge San Pedro voor 14 euro bij de Magic Moments in Den Bosch. Azarius heeft er ook een aantal, volgens mij ook cacti 'klaar' voor gebruik

"Cocaplanten zijn volgens mij illigaal. Alhoewel je redelijk veel kennis nodig hebt om de cocaîne uit de planten te halen."

ja cocaplanten zijn idd illegaal maar wrm zoude moeite doen om er cocaine van te maken :s
het is 1 van de gezondste planten die er bestaat, het bevat:
-ecogonine: breekt vetten af
-atropine: lokaal verdovingsmiddel, wordt gebruikt bij oogoperaties
-pectine: werkt stoppend, tegen diarree
-papaine: stimuleert vertering
-higrine: stimuleert productie van het speeksel
-globuline:stimuleert opname van zuurstof in het bloed
-pyridine: bevordert toevoer van bloed naar de hersenen
-reserpine:regelt de bloeddruk
-conine:sterk verdovingsmiddel
-cocamine: stimuleert vertering
-inuline: bevordert productie van bloedcellen
de rest is calorieen, proteinen, vetten, koolhydraten, kalk, mineralen en tiamine
al deze stoffen gaan verloren bij de productie van cocaine
( BRON: "uit je bol" )

wat ik ook intressant vond was toen ik las hoe men het best de cocainehandel stopzet , door gwn de cocaplant te legaliseren
want het zou een te grote concurent voor vitaminen worden dus minder winst voor de farmaceutische wereld
alles draait toch om geld é aiaiai

Misschien een leuke tip: bij azarius hebben ze momenteel een aanbieding voor Peruvian Torch cactussen (bevatten ook mescaline). Die van mij is net vandaag aangekomen en hij is gigantisch... 20-25 cm lang zou hij zijn, maar volgens mij is het een flink stuk langer en heel erg dik. Hoeft niet lang meer te groeien volgens mij :)
San Pedro en Peyote hebben ze ook. Ik weet alleen niet of je pakje nog aan gaat komen voor de feestdagen als je nu bestelt.

BombSki a dit:
Correctie:
De Coca plant als geheel staat niet op de lijst van verboden middelen in Nederland. Het blad van de cocaplant staat hier wel op. Als je het juridisch bekijkt is dus het hebben van de plant als geheel niet 100% strafbaar, aangezien het blad nog aan de plant zit als het in leven is en dan een onderdeel van de plant is en dus niet gezien kan worden als iets losstaands van de plant zelf (blad dus).
Kweken kan idd beetje lastig zijn, maar je moet ff de trucjes weeten. Ik heb zelf 2 plantjes thuis en doen het ok. Moet ze behandelen als tropische planten.

De Coca plant als geheel staat niet op de lijst van verboden middelen in Nederland.

Mooi grijs gebied weer allemaal. Maar het lijkt me toch wel leuk om zo'n plant in de vensterbank te hebben.

Hoe snel groeien ze ongeveer ?

hangt echt af van hoe je ze behandeld. ALs ze eenmaal een halve meter zijn (na 1 1/5 jaar) kan het best rap gaan.

Cactussen kan je in veel smartshops kopen maar azarius verkoopt ze wel heel duur...

Retour