Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

MDMA is love

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion JosVU
  • Date de début Date de début

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26/6/06
HEeeeeeeey lieve mensen
heb net mdma gedaan
en omdat ik tijdsgevoel kwijt was had ik nog meer bij gepakt voor de rush was begonnen
haha nu zit ik VOL energy en ik merkte dat ik redelijk kon fietsen dus ik stap zo lekker op de fiets.. bijna 19 april bikecycle day!

kusje

JosVU a dit:
HEeeeeeeey lieve mensen
heb net mdma gedaan
en omdat ik tijdsgevoel kwijt was had ik nog meer bij gepakt voor de rush was begonnen
haha nu zit ik VOL energy en ik merkte dat ik redelijk kon fietsen dus ik stap zo lekker op de fiets.. bijna 19 april bikecycle day!

kusje

veel plezier :p zal vast wel lukken..

Hahah cool, dat fietsen zal vast wel erg Relax gaan :D

Have Fun..

Ik kan nog herinneren dat ik de eerste keer MDMA deed en dat ik ontdekte hoe relaxt het lopen/rennen/fietsen ging. Je rent een stuk sneller en kost minimale inspanning.
Maar pas op dat je niet je lichaam oververmoeit. Je bent niet opeens een topatleet en dat zul je voelen de volgende dag =p

Peace :mrgreen: :thumbsup:

Entheonaut a dit:
Ik kan nog herinneren dat ik de eerste keer MDMA deed en dat ik ontdekte hoe relaxt het lopen/rennen/fietsen ging. Je rent een stuk sneller en kost minimale inspanning.
Maar pas op dat je niet je lichaam oververmoeit. Je bent niet opeens een topatleet en dat zul je voelen de volgende dag =p

Peace :mrgreen: :thumbsup:
hm dat berichtje had ik eerder moeten lezen.. :wink: morgen spierpijn dus.

Ben nu nét klaar met fietsen al met al een goeie 65km rit

Heel de polder door in noord holland! Geweldig mooi, toen naar petten gefiets om de zon te zien ondergaan en wat ik daar mee maakte beschrijf ik in t topic over dmt en dromen. Toen ging ik terug naar huis maar via alle plekken waar ik als kind heb gespeeld :lol: :lol: :lol: Echt leuk
En toen ik een peukie rookte bij het kerkhof(ben vlak in de buurt er van geboren) zag ik een HELE grote pandabeer in zitten en hij had een wolf vast ofzo.. Maat van me belde ook nog op, vet lekker zitten praten.. En damn wat een CEV's.. en ook paar met ogen open

Weet niet hoeveel ik heb genomen. Toen ik het 1e bericht had geschreven had ik al 2pinkies en later had ik nog bij gepakt..
Zal van het weekend wel ff meten hoeveel mg er nog over is.

Faithless is echt de man 8)
reverence moeten jullie echt horen :lol:

Retour