Had zaterdag een weddenschap gemaakt dat ik tien wodka binnen zes minuten kon drinken. Na drie minuten de laatste wodka achterovergeslagen. De helft heb ik vlak erna uitgekotst, zodat ik geen alcoholvergiftiging zou krijgen of zo, maar de rest van de avond was evengoed gestoord. :roll:
Ik dacht dat ik net in deze wereld was aangekomen met de herinneringen van iemand anders, en ik vertrouwde die herinneringen helemaal niet. Ik zat aan iedereen te vragen hoe het nou zat, maar ze lachten me gewoon allemaal uit.
Op een gegeven moment bedacht ik me nog dat er een gids hoorde te zijn, die Oriëns heette. Ik vroeg iedereen waar Oriëns was, en eindelijk zei de vriend van mijn zus, zelf ook al aardig weg, dat hij Oriëns was. Ik superblij, loopt hij weg, de flikker. :?
Op een gegeven moment was ik net slim/nuchter genoeg om gewoon een paar herinneringen te toetsen en zo te beredeneren dat ze toch klopten. Een half uur opgelucht liggen lachen. Daarna nog lekker een jointje gelurkt om een beetje te centere, en toen kwam de reis naar huis. Ik zal het kort houden, de helft van de weg was over het spoor, en een vriend van mij heeft grote hoeveelheden tandvlees verloren toen hij mij onverwachts besprong. Wat een idioot ook..
Anyway, dat was mijn weekend...