Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

lsa extractie...

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion forest
  • Date de début Date de début

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30/12/05
het was mislukt, de lsa extractie, want de 70% alcohol van de apotheek bleef slechte stoffen houden na de verdamping van de alcohol...
zonde, maarja. en met de rest van de zaden deed k gisternacht een trip, welke verschrikkelijk was, wat een pest ik d8 dat k er allergies voor was en ieder moment een hartaanval kon krijgen. vervelende zaden

Hmmm das minder, maar is er geen makkelijkere manier dan extractie...

Misschien de zaden ff 3 dagen laten weken ofzo.

Ik heb het kauwen geprobeerd, in water laten weken en via capsules (trip E en Bliss Balls) De veruit beste ervaring kreeg ik via die Utopian Bliss Balls die azarius opstuurde (en dat was een fantastische droom-trip..). Van die andere werd ik inderdaad half ziek..

ik kreeg ook van die Bliss Balls het eerste anderhalf uur buikkrampen. Niet zo erg als dat ik met die zaden had, maar ze waren er wel even. Verder was het idd een fantastische trip

Iedereen is het er wel mee eens. Dat de Bliss Balls een zeer aardige trip waren.

Nadeel is de misselijkheid en de buikkrampen na het innemen.

Zijn naar mijn weten nog niet in de commerciele handel geweest.

Azarius gaat ze wellicht verkopen. Nog nooits over gehoord echter.

Hey Forest, heb je het nog eens geprobeerd later? Ik ben wel benieuwd naar het resultaat; of heeft iemand anders het al eens kunnen extracten?

:)

Ja volgens mij moet het gewoon kunnen met de zaadjes 3 dagen in water laten weken, dan wat shit van die zaadjes afpulleken en met het water naar binnen gieten.

ik had ook echt een droomachtige ervaring met de bliss balls... 4 stuks had ik er achterelkaar genomen..
trip verslag volgt nog :)

ProStoner a dit:
ik had ook echt een droomachtige ervaring met de bliss balls... 4 stuks had ik er achterelkaar genomen..
trip verslag volgt nog :)

Klinkt riant :lol: . Moet ik me dan een trip voorstellen met visuals? Of meer als je je ogen dichtdoet; je dingen ziet?

Ik heb ooit (m'n eerste drug.. yeah!) Druids Fantasy gehad. Echt 0.0 van gemerkt. Een maand of twee later Morning Glory seeds gedronken mbv thee, wat resulteerde in veel buikkrampen, onrustige slaap en een soort van mind-fuck. Vrij pauper dus. 8)

Als je ze niet bij azarius kan kopen die BLISS BALLS. Waar kan je ze dan wel kopen, want ik ben echt wel geinteresseerd.

Oh ja, wat jullie zeker eens moeten proberen ivm die hawaaien baby woodrose seeds is de raad van iemand op erowid. Waarom willen jullie die zaden toch altijd binnenslikken. Er is er enen die de zaden (5 stuks) gemalen heeft met een koffiemolen, daarna wat water erbij gedaan en zo een kwartier in zijn mond gehouden en daarna de boel uitgespukt. Hij is beginnen trippen zonder misselijkheid. Na 2 uur heeft hij nog eens met 5 zaden hetzelfde gedaan en em zag boedha's vliegen door de lucht enzo. Ik ga dat eens proberen die methode en ik zal iets laten weten. Het enigen nadeel is dat je er iets meer moet nemen, maar als dat de misselijkheid volledig wegwerkt, waarom niet dan???

Boaddha's vliegen door de lucht met LSA?

Zou een first zijn, want ik heb met LSA nog nooit visuals gehad, niemand die ik ken. LSA is een mindtrip, absoluut niet visueel.

Ik moet toch zeggen dat ik het van 3 Hawaaiian baby woodrose zaadjes visueler ervaren heb dan paddo's, maar de groftse visuele effecten hebben wel maar 1 uur geduurd. De fractals en gezichten die verschenen op de muren waren impressionanter dan op paddo's vond ik persoonlijk...

ik denk dat als ik 10 zaadjes zou nemen een zeer grove ervaring zou hebben. Ik heb ook al gelezen dat je er echt moet op kauwen, als je ze gaat extracten in water en daarna uitdrinken gaat veel verloren. Laten opnemen door de slijmvliezen zoals LSD is volgens mij de effectiefste manier. Nogmaals, ik ga dit testen en mijn ervaring posten...

die techniek van de zaadjes in je mond houden heb ik zelf ook eens gedaan..
met 3 zaden.. 30 minuten in mijn mond gehouden ook fijn gekauwd natuurlijk
geen misselijk ... maar het waren te weinig zaden om effect te krijgen
khad zelfs mijn mond eerst gespoeld met listerine... om de poriën open te zetten....
en je proeft niets van de zaden...
maar 30 minuten lang met die drap in je mond zitten is ook niet alles hoor haha

Retour