Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Live verslag :)

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mysticwarrior
  • Date de début Date de début

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17/8/07
Zo mensen, ik ga hier nu even heel goed mijn best doen om het volgende te kunnen verwoorden ;) Ik heb iets meer dan een uur geleden 2 kleine mckenna paddestoeltjes verteert. En ja, ik ben dus erg gevoelig voor psychedelica, want ik ervaar nu een lichte trip, en een ongelofelijke mystieke euforie. In plaats van een trip-report, ga ik nu voor zover het mogelijk is, een live verslag uit brengen. 8)

Ik heb zojuist heerlijke muziek opgezet, namelijk enya. Dit werkt op dit moment bij mij heel ontspannend. Ik heb me zelden zo goed gevoelt in een trip, als dat wat ik op dit moment ervaar. Ik ben nu nog net in een staat van een bewustzijn, waarin het nog mogelijk is om enig zins de wereld te kunnen begrijpen. Ik heb zojuist geleerd om de trip te accepteren voor wat het is. Ik merkte namelijk onbewust dat ik in het begin van deze trip mij toch behoorlijk aan het verzetten was tegen de gevoelens die sterker worden tijdens een trip, en nu voor het eerst kan ik mij er bij neer leggen. Ik wou dat jullie op dit moment met mij mee zouden kunnen voelen, want zo verbonden met de aarde, als dat wat ik op dit moment ben, dat is gewoon in een woord: heeeeeeeerlijk!!!!!!!! Eigenlijk zou ik nog een paar paddestoeltjes moeten gaan eten om daadwerkelijk diep in mij zelf te kunnen keren. Maar dit ga ik niet doen. Ik wil nu alleen maar respect hebben voor het geen ik "NU" ervaar. En binnen een niet al te langer periode zal ik terug keren om enige tijd onder heftige invloed met de paddestoel wat tijd door te brengen.

Een TRIP en dat met maar 2 hele kleine paddestoeltjes. Das nog niet eens een kwart van het hele portie dat er nu nog ligt :):) Wat geweldig zeg! Ik ben gezegend, met deze hoog gevoeligheid :P Poew, ik wou net gaan schrijven, hoe logisch het voor mij op dit moment nog allemaal was, maar ik merk dat m`n logica nu toch echt iets te erg begint te vervagen. Maar ik doe mijn best hoor ;)

Ik heb nu zojuist kontakt gemaakt met mijn hondjes, oh zo heerlijk. Ik hou van ze!!! Ik hou van alles! Ik hou werkelijk van alles om mij heen!!!! De muziek creeert hier nu zo'n rustige mystieke en vrolijke zweer!!!!!! Zoals ik mij nu voel, zo zou echt altijd moeten zijn.

Echt leerzaam, zo'n kleine dosis. Ik moet wel zeggen, dat ik het niet kon laten en heb dus nu stiekhum nog maar eentje bij genomen. Is even kijken waar die mij heen brengt ;)

Het word mij overigens nu even te complex om nog verder te kunnen schrijven, dus de rest komt afterwards wel :) Dank u!

groetjes,
Mysticwarrior

shit man, ik schrok me de pleuris. Er werd net iets tegen het raam aan gegooit, peowwwww. Dat was best wel even creepy. Maar gek genoeg, ben ik nog steeds blij en vooral intens gelukkig :)

^LOL. Must be a trip!

Zo inmiddels ben ik langzaam aan weer een beetje nuchter aan het worden. En sjeetje man, wat een wazige ervaring op uiteindelijk 3 paddestoeltjes :) Deze trip was totaal niet visueel, maar gewoon heeeeel spiritueel. Ik ben nog nooit zo intens gelukkig geweest, als tijdens deze trip. En nu nog(misschien nog ligt onder invloed) krijg ik de kriebels in m`n mag en word laggerig van deze ervaring :d

Maar het enige waarover ik mij verbaas is dat er uitgerekend op die ene keer dat ik trip, er iemand zo gek is om een raar smerig goedje tegen mijn voorraam aan te gooien. Daar kreeg ik toch wel even de stuipen van op het lijf, maar daarna kon ik er eigenlijk gelijk wel weer om laggen.

En ik moet nu achteraf zeggen, dat een lichte dosis ook wel erg relaxt kan zijn.

Groetjes,
Mysticwarrior.

Forkbender a dit:
^LOL. Must be a trip!
Haha, inderdaad ^_^
Herkenbaar, heerlijk, dat gevoel van alles is in orde en alles is liefde enzo :)
Zalig.

Inderdaad is een lichte trip zo gek nog niet, ik wil in de toekomst ook weer eens zoiets gaan doen. Lekker dicht bij deze werkelijkheid blijven en een soort helende ervaring hebben.

Anyway, tof dat je zo'n goede trip hebt gehad mystic!

Retour