Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Leuke dingen in combinatie met wiet

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion stofwisdoek
  • Date de début Date de début
S

stofwisdoek

Guest
Ik vroeg me af welke dingen je nou echt MOET hebben gedaan tijdens een wiet trip (ik heb het niet over andere drugs erbij gebruiken als in mdma o.i.d) bijvoorbeeld naar een bepaald nummer hebben geluisterd , op je kop naar de wolken staren , eten dat ineens gek smaakt , noem maar op!

Ik heb zelf 6 jaar geleden ongeveer 3 jaar geblowd waarvan 2 jaar dagelijks , maar ik ben nu bijna 2 jaar gestopt , binnenkort ga ik het weer een keer doen met iemand die het voor het eerst doet (een ouder buitenlands iemand die best bang is om te "bad trippen" als dat al echt kan met wiet) , ondanks al mijn "ervaring" weet ik helemaal geen leuke dingen om te doen of om het effect van wiet echt maximaal te beleven en ik wil niet met hem als een zak aardappelen op de bank eindigen!

We hadden afgesproken om het binnen in huis te doen en liever niet op straat of bij drukte omdat het zijn eerste keer is.

Dus wat voor leuke en grappige dingen doe jij het liefst als je hebt geblowd ?

p.s ; We gaan het puur doen door een pijpje , waarschijnelijk hasj of een mixje.

Tja, echte leuke dingen.
Als het goed is word je zelf al leuk genoeg :P

Maar zet eens een koptelefoon op met muziek die je zelf echt leuk vind. Deed het bij mij altijd goed.

Droge humor kan dat ook altijd goed aanslaan

filosoferen werkt bij mij altijd goed als ik stoned ben :)

Bad trip met cannabis zal zich niet zo manifesteren als op sterkere psychedelica. Mensen die echter bang worden van de effecten en bang zijn dat het nooit meer weggaat, spreken zelf echt wel van een bad-trip.

Weed/hash zijn zeer onderschatte psychedelica.

Filosoferen zoals ook al Indiaan meldde gaat ook altijd goed.

meestal als ik blow dan kan ik me heel lang bezig houden met iets dat voor de "buitenwereld" heel saai lijkt.

een nacht lang worms armegeddon spelen ofzo bijvoorbeeld!
of pokeren met zelfgemaakte kaarten van tipjes :- )

iig, geniet er lekker van en doe wat op dat moment in je opkomt ;- )

idd filosoferen.. praten over situaties of problemen of leuke dingen.. praten in het algemeen = relax! Wat ik echt master vind is (helaas wel buiten, wij gaan altijd naar het platteland) voetballen, of wanneer je echt aan het vliegen bent, 'born slippy' van Underworld opzetten met koptelefoon en in het donker gaan dansen en rondjes draaien ed. Het ziet er misschien beetje stom uit voor anderen (hoewel niemand je ziet) maar DAT is echt f*cking heftig!!! Op een gegeven moment voel je je benen niet meer en heb je echt het gevoel alsof je je los maakt van de aarde!
Idd wiet en hasj zijn onderschatte drugs. Hoewel niet in de eerste plaats gevaarlijk kan ik er echt ge-wel-di-ge avonden/nachten/trips mee hebben.
Marihuana rules!!!
Greetings

weet niet of het werkt voor iedereen maar ik en een paar matties gingen er kapot van,
dat is vage deuntjes opzetten oa makkelijk van internet af te plukken zoals super mario, pacman enz en dan zonder geluid tv kijken,

lijpe situaties ontstaan op de tv door de vage deuntjes...

en veel bezig zijn met dingen levert altijd grappige situaties op als je knetter bent.

Filosoferen vind ik meer iets voor in je eentje als je high bent. Met z'n tweeen is het moeilijk om de focus te houden als de ander praat en praat je uiteindelijk langs elkaar heen. Daarom vind ik schrijven als ik high ben ook ideaal. Maar dan moet je wel alleen zijn.

Ik stel voor: Boterhammen met pindakaas eten. Succes gegarandeerd.

Als je iets anders wilt en er voor in bent zou ik een keer een geleide meditatie doen als je goed high bent. Werkt als een trein en je bent zo in hyperspace.

gebruik je fantasie :D
de leukste gebeurtenissen als je stoned bent creëer je meestal zelf :wink:

Retour