Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Lekkere marokaanse shit

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Mortilium
  • Date de début Date de début

Mortilium

Matrice Périnatale
Inscrit
2/12/05
Ik heb een lekere voorraad bruine marok, en zoek een goed receptje voor de lekerste hasjthee.

Iemand ideetjes?

Je kan beter hasjchocolademelk maken...

simpel chocolademelk maken en je verkruimelde (zo klein mogelijk) hasj toevoegen tijdens het opwarmen :jump:

niet vergeten dat hash nogal hard aankomt op deze manier - dus begin met de hoeveelheid voor een normale joint en bouw dan op om je eigen tolerantie te kennen - tis wel heftig ... anderzijds als je bijvoorbeeld 1 gram oplost en verdeeld over 5 tassen - vergeet niet te roeren elke keer dat je gaat ingieten - anders heeft de eerste niets and laatste alles - en die laatste kan dan wel een serieus scheef gaan ... de stukjes vallen op de bodem, dus roeren! :smirk:

Klontje boter erbij, dat zorgt ervoor dat de hasj makkelijker oplost.

Anders kun je ook maroccan candy maken: pure chocola in au-bain marie en dan hasj erin oplossen. Als laatste wat gedroogde vruchten toevoegen, laten koelen in ijsblokjesding in de koelkast en je hebt het lekkerste snoepgoed ooit. Neem echter niet te veel, dit kan milde hallucinaties veroorzaken en soms wordt je er behoorlijk suf van...

de blonde marokaanse hash moet nog een keer na gepersd worden.
maar het is moeilijk om aan cellofaan te komen om dat te doen. (duh)

ik heb van een coffeshop-eigenaar geleerd hoe je hash perst
op z'n Turks!

na 6 plaatjes(a 5-30 gram) deed ik het al beter dan hijzelf!

met het beetje celofaan dat ik nog heb ga ik zéér zuinig om.

Dreamer

Retour