Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou het kunnen dat dat dan van persoon tot persoon sterk verschilt? Ik heb gelezen in "Uit je bol" dat je na zo'n twee weken alweer dezelfde effecten kunt hebben en ik zou denken dat dat klopt. Tussen de drie trips op mijn eigen paddestoelen, zaten telkens zo'n drie weken en de effecten waren - bijna - even intens, zeker als je er rekening mee houdt dat ik telkens de dosis heb afgebouwd:Rutger a dit:Wat ie bedoeld met 2 maanden wachten is waarschijnlijk de tijd die je hersenen nodig heeft om er voor te zorgen dat de psilocybine weer het zelfde effect geeft. Ik geloof dat het een ook een maand kan zijn, zal ook wel weer per persoon verschillen. Uit eigen ervaring weet ik wel dat na een week de effecten er wel weer zijn , maat toch wel stukken minder heftig.
Als je't op de mijne hebt: alle krediet aan de mensen van Azarius. Het is bij hen dat ik de growkit heb besteld en zij hebben het merendeel van het werk geleverd (en waarschijnlijk heb ik ook een beetje geluk gehad met een door hen perfect bereide kit). Voor de rest heb ik zo goed mogelijk voor mijn kit gezorgd, ook al heb ik zeker geen professioneel materiaal ter beschikking. Gewoon de kit in de bijgeleverde zak (met een bodempje water) op een kast gezet (indirect zonlicht), op de juiste kamertemperatuur en de vochtigheid 'juist' gehouden (misschien toch iets te vochtig, afgaande op de kleur van de stam van mijn paddestoelen) door regelmatig te sprayen. Dan nog regelmatig de zak geopend en verse lucht voorzien door met een krant te waaien. Telkens ik de zak opende, zorgde ik dat ik plastic handschoenen aan had (of mijn handen goed had gewassen). Met zo'n kit is het dus echt niet moeilijk een goed resultaat te hebben.forest a dit:Woaa, dude die foto's zijn geweldig. kbegin morgen, kun je me een tip geven waarom t zo goed ging? kprobeer de cake (jampot) methode en casing methode allebei.