Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Kweek foto's!!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Vox
  • Date de début Date de début

Vox

Matrice Périnatale
Inscrit
21/1/05
Hey ik kweek sinds kort paddo's. En ik vroeg me af of er nog meer paddo kwekers zijn die mooie foto's hebben van hun eigen kweek. Dus post ze hier!!!

verheug me op die foto's van jou!

Vandaag heb ik ze pas ingespoten met sporen dus is er niet veel te zien. Maar ik hoopte op foto's van andere kwekers :grin:

Heb wel een link naar een ander forum waar ze mooie foto's (van bijv. lichtgevende paddo's) hebben en heel veel tips voor kwekers.

http://www.smart.messageboard.nl/forum

Dit is geen commercieel forum, er wordt geen reclame gemaakt of gehandeld.

Ik heb wel foto's maar weet niet hoe ik ze hier moet posten?

Je kunt deze link gebruiken :

http://imageshack.us/index3.php

Daar kun je je foto plaatsen, en dan de link gebruiken die je krijgt. Gewoon in je bericht kopiëren/plakken en je foto staat !

heey kbegin dit weekend met paddo's groeien jampot methode, kzal wat pics proberen te posten van het process

Hier wat foto's van mijn eerste flush van de Azarius kit (niet echt eigen kweek dus, excuses) vlak voor ik ze oogstte.
Bovenaanzicht
Vooraanzicht
Na het plukken
Gedroogd

Commentaar is welkom. In de meeste FAQ's stond dat het aangeraden is je paddo's te plukken voor de hoedjes openen, omdat ze dan snel minder potent worden, maar op dit forum las ik dan weer andere dingen. Ik zou toch niet happig zijn om zo'n grote gedroogde paddo onversneden naar binnen te spelen.

Da's eigenlijk de enige klacht die ik heb als beginner: dat er heel wat vage en contradictorische informatie staat op het net over paddestoelen en dat het soms lastig is te achterhalen wat het beste is. Ook wat meer fotomateriaal bij FAQ's zou wel eens kunnen helpen.

hmm mooie foto's :)
maaruh hoe lang doe jij met zown kweek want dat zijn toch aardig wat paddo's
invriezen ?? aangezien je toch wel minsten 2 maanden moet wachten voor weer een goed effect ?

Hoe bedoel je juist, "twee maand wachten voor een goed effect"? Na het oogsten van elke flush, heb ik ze telkens gedroogd, wat ongeveer 4-5 dagen duurde in een doos met een vochtvreter. Daarna de paddestoeltjes in porties van 1 gram verdeeld, in een luchtdicht zakje gestoken, en die samen in een luchtdichte bokaal in de koelkast. Die zouden nu toch wel heel lang moeten meegaan in de koelkast. Eerste porties heb ik na een paar weken getest en die gaven een heel goed effect.

Ik geloof dat ik uit mijn drie flushes in totaal zo'n 35-40 gram gedroogde paddo's heb gehaald, dus daar kom je wel eventjes mee toe. Misschien toch eens bijna tijd om een nieuwe growkit (cubensis? philosopher's stones?) te bestellen :)

Wat ie bedoeld met 2 maanden wachten is waarschijnlijk de tijd die je hersenen nodig heeft om er voor te zorgen dat de psilocybine weer het zelfde effect geeft. Ik geloof dat het een ook een maand kan zijn, zal ook wel weer per persoon verschillen. Uit eigen ervaring weet ik wel dat na een week de effecten er wel weer zijn , maat toch wel stukken minder heftig.

Gedroogde stoeltjes , lucht, vocht en licht dicht verpakt zijn zeker wel een jaar te bewaren in de vriezer maar ook gewoon in een kast of zo.

Woaa, dude die foto's zijn geweldig. kbegin morgen, kun je me een tip geven waarom t zo goed ging? kprobeer de cake (jampot) methode en casing methode allebei.

Rutger a dit:
Wat ie bedoeld met 2 maanden wachten is waarschijnlijk de tijd die je hersenen nodig heeft om er voor te zorgen dat de psilocybine weer het zelfde effect geeft. Ik geloof dat het een ook een maand kan zijn, zal ook wel weer per persoon verschillen. Uit eigen ervaring weet ik wel dat na een week de effecten er wel weer zijn , maat toch wel stukken minder heftig.
Zou het kunnen dat dat dan van persoon tot persoon sterk verschilt? Ik heb gelezen in "Uit je bol" dat je na zo'n twee weken alweer dezelfde effecten kunt hebben en ik zou denken dat dat klopt. Tussen de drie trips op mijn eigen paddestoelen, zaten telkens zo'n drie weken en de effecten waren - bijna - even intens, zeker als je er rekening mee houdt dat ik telkens de dosis heb afgebouwd:
-4 gram psilocybe cubensis + 3 Hawaiian Baby Woodrose zaadjes
-3 gram psilocybe cubensis + 3 Hawaiian Baby Woodrose zaadjes
-3 gram psilocybe cubensis
De intensiteit leek me vooral te zitten in de omgeving, de hoeveelheid licht en de achtergrondmuziek.

forest a dit:
Woaa, dude die foto's zijn geweldig. kbegin morgen, kun je me een tip geven waarom t zo goed ging? kprobeer de cake (jampot) methode en casing methode allebei.
Als je't op de mijne hebt: alle krediet aan de mensen van Azarius. Het is bij hen dat ik de growkit heb besteld en zij hebben het merendeel van het werk geleverd (en waarschijnlijk heb ik ook een beetje geluk gehad met een door hen perfect bereide kit). Voor de rest heb ik zo goed mogelijk voor mijn kit gezorgd, ook al heb ik zeker geen professioneel materiaal ter beschikking. Gewoon de kit in de bijgeleverde zak (met een bodempje water) op een kast gezet (indirect zonlicht), op de juiste kamertemperatuur en de vochtigheid 'juist' gehouden (misschien toch iets te vochtig, afgaande op de kleur van de stam van mijn paddestoelen) door regelmatig te sprayen. Dan nog regelmatig de zak geopend en verse lucht voorzien door met een krant te waaien. Telkens ik de zak opende, zorgde ik dat ik plastic handschoenen aan had (of mijn handen goed had gewassen). Met zo'n kit is het dus echt niet moeilijk een goed resultaat te hebben.

Na drie flushes ben ik wel gestopt. Ik kon nergens op internet meteen vinden hoe ik alle mycelium kon verwijderen na een flush (of dat zelfs nodig was?) en aangezien deze een blauwige kleur had, heb ik op veilig gespeeld en de kit weggegooid. Waarschijnlijk was dat blauw gewoon de typische verkleuring van de psilocybine (?) die je krijgt wanneer je een paddestoel aanraakt...

jah ik doelde meer op het gemiddelde van 2 maanden uit eigen ervaring weet ik dat ik na 4 weken wel een net zo sterk effect krijg
maar jij zegt hier "-3 gram psilocybe cubensis " isdat gedroogd ofwat ?
want ik pak zelf altijd 15 gram ofwel 1 portie of soms anderhalve portie
en als dat niet gedroogd is dan lijkt mij 3 gram wel erg weinig ?

dude, die vraag hoef je niet aan hem te stellen, ja uitraard bedoelt ie gedroogd, ook sowieso bij eigen kweek droog je ze altijd, anders moet je het binnen 3 dagen verorberen, en dat moet maar uitkomen, bij bestellen doe je t vers, dan haal je t gewoon de dag voor je t doet.

Foutje, normaal zeg ik er altijd 'gedroogd' bij om alle verwarring te vermijden :)

jah ik ook sorry, ik was lichtelijk bot

Retour