Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Kwart zegeltje met een grammetje wiet

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion HappyMind
  • Date de début Date de début

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16/5/07
Ik heb ongeveer 2 weken geleden voor de eerste keer LSD geprobeerd :)
Het waren behoorlijk sterke zegels, omdat het mijn eerste keer was en ik geen behoefte had aan een hevige trip, heb ik besloten om het bij een kwart zegeltje te laten.

Onder het trippen heb ik alleen wat limonade en water gedronken en ongeveer een gram wiet weggerookt in mijn eentje.
Ben wel 12 uur wakker geweest van een kwart zegeltje :o
Ik was die avond/nacht samen met een maat bij mij thuis. Hij zat die avond/nacht alleen aan de hash met wat biertjes.

Heb het zegeltje rond 20:00 ingenomen (tijdje na het avond eten) en na 5 kwartier begon ik wat te merken in mijn hoofd. Wat er gebeurde kan ik niet echt omschrijven, maar ik kreeg steeds meer energie en ik merkte dat het allemaal wat chaotischer begon te worden in mijn hoofd.
Ik had ook af en toe wat rillingen over m'n rug heen en begon het warmer te krijgen. Voordat ik het wist kreeg ik ook zweethandjes en dat voelde op dat moment hetzelfde als de zweethandjes die ik heb gehad bij ongeveer al mijn paddo ervaringen.
Toen wist ik het zeker... de LSD begint te werken... spannend :D

Later voelde ik ook steeds meer euforische gevoelens opkomen, die na verloop van tijd (na ongeveer 2,5 uur) omsloegen in haast oncontroleerbare lachbuien. Alles wat die maat tegen mij zei, was grappig, het maakte niet uit wat. Maar soms zei die wat en toen was ik weer normaal, wat na 30 seconden weer veranderde in een lachbui :lol: Ik moest af en toe echt aan mijn maat vragen om zijn mond dicht te houden, anders was ik bang dat ik zou stikken van het lachen :P Die lachbuien hebben ongeveer 1,5 uur aangehouden.

Toen die lachbuien voorbij waren werd ik een stukje rustiger (misschien door het stijgende THC gehalte... :wink:) Kleuren veranderden soms heel subtiel van kleur en gevoelens van euforie kwamen weer bovendrijven.

Ik heb toen besloten om een humor film te gaan kijken. Daar had ik op dat moment erg zin in. Dat kwam doordat we een andere tijdelijke tv hadden gekregen, waar ik nog niet naar had gekeken. Ik ben nu ongeveer een kwart jaar gewend om naar een heel klein tv'tje te kijken, omdat ons plasma scherm nog steeds in bestelling is. Het was dus echt geweldig om op dat moment ineens groot beeld met veel mooier geluid te hebben.
De tv ziet er ook best vaak uit. Het beeld is echt groot en vierkant (het is een normale tv).
Doordat het beeld vierkant is worden de hoofden van de personen iets uitgerekt, maar door de LSD leek het net alsof iedereen op de tv nog een net iets langer hoofd had, niet overdreven, maar net lang genoeg voor het ultieme grappige / blije hoofd :D

De film was helemaal geweldig en door die zeer prettige invloed van die betere tv was de "trip" zeer geslaagd :D
Heb niet echt het gevoel gehad alsof ik echt getript hebt, maar het was een zeer fijne ervaring.

En de dagen erna ben ik ook opeens weer genezen van mijn lusteloosheid (voor meer informatie, zie dit onderwerp: http://www.psychonaut.com/index.php?opt ... 69&lang=nl) Ik heb weer een hoop dingen ondernomen. Grote schoonmaak gehouden en weer een hoop zake op orde gebracht. Ik heb weer zin om van alles te gaan doen en ik voel me weer als vanouds.
Ik weet niet of dit te danken is aan de LSD, maar ik vind het toch wel zeer apart. Onder de trip had ik ook steeds vaker het gevoel dat ik weer zin had om dingen te gaan doen. En dat gevoel is nu nog steeds niet verdwenen, het voelt nog steeds goed :D

Geweldig :!:

En de dagen erna ben ik ook opeens weer genezen van mijn lusteloosheid (voor meer informatie, zie dit onderwerp: http://www.psychonaut.com/index.php?opt ... 69&lang=nl) Ik heb weer een hoop dingen ondernomen. Grote schoonmaak gehouden en weer een hoop zake op orde gebracht. Ik heb weer zin om van alles te gaan doen en ik voel me weer als vanouds.
Ik weet niet of dit te danken is aan de LSD, maar ik vind het toch wel zeer apart. Onder de trip had ik ook steeds vaker het gevoel dat ik weer zin had om dingen te gaan doen. En dat gevoel is nu nog steeds niet verdwenen, het voelt nog steeds goed Very Happy

Ik heb nog nooit LSD gebruikt, maar dit klinkt heel erg intressant. Ik herken de lusteloosheid die je hebt beschreven in een andere topic, alleen heb ik deze nooit van enig ander drugs gekregen ;) Hou ons op de hoogte, zou ik zeggen.

Maandag ga ik denk ik ook naar de lezing over LSD en MDMA als therapeutisch middel. Ik ben daar op het moment erg geinteresseerd in.

mysticwarrior a dit:
Ik heb nog nooit LSD gebruikt, maar dit klinkt heel erg intressant. Ik herken de lusteloosheid die je hebt beschreven in een andere topic, alleen heb ik deze nooit van enig ander drugs gekregen ;) Hou ons op de hoogte, zou ik zeggen.

De lusteloosheid die ik daar heb besproken komt niet enkel door de drugs.
De tijd van het jaar had er ook mee te maken en wat andere problemen.
Aanvankelijk dacht ik die problemen wel aan te kunnen bij sporadisch drugsgebruik.
Maar daar bleef het niet bij, dus toen werd alles alleen maar erger.

Ik had maar een kwart (1/4 deel) van een LSD postzegeltje en daardoor waren de effecten van LSD niet altijd duidelijk te definiëren.
Ik had ook niet echt het gevoel dat ik mezelf aan het doorzien was, wat ik bijvoorbeeld wel heb gehad met o.a. paddo's, mdma en methylone.
Maar ik vond het niet erg om volgende dag op te staan met het gevoel er weer tegen aan te kunnen gaan :lol:

Maandag ga ik denk ik ook naar de lezing over LSD en MDMA als therapeutisch middel. Ik ben daar op het moment erg geinteresseerd in.

En was het wat?

HappyMind a dit:
Ik had ook niet echt het gevoel dat ik mezelf aan het doorzien was, wat ik bijvoorbeeld wel heb gehad met o.a. paddo's, mdma en methylone.

Dat komt denk ik door de dosis, ik heb er nog nooit echt bewust voor gezeten net als Forkbender, maar heb zeker wel veel momenten gehad tijdens LSD trips dat ik heel makkelijk alles in "het juiste" perspectief kon zien :D

Space-is-the-Place a dit:
HappyMind a dit:

Dat komt denk ik door de dosis, ik heb er nog nooit echt bewust voor gezeten net als Forkbender, maar heb zeker wel veel momenten gehad tijdens LSD trips dat ik heel makkelijk alles in "het juiste" perspectief kon zien :D

Waar kom ik ineens vandaan?

Oh, op die manier. En ja: dat klopt. Maar dat lijk ik met elke drug te hebben. Wellicht is het een fase.

Retour