Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

kratom vragen

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion forest
  • Date de début Date de début

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30/12/05
hey, maandag kratom gehaalt, een zakje van 10 gram poeder.
de dosis bij deze is van 2 tot 5 gram. dus zaterdagavond met een vriedn ieder 5 gram. alleen ik kan nergens echt vinden hoe lang het duurt, zelfs niet op www.kratom.nl (wat overgends een fiijne site is).

kan iemand me dat vertellen?
en verder, klopt het dat als je rookt onder invloed van kratom dat je dan MOET liggen?
hmmm dat was t wel zo'n beetje, maar als iemand nog tips of iets kan vertellen over eigen ervaringen, graag.

bedankt,

forest

ik heb wel op andere fora gelezen dat mensen van 5 gram de eerste x echt helemaal ziek werden en moesten kotsen enzo, en dat ze bij 1 a 2 gram een fantastische ervaring hadden. maar aan de andere kant weet ik niet hoe zwaar jullie zijn enzo. veel plezier! ik heb net ook 25 gram ergens besteld dus laat even horen hoe het ging:)

Heb een paar keer kratom geprobeerd in kleine doseringen als thee en dan werkt het voornamelijk als upper: helder nadenken, actiever en zin om allerlei dingen te gaan doen. Een beetje als ephedra of een flinke dosis caffeine maar dan zonder dat gestresste gevoel.

Met hogere doseringen heb ik nog niet geexperimenteerd, maar dit schijnt compleet anders te zijn. Ik heb wel een aantal ervaringen gehoord van mensen die bij hogere doseringen bijwerkingen kregen zoals misselijkheid en jeuk.

ooh bedankt, dus misschien eerst de 1/3 opdrinken en een half uurtje later de rest om te vergeleiken.

Ja, klinkt als een plan. En daarna natuurlijk uitbebreid verslag doen hier... knowledge is power :D

suc6 ermee :)

jaaaah vandaag is de dag, vanavond kratomthee. dus morgen uiteraard een verslagje.

maar je kan toch prima fietsen als je een stevige dosis op hebt?

want we wouden t drinken en dan op de fiets naar wat vrienden onderweg slaat t dan aan, dat t niet is van: oooh ik MOET even liggen, en dan een paar uur later komen we daar aanzetten.
want soms lees je wel van dudes die na een shaggie of gewoon bij 5 gram helemaal plat gaan.

hey,

gisteravond was kratom. nou ja mn maat en ik liepen naar een kerkhof even voor een rustige plaats met ons flesje kratomthee. daar proostten we en vervolgens walgden even intens van de smaak. goor. :vom: en wij fietsen dus naar vrienden en na 15 min zijn we behoorlijk ontspannen, en toen ik opstond liep ik perongeluk tegen de muur aan (je bent je evenwicht soms kwijt). verder heeeel rustig en dat werd binnen een uur sterker. mentaal verander je maar minimaal, je geest wordt wel ook rustig, maar vooral je lichaam. maar het is niet echt intens. of echt trippen. en na een tijdje lag ik op de grond en als ik ging zitten werd ik misselijk en bleek. dus ik een tijd liggen. toen kwam er een beetje wijn en een zooi jointjes. dus voelde ik me na die nuttigingen een stuk beter en kon ik weer rechtop zitten.

wel grappig spul, maar niet zo geweldig.

het is meer iets om ergens bij te nemen ofzo ?
tenminste zoals ik het hoor ging het goed bij wijn en jointjes :)
maar was het minder als je maar gewoon wat zit

omdat het je gewoon heel ontspannen maakt en relaxed kan t volgens mij prima met andere dingen, alhoewel de handleiding anders voorsteld.
maar dan nioet 5 gram, maar 3 of 4 ofzo. want dan heb je niet de kans dat je pauper wordt als je zit of staat en alleen kan liggen.

Hmmm klinkt op zich wel rielekst. Wilde het al een tijd proberen en ga het nog steeds doen.
Misschien dat je er misselijk van kan worden omdat er zo verdomd veel alkaloiden inzitten.

Ik heb laatst 10 gram extract genomen over een periode van 2 uur ongeveer. Ik werd een beetje wazig, aangeschoten, maar mijn gemoedstoestand werd niet ontspannen. Inderdaad wat ze zeggen, actief en ontspannend tegelijkertijd, maar vooral lichamelijk. Na een aantal uur vielen mijn ogen helemaal dicht. Dat was wel een vreemde ervaring, heeeel moe maar als je ging bewegen werd je weer fit. Ook ik ging toch over mijn nek, zonder dat ik had gegeten... Ik sliep heel licht, net zoals je droomt in de morgen. Misschien heb ik teveel genomen of is het mijn ding gewoon niet. Had ik misschien iets moeten blowen of drinken om het effect te verbeteren?? Groeten

Denk dat 10 gram wel teveel is idd. Je lichaam geeft dan een signaal af van: shit gast, dit kan ik noway goed verwerken dus gooi het er maar uit...

Op de verpakking stond; zet thee van 10gr extract en drink het rustig op... :?

Retour