Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Kratom-ervaring

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion glesse
  • Date de début Date de début

glesse

Neurotransmetteur
Inscrit
20/7/07
Ik kon niet meer reageren in een vorig kratom-topi, dit was te oud.
Daarom maar ff een nieuw topic?
Dit is mijn eerste report, ik hoop dattie een beetje duidelijk is...

In mijn bezit was 3 gram kratom 15x ectract.
Na een nachtdienst toch wel nieuwsgierig hoe het was. En ondanks dat ik wist dat het roken hiervan niet mogelijk was dit toch geprobeerd. Eigenwijs is ook wijs nietwaar, en ik was, ook al zou het maar enkele minuten duren, toch benieuwd naar wat ik zo'n beetje moest verwachten bij het drinken van de thee.
Ik heb bijna een halve gram opgerookt op de bank, dit ging inderdaad moeizaam. Het spul brandt nauweljks. Vrijwel gelijk nadat ik het had opgerookt voelde ik me enkele minuten draaierig en high, ik kon moeilijk recht lopen. Het gevoel was na 4 minuten helemaal weg.

Begin augustus een avond met 2 vrienden, en ik had de kratom meegenomen. We hadden 2 biertjes op, en hebben de overige 2,5 gram met 2 personen gedeeld. de 3de persoon, een van mijn beste vrienden, hield het bij bier.
De thee, die niet echt lekker was, maar door de suiker 'te doen', begon na 20 minuten te werken. Dit was te merken aan subtiele tintelingen, te vergelijken met het begin van mdma, maar veel minder heftig. We werden allebei wat spraakzamer, en hadden de behoefte op te staan, dus liepen wat onrustig, ons superlekker voelend, op en neer door de woonkamer.
We hadden het gevoel elkaar te begrijpen, en hebben dubbel gelegen om grappen. Het was een tja, 'warm gevoel' zeg maar.
Allebei hadden we de onophoudelijke drang om sigaretten te roken, en voelde alles 'ok' en goed aan... Kleuren waren wat intenser, en we hadden het idee dat we alles heel scherp konden zien.
Na ongeveer een uurtje werd dit gevoel afgewisseld met 'tja, is het nu echt vet?' en als er dan weer een vet nummer uit de pc kwam, verdween dit 'tja' gevoel weer meteen. Setting was dus erg belangrijk, en daarbij speelt misschien ook mee dat we een dosis hadden gebruikt die niet veel groter was dan de werkzame volgens erowid. Na ongeveer 2, 2,5 uur was het uitgewerkt en hebben we nog een paar joints gerookt en een fles champagne leeggedronken.
De ochtend erna hadden we geen merkzame 'na-effecten' die specifiek toe te schrijven zouden zijn aan de kratom volgens ons, hoogstens door het blowen en een beetje daarbij drinken.
Kortom, een leuke ervaring, voor herhaling vatbaar, maar dan in wat grotere dosis (2 gram extract ofzo?). Helaas is het nogal aan de prijs (17,95 voor 3 gram).

Nou, ik hoop dat dit soort reports hier welkom zijn (is mijn 2de post hier...)
Ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen, en of bijvoobeeld de schommeling in gemoed na verloop van tijd bekend voorkomen...

Ik lees of hoor niet zoveel over Kratom, maar kan zijn omdat ik er niet naar zoek. :)
Je bent in elk geval de eerste die er wat positiefs over te melden heeft, dat het dus wel werkt. Heb 't zelf ook wel eens geprobeerd met 15x extract, maar ik deed het in koude melk (0,5 gram van het extract), ik merkte er niet veel van.
Volgende keer jouw manier maar eens proberen.
Ik had trouwens ook eens ergens gelezen dat er een verschil is tussen Bali kratom en Thai kratom (dat zijn volgens mij de enige varianten, of heb ik het mis?), en ik had ook gelezen dat pure bladeren effectiever werken dan extracties.
Ja, ik ga me er eens in verdiepen. Bedankt voor je report.

Ik gebruik altijd gewoon de balinese kratom van azarius. Koop het in poedervorm. Ik schep altijd wat van het poeder in m'n mond en neem daarna een paar slokken water. Dat op een lege maag is voor mij de allerbeste manier.

Ik vind kratom erg aangenaam, en je hebt er geen hang-over van de volgende dag.

Ik heb het extract nog nooit geprobeerd, maar van het poeder neem ik meestal 10 á 15 gram. In 2 á 3 doseringen met ongeveer een uur ertussen.

Ik weet niet hoe goed het extract werkt t.o.v. gewoon de bladeren(vermalen) maar misschien kun je het eens proberen. Misschien is het relatief goedkoper namelijk.

luke1984 a dit:
Ik gebruik altijd gewoon de balinese kratom van azarius. Koop het in poedervorm. Ik schep altijd wat van het poeder in m'n mond en neem daarna een paar slokken water. Dat op een lege maag is voor mij de allerbeste manier.

Ik vind kratom erg aangenaam, en je hebt er geen hang-over van de volgende dag.

Ik heb het extract nog nooit geprobeerd, maar van het poeder neem ik meestal 10 á 15 gram. In 2 á 3 doseringen met ongeveer een uur ertussen.

Ik weet niet hoe goed het extract werkt t.o.v. gewoon de bladeren(vermalen) maar misschien kun je het eens proberen. Misschien is het relatief goedkoper namelijk.
wat voor effect geeft het jou als ik vragen mag?

[/quote]wat voor effect geeft het jou als ik vragen mag?[/quote]

Een superontspannen effect. Ik word er niet "vreemd" van, maar het voelt heel warm en ontspannen en euforisch. Echt superspul!

Iemand anders nog ervaring met deze plant of het extract ervan?

ik ben er wel benieuwd naar, omdat ik het nog nooit heb geprobeerd, maar ik lees heel veel reacties van mensen die er helemaal niks van merkten. Is it a waste of money?

Ook zijn er op azarius.nl best veel verschillende soorten, waardoor ik niet echt weet welke ik zou moeten kiezen. Ik ben geneigd om het zwaarste extract te nemen (Kratom gestandaardiseerd extract 15X)

http://azarius.nl/smartshop/psychedelic ... tract_15x/

mijn vraag is eigenlijk; is het de moeite waard om dit te bestellen en uit te proberen of is het zonde van mn geld?

focuzz a dit:
Iemand anders nog ervaring met deze plant of het extract ervan?

ik ben er wel benieuwd naar, omdat ik het nog nooit heb geprobeerd, maar ik lees heel veel reacties van mensen die er helemaal niks van merkten. Is it a waste of money?

Ook zijn er op azarius.nl best veel verschillende soorten, waardoor ik niet echt weet welke ik zou moeten kiezen. Ik ben geneigd om het zwaarste extract te nemen (Kratom gestandaardiseerd extract 15X)

http://azarius.nl/smartshop/psychedelic ... tract_15x/

mijn vraag is eigenlijk; is het de moeite waard om dit te bestellen en uit te proberen of is het zonde van mn geld?

Het is zeker het proberen waard! Maar je kunt naar mijn mening beter gewoon kratom poeder nemen in plaats van het extract. Meer effect voor je geld zeg maar... De extracten werken niet zo goed als ze zouden moeten.

had het afgelopen weekend gehaald, het effect is zeer minimaal, maar het is op zich prima spul. Ik had 12 gram thaise kratom (poeder) gehaald en dit in 2 doses genomen met ongeveer een uurtje er tussen. Je word er een beetje dromerig van, maar tegelijkertijd blijf je toch helder en je kunt er goed op werken. Prima voor een zondag ofzo :D alleen is het eigenlijk iets te duur

Laatste keer, met gewoon kratom-poeder, 10 gram, echt goe dvan moeten kotsen en niet lekker van geweest een halve dag lang

Ik ben er ook misselijk van geweest, maar weet dat het bij iedereen anders kan uitpakken. Een vriending van mij had vorige week Kratom gestandaardiseerd extract 15X besteld bij een online headshop en had een leuke ervaring en geen misselijkheid.[/url]

Wat nou als je wat emer van dit spul neemt?
Is het dan sterker of alleen maar langer?

Retour