Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

kolonisatie zo goed als gestopt , waarom?

tHe_lOnely_oNe

Neurotransmetteur
Inscrit
20/3/08
ben juist met mijn eerste pf potjes bezig , heb ook graan ingespoten maar daar is niks van gekomen , meer over mijn kweek ervaring kan je lezen in 'uv lamp voor paddos' , na 4 volle weken is er maar 1 van de 4 potjes volledig gekoloniseerd de andere 3 zijn precies gestopt met groeien/koloniseren . Weet iemand misschien wat het probleem zou kunnen zijn? (trouwens ook geen andere infectie zichtbaar op het eerste zicht) mijn eerst gedacht is een te droog substraat klaargemaakt , maar wie ben ik.

een volgend potje was gisteren volledig gekoloniseerd (wel hetgene met de kleinste ongekoloniseerde oppervlakte) deze heb ik in een filterzakje op een ondergrond van met met water verzadigd vermuciliet ter groeien gezet. afwachten maar... , maar in de resterende 2 potjes heeft niks verder gegroeid , maar ook geen rare kleurtjes te bespeuren . Heb de deksels nog een beetje meer opengedraaid voor meer zuurstof ... ,
waarom groeit het niet meer verder , ik had in 't begin het meeste schrik voor rare infecties , deze zijn momenteel niet aanwezig , maar verder groeien doet het ook niet :? why? mss geduld

Dat het substraat te droog geworden is, was ook mijn eerste idee. Maarja, fijn dan dat het niet bij alle potten is gestopt :)

Retour