Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Je eerste paddo ervaring

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Guest
  • Date de début Date de début
G

Guest

Guest
'lo
Na paar dagen research gedaan te hebben over paddo's heb ik enorm interesse gekregen om ze eens uit te proberen,
maar voordat de keuze ga maken als ik het wel of niet doe zou ik eerst graag willen weten hoe oud jullie waren toen jullie je eerste paddo hadden (Ik ben 17)

ik was ook 16 met mijn eerste keer paddo's een hele ervaring. ik had in het begin moeite met de chaos eromheen maar die ging snel weg. verder heb ik heel relaxt getript maffe hallucinaties gehad en het was erg leuk :lol: have fun

Ik was 15, leeftijd maakt op zich niet zo heel erg veel uit. Het ligt er meer aan of je goed in je geest zit en het allemaal aan kan.
Gewoon rustig beginnen, dan kan er bijna niets fout gaan ;)

Vandaag 30g mexicaan gekocht, vent achter balie was ram chill :)
Ik ga ze vandaag met een vriend in de kelder van mn flat gebruiken, 15g ieder.
wens me succes :P

Ik was 22. Op mijn zestiende ben ik actief op zoek geweest naar LSD (1986) maar niets gevonden.

Goeie trip toegewenst!

ik was ook 15. gedroogde mexicaanse. met mn zus en haar vriend op zijn kamer. 4 uur op het bed gelegen en beetje gezwaaid naar de webcam enzo. was heel intens en de eerste x is superraar. daarna is het wat vertrouwder.

Bedankt voor jullie behulpzame posts mensen :mrgreen:
Zodra ik het heb gedaan, post ik hier mijn trip-report :)

He mede limbolander :D

Ik heb ook pas 2x paddo's gehad. Maar beide keren was het erg fijn. Alhoewel de tweede keer het geen goed weer was en ik de enigste was die niet veel lachte..

Ik zou het zondag eigenlijk weer doen met een aantal mensen. Maar ze hebben het op zaterdag gedaan TOEN IK MOEST WERKEN argg :evil:

Ik was 14 toen ik voor de 1e keer shrooms gebruikte, heel portie mexicaanse;) M'n mond viel open toen ik zag wat er gebeurd als je een paar van die rare paddestoeltjes eet:P echt te vet gewoon:)
Tip, als je naar t bos gaat neem dan zeker muziek mee!:P een trip zonder muziek is als een leven zonder benen...

Ik was 15 toen ik het de eerste keer gebruiktte. Was zeker indrukwekkend maar ik had er toen te weinig van verwacht. Teveel drank (genoeg om dronken van te worden) en teveel wiet (ook genoeg om knetterstoned van te worden) en dan 3/4 portie paddo's (Liberty Caps). Het was zeker leuk, maar als ik nu trip probeer ik ervan te leren. Dat maakt het veel mystieker en spiritueler. Bovendien geeft het je een veel beter gevoel dan dat je het doet 'voor de lol'.
Zoek een goede locatie uit, zoek goede vrienden om het mee te doen en je zult garant staan voor een goede ervaring.

Mijn eerste ervaring is hetzelfde als alle andere ervaringen tot nu toe.
Ik wordt een soort kosmisch wezen. Ik ben volledig bij bewustzijn maar met meerdere zintuigen. Ik ben helderziend, ik kan genezen, ik kan gedachten voelen.
Ik heb zelfs contact met hogere dimensies voorbij de twaalfde sfeer. Het heeft ook namelijk mijn leven voorgoed veranderd. Mijn kracht neemt ook toe onder invloed van paddo`s en ben zeer scherp. Mijn vrouw en schoonvader zijn getuigen hiervan geweest die niet onder invloed waren.
Kaalkopjes activeren bij mij een aantal hersendelen waardoor ik dus in contact staat met mijn hoger bewustzijn.
Je onderbewuste gevoelens komen ook omhoog. Dus voordat je aan paddo`s begint moet je zeer sterk van geest zijn en niet negatief van aard.

De Maya`s gebruikten de paddo`s om in contact te komen met het hogere wat we zelf ook zijn buiten dit stoffelijk lichaam.
Paddo`s hebben dus een zeer goed effect op je leven en je kan er veel van leren. Maar wees dus positief van aard anders moet je ze niet nemen.

Ik was 15, 1/3 van een portie gedroogde mexicanen. De trip was de mooiste en meest magische ooit. Ik heb nou alleen inmiddels als 6 keer getript en dat is allemaal vrij snel achter elkaar gebeurt. Mijn advies is om na je eerste trip zowieso een maand te wachten tot de volgende. Dat maakt de 2de trip een stuk mooier, en het wordt anders (voor mij althans)nogal té verleidelijk om snel nogeens te doen.

Leeftijd: 19 Jaar
Gewicht: 72 Kg

We namen ze in op de parkeerplaats van het bos, toen gingen we lopen en lopen...totdat we ze begonnen te voelen. Toen wouden we graag naar de top...daarmee bedoelden we een plek die ons uitzicht geeft over onze stad en een deel van het bos. Iets wat hoger gelegen ligt. Onderweg waren we veel aan het lachen en nadat we na ongeveer een 20 tot 40 minuten erover gedaan hebben daar te komen werd het echt enorm ernstig. Alles bewoog en was wazig en we waren op een bankje gaan zitten om een poging joint draaien te doen...eigelijk waren we daar al een hele tijd mee bezig maar we besloten toen maar verder te gaan naar de top.
Ik zat op dat bankje en moest helemaal trillen en voelde de zweet overal lopen en vroeg telkens hoelaat het was...en elke keer als ik dacht nou is er wel weer een kwartier voorbij was er misschien 10 seconden ofzo voorbij gegaan. Toen werd het een beetje donker en gingen we lopend naar huis van een vriend.
Was eigelijk een beetje eng, ik liep met een maat van me daar door het bos weer vanaf de top naar beneden, ligt er ineens een doodskist naast het voetpad. Ik zei niets, bang dat hij het negatief op zou vatten en zegt hij ineens...hej daar ligt een grafkist ja...ik zo nou dan moeten we er op stampen ook godverdomme. Dus wij zo naar die kist lopen zit er een raampje in waardoor je het hoofd van een pop kan zien die hele kop was gewoon eng met bloed enzo pff...liepe echt ver te spacen. Elke keer maar denken van komt door de paddo's als ik iets ervaarde wat negatief aanvoelde, beetje lachen enzo. Kheb niet echt kleuren gezien maar alles vervormde bewoog enz enz enz. Shaggies roken was onmogelijk enz enz enz. Geen enkel benul van de tijd...nou lopen we langs de weg dachten we dat er een streetrace was met brommers. De hele tijd overal brommers...dus ik zeg tegen me maat...pff kunne net zo goed auto's zijn...te vaag. Fietst er ineens een kerel in een ligfiets voorbij zat gewoon vet vaag te doen met z'n bek...ruim aan het klappertanden en schudden met z'n kop. We hebben eenmaal bij zijn broer thuis nog tv gekeken en geprobeert te X-boxen en hij heeft nog geprobeert te draaien met de technics maar t was allemaal niet mogelijk. Allemaal vage bende. Echt ik kan hier zooooo veel nog vertellen maar pfff shiiitttt...nou toen we half uitgetript waren kwam ik er achter dat me ouders gebeld hadden...want vrienden waren langsgeweest mij op te halen. Ik zou nog naar een hardcorefeestje...en ik moest ff thuiskomen terwijl ik er niet uitzag!!! Gelukkig ging dit allemaal goed ookal was ik bang dat ik het allemaal verkeerd begrepen had want snappen deed ik het niet meer...tot uren na de trip niet. Nou toen maar op de trein gegaan naar dat feestje eerst voelde ik me zwaar depri en dacht ik van hoe moet ik nou verder met me leven maar toen ik bij mijn vrienden was met wie ik naar dat feest ging was ik snel genezen en heb de hele nacht lopen stampen! Paddo's eruitgezweet.

Uiteindelijk hadden we allebei 2,25 gedroogde mexicaanse op, zwaar van het padje!!!

Hierna nog 2x weer gedaan maar lagere doseringen...ik denk dat de volgende keer als ik weer een beetje hogere dosis neem, het een bekender gevoel is en ik beter met de prikkels om kan gaan om me heen. :D

wow Paddostoel precies zwaar gespaced:p
nooit tv kijken en zeker geen games spelen alles is al ingewikkelt genoeg
en mé al die knoppen er tegenwoordig op die controllers zitten ist nuchter al ingewikkelt:p
anyway ik ga volgende week es op paddo's trippen, khoop dant een zalige ervaring word, wss wel, en hopen dat het weer wa goe is (fluffy wolken of zo donkerblauwe wolken (precies ofdat ga regenen), zonneschijn da de planten doe schitteren enal) en als et dan regent ziek mss nen regenboog:)
iemand hier ooit al paddo's genomen samen met passiebloem?

BooYa a dit:
en mé al die knoppen er tegenwoordig op die controllers zitten ist nuchter al ingewikkelt:p
anyway ik ga volgende week es op paddo's trippen, khoop dant een zalige ervaring word, wss wel, en hopen dat het weer wa goe is (fluffy wolken of zo donkerblauwe wolken (precies ofdat ga regenen), zonneschijn da de planten doe schitteren enal) en als et dan regent ziek mss nen regenboog:)

En delen he jongen :D

BooYa a dit:
Zeker weten wel ja!!! Dat dat niet tof is om te gamen ofzo daar waren we achter...tv kijken is ookniet optimaal want we keken braniac en daar gingen ze iets doen waarbij iemand aan z'n nek hing dus dat was wel weer ff freaky had best wat para momentjes dacht zelfs eventjes dat het huis in de fik stond enzo dus...maargoed...volgende week weer mijn 4de keer trippy :P

wat ik zeer belangrijk vind aan een trip, is de voorbereiding. het moet als een soort vakantie geplant worden. wie gaat er mee, waar, welke muziek meenemen e.d. ook voorkomen dat er verplichtingen zouden tevoorschijn komen. ik heb zo eens naar huis moeten rijden in het midden van myn trip. ik was aan het trippen op philosophers stones dus dat laat nog juist toe om te kunnen rijden, maar tis dus echt gevaarlijk. myn moto leek eerder op een blinde owe paard da de weg van buite kent dan op iets da ge zelf onder controle hebt-> voorkomen dus!!!
maar als myn trip over was had ik dan ook wel de indruk dat ik van een lange vakantie terug was. bly om thuis te zijn, de kleine huiselijke gewoontes die op den duur ni meer opvalle, de geur van myn kamer, intens innerlijke rust, ik was ook heel bly om myn ouders terug te zien(hoewel ik ze slechts enkele ure geleje had gezien) want in myn trip was ik gaan beseffen hoe lief ze met my zyn en alles wat ze voor my doen e.d.
ik raad de philosopher stones écht écht aan aan mensen die in contact willen komen met de wonderlijke wereld van de psychonomie:) ze zijn niet echt visueel, geven een vrolijke trip(waarby een badtrip byna onmogelijk is), smaken naar nootjes, en laat vanaf het begin een relatief goede controle over de trip, wat ik by myn eerste cubensis-trip niet ervaarde.
zo is myn trip op cubensis iets heel raars&vry eng geworden. ik heb in myn trip gesproken met myn oma die daar juist voor gestorven was en aan wie ik zeer gehecht was. achteraf wel moeilijk te verwerken geef ik toe...maar tegenwoordig orienteer ik my beter in myn trips.
philosophers stones zijn zeker niet ondergeschikt aan andere wegens minder visuals, het is iets anders.

iemand ervaring met vliegenzwammen-(alias amanita)-trip ?

Retour