Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Imuun voor Ephedra??

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Jessie
  • Date de début Date de début
J

Jessie

Guest
Hallo allemaal,

Heb deze post al eerder gedaan (gisteren) maar zie dat hij er niet meer staat???? Nog maar een keer proberen dus.

Ik gebruik al een tijd stackers. Ben begonnen met stacker 3 waarvan ik wat begon te merken als ik 2 capsules had genomen. 1 capsule heeft bij mij dus nooit enig effect gehad. Na een tijdje begon de werking minder te worden dus nog maar een capsule erbij. Ook dit werkte een tijdje en daarna niet meer, toen overgestapt op stacker 4 waarvan ik er ook weer 3 moest nemen om enig effect te krijgen. Nu is het zo dat ook 3 capsules niet meer voldoende zijn (merk er echt helemaal niets meer van) en om nu over te gaan op 4 capsules dat lijkt mij niet zo verstandig. Ook Xenadrine heeft op mij totaal geen effect meer.

Het is wel duidelijk dat hier gewenning aan het optreden is en zoek nu dus een ander produkt met andere ingredienten met hetzelfde effect (thermogeen en energieboost). Wie heeft er een goede tip voor mij of kan mij zeggen hoe dit zit.

Vast bedankt voor jullie antwoord.\

Groetjes Jessie.

Doe het een paar maanden rustig aan. Dan zal je tolerantie wel weer afnemen.
Het kan ook nooit goed voor je zijn om ieder weekend veel ephedra te nemen...

Hoi,
Na veel en regelmatig gebruik van ephedrine bevattende caps
zal het effect ervan afzwakken , ikzelf heb ook een tijdlang veel van deze herbals gebruikt en werkte er op een gegeven moment zelfs zo'n 12 naar binnen op een zaterdagavond.
Tegenwoordig gebruik ik eigelijk nooit meer herbal caps maar pak er af en toe een stuk of 3 a 4 op een avond en het effect is dan voldoende.
Dagelijks gebruik van stackers en/of andere herbals is zeker af te raden , ephedrine kan bij veel gebruik een hersenbloeding veroorzaken en van stackers is het bekend dat ze een zware belasting op het hart veroorzaken.

Drug_Z is ArT -..-

Hoi,

was jij niet ook degene die Azarius had ge-e-mailed? In ieder geval is het slim af en toe te stoppen. Slim, zelfs noodzakelijk. Je lever en andere organen moeten rust krijgen om alle afvalstoffen te verwerken.

suc6

Retour