High,
Ik heb zelf een keer of 18 Iboga gedaan. Geen enkel keer de grote trip. Alleen dus level 1 en level 2. Level 2 heb ik 2 keer gedaan. Dat is toch een heel avontuur, was bij mij erg confronterend en was er wel een tijdje mee bezig. In feite de rest van mijn leven. Dat heb je met levenslessen die je tijdens het trippen krijgt.
Okee een kleine dosis is prima te doen, echt halucineren doe je niet. En je kunt erin stappen op eruit stappen zoals het lijkt. Dit ging ook op bij level 2.
Ik heb zeker een half jaar nog lichte iboga verschijnselen gehad. Het duurt gewoon lang voordat die stoffen zijn afgebroken. Op je voeding letten is dus niet onverstandig!
De effecten die ik waarnam in dat half jaar waren licht flitsen in het donker. Op straat, in huis en in de auto.
Ik ben zelf wel wat gewend met flashbacks dus vond het wel meevallen. Kan me heel goed voorstellen dat dat veel mensen niet trekt.
Op
http://www.meneercactus.nl/mc/reports/index.htm staan wat ervaringen neergeschreven mbt Iboga.
Lees wel veel over wat iboga is te lezen, alleen dan kun je een goede keuze maken.
Hoop je wat geholpen te hebben