Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Iboga op Nova

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Forkbender
  • Date de début Date de début

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23/11/05
Afgelopen zaterdag was er een vrij positieve reportage over Iboga als middel om van allerlei verslavingen af te komen. Volgens mij hebben ze stukjes geplakt uit de documentaire Rite of Passage, maar er zit ook origineel materiaal bij en interviews. Het duurt alleen vrij kort. Het geheel is online te bekijken op:
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fu ... N=16001048

Ik heb em zaterdag nacht ook gezien, heel interesant, leek me ook een overwegend positief artikel over psychedelica in de gezondheids zorg.

wel interessant inderdaad. maar erg kort en daardoor ook vrij beperkt.
zou je idd beter iboga-rite of passage moeten kijken

Ben ik met je eens, BombSki, maar het is in ieder geval een goede stap in de richting naar een betere acceptatie van geestverruimende middelen.

En het feit dat wij hier daar dan weer over praten is een nog grotere stap :D

Toch wel heel interessant spul. Iemand hier ervaring er mee ? Heb zelf eigenlijk nog nooit een tripreport erover gelezen of zo. Is waarschijnlijk ook wel het stadium van een "vergevorderde" Psychonaut lijkt me zo.

Het idee van 36 uur trippen lijkt me nogal heftig. Ik heb die DVD ook gezien , vond het wel boeiend, benieuwd hoe het verder gaan met Iboga en ibogaine.

iboga staat bij mij een beetje in het rijtje van ayahuasca. lichaamsreiniging, lange trip, kotsen en niet zo beschikbaar als cactussen oid.

Retour