Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

hoe zijn de herb joints van azarius?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion dinand
  • Date de début Date de début

dinand

Matrice Périnatale
Inscrit
28/10/03
Het klinkt leuk, de toelichting die erbij staat. Maar is er iemand die de herb joints heeft geprobeerd? ik was van plan die party package te kopen om ze allemaal te proberen. Zijn ze allemaal de moeite waard en werken ze wel?

En een ander onderwerp, maar ook een joint: die Salvia 5x. Ik heb nog geen ervaring met salvia, is dit een goed idee?

alvast bedankt, keep ´em smoking....
d.

salvia heb ik ook geen kennis van maar ken je denk beter doen als je al een paar keer hebt getript van hawaiianse paddos ofso...

Heb niet te grote verwachtingen van de kruiden in de herb joints , ik heb verschillende hier thuis verschillende zakken versneden kruid liggen die ook in die joints zitten zoals damiana en skullcap.
Effecten zijn bij grote hoeveelheden minimaal.
Tip bij de salvia 5x joint : Haal hem open en stop de inhoud in een bong, dit omdat salvia bijna nooit sterk genoeg werkt in de vorm van een joint.

heb 2 herb joints gerookt, werd er een heeeel klein beetje vaag van, maar niet de moeite.
De salvia joint merkte ik totaal niets van, wat mij betreft zonde van de 4euri.
Met een bong heb ik geen ervaring, sterker nog ik weet niet eens wat het is.... schaam op mij, huh!?

Een bong is een waterpijp , niet een met een slangetje zoals de turkse en egyptische maar een waar je je mond aan de bovenkant erop zet en infeite een gigantische hoeveelheid door het water versterkte rook naar binnen kan laten schieten, bongs zijn vaak van acryl gemaakt, een soort plastic.

volgens mij moet je inhaleren en tegelijkertijd het vuur bij je jointje houwe dan diepe hijs en je adem lange tijd ingehouden houden, de verbrandingstemp moet erg hoog ligge van de salvia

heb gisteravond de blauwe, groene en oranje joints uit het feestpakket opgerookt en het moet gezegd, ik was high. niet hetzelfde als wiet natuurlijk, maar het was een tijdje geleden dat ik zo diep geslapen had en 's morgens uitgerust wakker werd.

kreeg je lach kick ? anders ga ik gelijk die shit hale /forum/images/graemlins/laugh.gif

lachkick? nie echt. zweverig gevoel in de kop. btw het was de gele ipv de oranje.
heb intussen nog wat andere geprobeerd, de grijze, die met glidkruid zet je beter in een thee, want het heeft een afschuwelijk prikkende rook, en nu zit ik met een blafhoest.
de rode is lekker, en is volgens mij de beste.

Heb de "joints" ook geprobeerd, echter vantevoren "reguliere" joints gerookd, een stuk of 3. Na het roken van de kruidenjointjes was ik dus weer nuchter. De joints zijn trouwens niet te roken, want de kruiden komen door de tip naar buiten als je een trekje neemt. Ook hielden we na het aankloppen van de joint nog maar de helft over. De tweede hebben we uit elkaar gehaald, en opnieuw gedraaid. De derde hebben we samen met wat wiet gerookt. Van alle 3 geen effect gehad, alleen het feit dat de stonedheid verdwenen was. Nog maar een echte joint geknakt om tenminste stoned naar bed te kunnen gaan. Ook de thee heb ik geprobeerd, de dosis moet zijn 25 gr per liter, ik heb 50 gram per liter genomen. Ook hier, geen effect. Misschien teveel chemisch spul verwerkt inmijn leven ? Wie zal het zeggen. /forum/images/graemlins/snore.gif

tja, stoned en high zijn dan ook twee verschillende dingen hé. ze hadden dus wel degelijk een effect, de stoned verdween /forum/images/graemlins/crazy.gif je moet ook geen kruiden gebruiken als wietvervanger, want dat zijn ze niet. misschien door jarenlang gebruik van natuurlijk spul wel gevoeliger geworden voor kruiden.

idd, wie zal het zeggen

Was ook niet als vervanger, leek ons een x leuk om te proberen, iemand had toevallig een paar van deze "joitns" gekregen. Blijf toch maar bij de echte wiet, voor 5 € de gram is dit aan te raden boven de kruidensigaretjes.

kan maar heel af en toe wiet meer roken (soort psychologische allergie gekweekt over de jaren, denk ik /forum/images/graemlins/frown.gif) dus leek mij het eveneens es leuk kruiden te proberen. sommige doen iets, andere doen niets

Hoe is je reactie op wiet dan ?

ho, als ik slechts één trekje neem ben ik onmiddelijk in de wiethemel (ja, dit is heel economisch /forum/images/graemlins/smile.gif). als ik wat meer rook (bv. een ganse joint) heb ik nogal veel kans op een paniekaanval, hartkloppingen, beven over het ganse lijf, ademhalingsmoeilijkheden, tinnitus, hoofdpijn, paranoia...
dit allemaal omdat ik ooit wat teveel geexperimenteerd heb met brainwaves die bepaalde chemische stoffen in de hersenen vrijmaakte in combinatie met wiet en paddos, ben toen zelfs in het hospitaal terecht gekomen.
maw ik kan nog af en toe wat blowen, maar met extreme mate. /forum/images/graemlins/frown.gif

Da's minder natuurlijk ! Misschien dat ik ook zou zoeken voor alternatieven dan....

Voorlopig rook ik toch maar mijn jointje,...

jah, idd minder /forum/images/graemlins/frown.gif
heb bv eergisteren een ganse joint gerookt terwijl ik naar een gewone natuurdocu aan het kijken was en het resultaat was instant zware depressie van zo'n 4 uur. weird.
weet je wanneer het wel lukt, als ik bezig ben met muziek, schilderen, schrijven ofzo, dan worden negatieve gedachten en/of lichamelijke effecten opgelost in een poel van creativiteit

En heb je dan alleen gerookt ? Misschien als je met andere, goede vrienden, rookt, dan heb je afleiding ?

Moet zeggen, heb me nog nooit depressief gevoeld door roken, wel na xtc gebruik, de dagen erna.

Wordt wel altijd rustig & vrolijk van wiet als ik opgefokt ben en slechte zin heb ....

Probeer eens met andere te roken, als afleiding ?

De dagen naar mdma voel ik me altijd juist lekker comfy,
ik doe echter maar eens per 3 maanden mdma ofzo dus
mischien helpt dat.

dat helpt zeker ! is gewoon een kwestie van je serotoninehuishouding. En wil je mdma optimaal kunnen gebruiken, dan kun je slechts 1 hooguit 2 x per jaar iets nemen. Slechts dan heb je het optimale effect.

Retour