Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

hoe zijn de herb joints van azarius?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion dinand
  • Date de début Date de début

dinand

Matrice Périnatale
Inscrit
28/10/03
Het klinkt leuk, de toelichting die erbij staat. Maar is er iemand die de herb joints heeft geprobeerd? ik was van plan die party package te kopen om ze allemaal te proberen. Zijn ze allemaal de moeite waard en werken ze wel?

En een ander onderwerp, maar ook een joint: die Salvia 5x. Ik heb nog geen ervaring met salvia, is dit een goed idee?

alvast bedankt, keep ´em smoking....
d.

salvia heb ik ook geen kennis van maar ken je denk beter doen als je al een paar keer hebt getript van hawaiianse paddos ofso...

Heb niet te grote verwachtingen van de kruiden in de herb joints , ik heb verschillende hier thuis verschillende zakken versneden kruid liggen die ook in die joints zitten zoals damiana en skullcap.
Effecten zijn bij grote hoeveelheden minimaal.
Tip bij de salvia 5x joint : Haal hem open en stop de inhoud in een bong, dit omdat salvia bijna nooit sterk genoeg werkt in de vorm van een joint.

heb 2 herb joints gerookt, werd er een heeeel klein beetje vaag van, maar niet de moeite.
De salvia joint merkte ik totaal niets van, wat mij betreft zonde van de 4euri.
Met een bong heb ik geen ervaring, sterker nog ik weet niet eens wat het is.... schaam op mij, huh!?

Een bong is een waterpijp , niet een met een slangetje zoals de turkse en egyptische maar een waar je je mond aan de bovenkant erop zet en infeite een gigantische hoeveelheid door het water versterkte rook naar binnen kan laten schieten, bongs zijn vaak van acryl gemaakt, een soort plastic.

volgens mij moet je inhaleren en tegelijkertijd het vuur bij je jointje houwe dan diepe hijs en je adem lange tijd ingehouden houden, de verbrandingstemp moet erg hoog ligge van de salvia