Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Hoe komen jullie aan je drugs?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mfionc
  • Date de début Date de début
M

mfionc

Guest
Ik vraag me af hoe jullie komen aan jullie drugs.. Zowel natuurlijke als synthetische. Ik heb het dus over welke planten, cacti, kruiden, via een dealer, vrienden, je werk, etc.

ik heb tot nu toe alleen maar via sites als azarius, maya-ethnibotanicals (ofzo) en sjamaan besteld. En een keer bij travellersgarden, alleen dat is totaal opgefuckt :(

gewoon op straat zoeken op de zeedijk...jeweeet

thadivine a dit:
ik heb tot nu toe alleen maar via sites als azarius, maya-ethnibotanicals (ofzo) en sjamaan besteld. En een keer bij travellersgarden, alleen dat is totaal opgefuckt :(

de sjamaan kom ik regelmatig altijd leuk nieuwe dingen
en enorm tof personeel :)

natuurlijke middelen via de bazaar vaak :D
bij mij zit een erg groote die alles verkoopt wat je ook bij azurius enzow kan halen

en verder alles bij dealers natuurlijk ^^
kwaliteit owned.. 8)

focuzz a dit:
gewoon op straat zoeken op de zeedijk...jeweeet

Hahahah ja dat is een goeie :D

Als je inplaats van je "coke" fijngestampte Paracetamol wil snuiven..
Maar dat is wel 1 van de laatse plaatsen waar je psychedelica zal tegenkomen.

Ik denk het beste om aan shizzle te komen is een beetje netwerken.
dus bij mensen die je ontmoet een beetje voorzichtig aftasten of ze psychedelica gebruiken.

Ik haalde eerst bij een collega van me, maar ik haalde zoveel dat die me uiteindelijk gewoon aan de dealer voorstelde 8)

dealers, vrienden, onlineshops, supermarkt, coffeeshops, tuin, bos, keuken,... :P

dealers, vrienden, onlineshops, supermarkt, coffeeshops, tuin, bos, keuken,... :P

Wat heb je in je tuin staan dan? En wat vind je in het bos?

Ik ben dit topic vooral gestart om erachter te komen welke natuurlijke psychotica je zelf kan groeien. Paddo's, san pedro, lophophora williamsii.. Dingen zoals dat.. Iemand nog tips? Wat heb jij staan in je tuin? Of in je woonkamer?

Smartshops
Thuis heb ik een cactus of 34 voor de mescaline natuurlijk

En alle psychoactieve stoffen die ik hier niet vandaan kan krijgen....
:arrow: De dealer(s) :mrgreen:

Enige wat ik doe is paddo's, die haal ik gewoon bij de slimme winkels.

Hasj en wiet gewoon bij de coffeeshop, paddo's en salvia en dergelijken bij de plaatselijke smartshop. Vroeger ging ik eerst nog wekelijks langs bij de thuisdealer, in het begin voor pillen, later voor speed. Nog later gebruikte ik alleen nog maar speed die ik bij mijn ex-vriendin (die dankzij haar verslaving een handeltje begonnen was) kocht.
Lsd haalde ik nooit bij de thuisdealer, ook niet bij mijn ex, die konden niet aan psychedelics komen, ja wel xtc dus, maar daar interresseer ik me al lang niet meer naar.
Meestal scoor ik lsd op een goa feestje, hoewel ik dat ook meestal ook op dezelfde avond opmaak. Soms regel ik wat lsd via vrienden.

Retour