Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Hoe kan ik de San Pedro bereiden voor een trip?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Morrison
  • Date de début Date de début

Morrison

Matrice Périnatale
Inscrit
17/5/03
Ik vraag me af hoe ik het beste de San Pedro kan bereiden.
Ik heb gehoord dat je er thee van kan zetten maar ook dat je deze kan opeten.
Wie kan mij stapsgewijs informeren opdat ik de cactus zo optimaal mogelijk kan gebruiken?

Je kan er thee van zetten volgens de website van Azarius op de volgende manier :

Een andere methode is thee zetten van de San Pedro cactus. Haal de doornen van de cactus af en gooi deze weg. Snijd de cactus nu in kleine stukjes laat deze 2-3 uur zachtjes in een gesloten pan koken. Laat de cactus thee afkoelen, en meng het eventueel met vruchtensap of honing om de bittere smaak weg te nemen.

Meneer Cactus heeft ook nog aardig wat tips op zijn site staan misschien heb je daar wat aan. In ieder geval veel plezier en niet autorijden.

Hartstikke bedankt ik heb niet verder gekeken dan mijn neus lang is toen jij met het advies kwam om de site van meneer Cactus te bezoeken,inderdaad staan hier heel veel tips in,in ieder geval bedankt en ik weet nu hoe ik van mijn cactus ga genieten.

high,
Ik wens je veel plezier met de san pedro cactus , ik zou het waarderen als je een tripreport zou willen posten op dit forum want ikzelf heb samen met een bekende van mij een maandje geleden ook een san pedro cactus gekocht en ben daarom benieuwd naar jouw ervaring, wij laten de cactus nog even doorgroeien tot de zomer want dan hebben we een uitstekende gelegenheid om deze ervaring te beleven
smile.gif

have phun...

Ik zou ook inderdaad heel erg graag een trip report zien. Altijd koel als iemand zijn ervaring kan beschrijven. Heb zelf er ook ooit eens eentje gemaakt van mijn eerste keer paddo's.

Ik ben eerlijk gezegd ook maar net bezig met het kweken van San Pedro en Peyote dus ik verwacht zelf ook dat het laat dit jaar wordt of volgend jaar,maar als ik "het"heb gedaan laat ik het je zsm weten.Uiteraard als jij het eerder hebt gedaan wil ik dit ook graag weten.(Mijn "kweekie"is ook pas een maand oud!)groeten

Ik heb je Paddo tripverslag gelezen en het was inderdaad vaag maar toch had ik de indruk dat het tof was.
Ik ben altijd al een nieuwsgierig iemand geweest qua paddo's,Peyote,San Pedro mede dankzij het boek van Carlos Castaneda "De lessen van Don Juan".Hierin staan verslagen van diverse heftige tripacties door hemzelf meegemaakt met diverse planten zoals Peyote,Jimsonkruid en de Datura Inoxia.
groeten

Retour