Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Het eten van Philosopher's Stones

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion floortje26
  • Date de début Date de début

floortje26

Matrice Périnatale
Inscrit
13/8/05
Hoi, over ruim een week ga ik voor het eerst Philosopher's Stones proberen. Ik heb geen ervaring hiermee. Heeft iemand een tip voor mij over hoe ik ze het beste kan eten? Volgens iemand van Azarius kan ik het beste tussen de 5 en 7 gram eten als ik voor het eerst probeer (liever 5 gr) en evt met drop of ander snoep (geen chocolade). Maar moet ik erop kauwen, gewoon opeten, etc? Ik doe het samen met een vriend die wel al vaker paddo's heeft gegeten.
Thanx... :think:

je kan er thee van zetten, een omelet mee bakken of in een pizza stoppen.
ik eet ze altijd gewoon rauw op met een tikje rode wijn om de smaak te verzachten

Je kan er thee van zetten, maar ik eet ze gewoon op. Wel goed kauwen en als je de smaak niet echt lekker vind kan je er iets van snoep bij eten.

Veel plezier

eten is wel het simpelst. lekker lang kauwen, neem je het spul wat sneller op via je speeksel ;-) goede reis...

eten is wel het simpelst. lekker lang kauwen, neem je het spul wat sneller op via je speeksel ;-) goede reis...

wat waren de andere methoden die je voorstelde dan, behalve oraal? iv? snuiven? roken? :think: :grin:

ik vermaal ze altijd en doe ze dan in zo'n boordevol joghurt
echt vies vind ik ze niet lijkt een beetje op kastanjes

in een blender vermalen werkt niet meestal zit er nog wat zand op de steentjes en dan heb je een glas sap met onderin modder(paddo's in de blender werkt wel supergoed)

@Snapinho: Misschien een lompe vraag maar kan je gedroogde paddo's snuiven :think: :p

@Snapinho: Misschien een lompe vraag maar kan je gedroogde paddo's snuiven :think: :p

Ik betwijfel het, en dan nog: om 3 gram van dat spul in je neus te rammen gaat gewoon niet :bricks:

Als je dan persé iets wilt snuiven kan je mss eens yopo proberen. Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ben van plan om het achtereen eens te proberen.
Of je kan eens ketamine (ook special K genoemd) snuiven, maar is natuurlijk wel illegaal.

Groetjes,

Retour