Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Het bewaren van Paddo's?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion sentinall
  • Date de début Date de début

sentinall

Glandeuse Pinéale
Inscrit
19/1/06
Hey mensen,

Mijn paddo growkit is over een weekje klaar om de eerste keer te worden kaalgeplukt (er zullen nog een paar keren volgen) (foto's zal ik in zijn geheel posten als alles volledig is)
De eerste keer zal dik 100gram opleveren. maar kan er zeker 3 a 4 keer uit halen.

Nu heb ik een vraag over het Bewaren / drogen van de paddo's?
Een gedeelte zal ik met wat maten direct opeten, maar we willen ook wat bewaren. Nu heb ik begrepen dat als ik ze pluk ze misschien een weekje in mijn koelkast kan bewaren (klopt dit?)

Dan heb ik gehoord dat ik ze ook kan drogen en dat ze dan wel een paar maanden houdbaar zijn (klopt dit?) zo ja, hoe gaat dit in zijn werk?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

groetjes,

Er zijn al een aantal topics als deze op dit forum. Ik zou als ik jou was daar even naar kijken, er staan meer dan genoeg tips in om je vraag te beantwoorden.

Een weekje moet wel lukken in de koelkast ja. Drogen is heel makkelijk, leg ze op wat keukenpapier op een droge plek, en met een paar dagen zijn ze droog. Ze zijn klaar als ze breken wanneer je ze probeert te buigen. Ik gebruik altijd de achterkant van mijn beeldscherm om ze op te leggen, het gaat erg snel daar 8)

Als je ze snel wilt drogen kan je ook de oven op 60 graden zetten. Laat ze iig niet te langzaam drogen (bijvoorbeeld in een vochtige kamer) want dan wordt het smurrie. :cry:

JJJ

Je bedoeld bovenop je beeldscherm, waar een beetje warmte vandaan komt?
Naja ik ga het komende week proberen! maar als ik ze droog, hoe lang kan ik ze dan ongeveer bewaren?

Shroomlady a dit:
Als je ze snel wilt drogen kan je ook de oven op 60 graden zetten. Laat ze iig niet te langzaam drogen (bijvoorbeeld in een vochtige kamer) want dan wordt het smurrie. :cry:

Een maat van mij had ze gedroogd op zijn verwarming en daardoor waren ze gaan schimmelen... Hij heeft ze toch opgegeten en is totaal bad gegaan. Ik zou dus idd de oven gebruiken.

oven zou ik niet te warm zetten, bij iets van 40 graden word psilocybine al vloeibaar geloof ik, weet t niet helemaal zeker maar zou t toch niet te warm zetten

okay, dan ga ik de oven gebruiken! hoe lang moet ik ze ongeveer erin gooien? ik heb een gas oven nog een vrij oude (standje 1 - 6) zal standje 1 gebruiken.

maar ik neem aan maar een paar minuten erin en wachten tot ze gekrompen enzo zijn?

grtzz

als de4 oven niet te warm word dan kun je ze er gewoon in laten tot ze helemaal droog zijn denk ik, ik zou denk ik wel e deur openlaten staan zodat de waterdamp weg kan komen.

sentinall a dit:
JJJ

Je bedoeld bovenop je beeldscherm, waar een beetje warmte vandaan komt?
Naja ik ga het komende week proberen! maar als ik ze droog, hoe lang kan ik ze dan ongeveer bewaren?
Ja precies. Als je ze goed gedroogd hebt kun je ze zeker een half jaar bewaren, misschien nog wel veel langer. Luchtdicht (glas, geen plastic) en in het donker is het beste.

Retour