Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Herbs

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion gl00winw00d
  • Date de début Date de début

gl00winw00d

Glandeuse Pinéale
Inscrit
30/9/03
ey ik heb vanmiddag dikke zak 50 gram trance mix gehaald (ephedra,kolanoot,kalmoes,guarana) wat 5 euro kost hehe echt tering goedkoop /forum/images/graemlins/laugh.gif

dus ik porberen zoals beschreven : 1 theelepel ok dus ik loste op in heet kraantwater ff roeren klaar ik zuipen (op hele nuchtere maag) ik at daarna gelijk 1 pizza en anderhalf uur later begon het effect :P vaag gevoel beetje hetzelfde als dat van herbal xtc (soort space beetje vaag uit te leggen) (final e bijv) maar dan sterker tis wel geinig met sporten enso is ech wel chill traint lekker :P ben tevreden met dit spul het kost ook geen donder /forum/images/graemlins/laugh.gif
wilde pure kalmoes (calamus) hale maar hadde ze niet gvd /forum/images/graemlins/frown.gif (omdat je er van ken hallicuneren wilde ik dat /forum/images/graemlins/wink.gif) maar goed haal ik denk volgende week vertel ik daar ff over
maar ff 1 ding dit is dus net zoals die zogenaamde herbal xtc pille dit is 100 keer zo goedkoop en per theelepel stuk sterker dan een pil dus waarom die dure pilletje kope want dat is precies hetzelfde maar dan met zon dom kokertje erom /forum/images/graemlins/grin.gif haal anders gelijk echte MDMA ofso haha /forum/images/graemlins/laugh.gif)
en dat van energiestromen in je lichaam is dus dikke CRAP als je op een stoel gaat zitte ofso word je er eerder moe van /forum/images/graemlins/huh.gif en combineren met alcohol geeft geen problemen /forum/images/graemlins/alc.gif
en ik ga binnekort grote hoeveelheid neme meerder theelepels en dan meld ik ff wat het effect is

ik ben verder niet zon dichter maare niemand anders heeft hier iets over geschreven dus heb ik dat ff geprobeerd /forum/images/graemlins/smile.gif en ik ben 16 doei /forum/images/graemlins/snore.gif

zo ben ik weer vanochtend uit me bed 2 theelepels in me thee tering net alsof je modder thee drinkt ofso :S (zat ook 4 klonten suiker in trouwens) dus ik drink dat spul en paar minuten later dik euforische gevoel over me heen eerste paar minuten was ik een beetje bang hehe later ging vet lekker dus ik ging naar desportschool trainen en tering ik pompte als een achterlijke je krijgt dikke energy kicks niet normaal nu ben ik weer trug en ik heb nu weer zin om te gaan renne ofso :P en ik ben vet wakker en voel me geweldig nooit meer van die dure sportdrankjes /forum/images/graemlins/laugh.gif

nadelen: ik word vergeetachtig :confused en nu het is uitgewerkt ben ik fucking moe en depressief

ik zou het met zulke na-effecten niet te vaak doen...

sporten met stimulerende middelen op moet je wel mee uitkijken. dat je niet harder gaat trainen dan je eigenlijk kan doordat je wat energie spul op hebt.

ja maar ik train setjes dus ik weet wel hoeveel ong maarja ik zal opletten /forum/images/graemlins/smile.gif enne die na effecten zijn nu weer over duurde een paar uur ofso maarja heb net ook een biertje op /forum/images/graemlins/smirk.gif

ik ben een fanatieke bodybuilder/hardloper en wil ook nog paar kilos kwijt dus ff kijken of ik volgende week wat ben afgevallen /forum/images/graemlins/smile.gif 1 ding is zeker je word er niet dikker van en al die overbpdige rotzooi word energie door de weeks eet ik alleen gezond en bruin brood en groenten en fruit word er ook gek van die extra vet zooi daarom dit ff en oh ja ik ben sinds gister iets van 600 gram afgevallen de tering dat gaat hard /forum/images/graemlins/tongue.gif geweldig hopelijk ken ik me buikspieren over een weekie eindelijk goed zien /forum/images/graemlins/laugh.gif:D:D
ik heb vandaag al 5 theelepels op :P als je op een stoel zit is lekker chill en als je gaat sporten gaat dat dan ook lekker enne heb geen last van hartkloppingen (door me conditie?) verder enso slapen gaat ook wel goed ja en dat je als het is uitgewerkt je nie zo super voelt is ook logisch maarja duurt paar uurtjes dan lekker pitte en done... next day...

ok na 4 dagen gebruik ik ben nu 3.5/4 echte kilos lichter /forum/images/graemlins/truce.gif

Wow, dat is niet weinig! Wel oppassen hoor! Teveel afvallen in korte tijd is vaak niet echt gezond!

Puur natuur trainen daar kan niks tegen op.
Als je wilt afvallen en niet zoveel geeft om de gevolgen kun je het best wat speed snuiven voor het trainen /forum/images/graemlins/wink.gif
Ik viel in het verleden na een avondje knallen op een house party ook al snel 3 kilo af, dit in combinatie met speed, cocaine en pillen.

ik val niet meer af ik heb onderhand dikke overdosis van een schepie of 10 gebruikt en ik zag een plastic zak maar dach de eerste halve seconden dat het een rookwolk was lol en voelde me ech onbeschrijfelijk VAAG je weet geeneens of je je er beter van voelt of slechter ech VAAG spul me conditie gaat achteruit en ik kap er mee nogmaals VAAG spul echt! volges mij nog verslavend ook ik heb het laatse beetje weggeflikkert en nooit meer die shit je word er uiteindelijk op geen manier beter van mischien gaan je depressies weg en is het lekker als je astma hebt of als geeneensmiddel voor verkoudheid verder weet ik het niet ech maar tis ech een soort medicijn

tja, caffeine is nu eenmaal geen gezonde drug, vooral in grotere hoeveelheden. hoeveel mensen lopen er niet rond met koffiedepressies.

Retour