Caduceus Mercurius
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 14/7/07
Check it out: http://zapruder.nl/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mocht je nog even niet aan de zalf kunnen komen, laat ze dan eens een paar maandjes tussen de 30 en 50 mg zinkcitraat per dag slikken. Uit onderzoek is gebleken dat psoriasis patiënten in de regel een tekort hebben aan zink. Zink is betrokken bij wondherstel, opbouw van huid, haren en nagels, en nog allerlei andere lichamelijke functies. Ook extra visolie (indien de portemonnee het toelaat 4 tot 8 capsules per dag, aangevuld met vitamine E), kan een gunstige uitwerking hebben.M'n broertje en zuje hebben het
Cannabis helpt ook tegen ADHD en voor kinderen lijkt dit medicijn ongevaarlijk.
CaduceusMercurius a dit:Heb jij o-zo christelijke ouders?! :lol: Ik ben benieuwd wat ze van onze video zullen vinden als 'ie af is.
HeartCore a dit:Cannabis helpt ook tegen ADHD en voor kinderen lijkt dit medicijn ongevaarlijk.
Kan ik alsjeblieft een ziektekostenverzekering krijgen waarbij rekening wordt gehouden met het feit dat ik zelf mijn ADHD medicijnen betaal omdat er in tegenstelling tot aan Ritalin, nog nooit iemand dood is gegaan aan Cannabis?
Cannabis helpt enkel kortstondig om de hyperactiviteit enigsinds te onderdrukken, maar het komt ook vaak genoeg voor dat Cannabis juist de tegenovergestelde werking heeft.
skrudge a dit:Ik heb 1 keer concerta genomen. Ben nog nooit zo aggressief geweest...
Het effects had heel veel weg van speed, maar er zitten ook amphetamines in toch?
HappyMind a dit:skrudge a dit:Ik heb 1 keer concerta genomen. Ben nog nooit zo aggressief geweest...
Het effects had heel veel weg van speed, maar er zitten ook amphetamines in toch?
Ritalin(e) en Concerta bevatten beide Methylfenidaat.
Methylfenidaat is een aan amfetamine verwantte stof en heeft in grote hoeveelheden inderdaad veel weg van speed.
Personen die de diagnose ADD en/of ADHD hebben gekregen, kunnen hier baat bij hebben.