Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

hello & my story

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Guest
  • Date de début Date de début
Hoi entiteit2012! Welkom op het leukste en leerzaamste forum van Nederland!

Een "hoe vertel ik het mijn ouders" handleiding voor beginnende psychonauten is in de maak! :wink: Ik heb, na jaren uitstel, onlangs mijn moeder een update gegeven van mijn huidige interesses en bezigheden, een zeven uur durend gesprek, en dat ging heel goed! Maar je moet natuurlijk wel een beetje weten wat je wel en niet moet zeggen, en bovenal lekker in je vel zitten. De regering wil psychedelica verder stigmatiseren ("paddo's zijn gevaarlijke hard-drugs"). En wij psychonauten gaan natuurlijke psychedelica weer in ere herstellen. You can fool some people some time, but you can't fool all the people all the time. So now we see the light. We're gonna stand up for our rights! 8)

En wij psychonauten gaan natuurlijke psychedelica weer in ere herstellen. You can fool some people some time, but you can't fool all the people all the time. So now we see the light. We're gonna stand up for our rights! Cool

Amen! :D

Wow, heftig verhaal.
Cool dat je dat wilde delen en supertof dat je het ook nog eens hebt gedurfd :thumbsup:
Je kan het hier allemaal kwijt ;)

Een heel erg warm welkom op ons forum!!!

:heart: & :idea:

Thanks all, voor het warme welkom! Altijd fijn om je verhaal te mogen doen bij mensen die wat verder kunnen kijken. :wink:

Ten eerste natuurlijk hartelijk welkom.

Ten tweede: weet je zeker dat ze je hero/crack/whatever hebben laten roken? Zou je het verschil niet merken in de smaak? Het is nog nooit in mij opgekomen om hero/crack/whatever te roken, maar het lijkt mij dat het niet hetzelfde kan smaken als wiet. Paranoia kan ook voorkomen bij wiet, omdat het je gemoedstoestand amplificeert. Ik kan me voorstellen dat je gestresst was door je stage en dat je continu op je hoede was. Dan ga je ook continu dingen zien die je bedreigen als je wiet rookt (hoor ik vaak, heb ik zelf geen last van).

Ten derde: ik ben in ieder geval blij voor je dat je je door je paranoia hebt weten heen te werken. Veel plezier hier verder op het forum!

Daarom dat ik ook het verhaal van mijn stage erbij betrokken heb. Als ik puur op mijn gevoel af ga dan weet ik nu beter; door de stress ben ik in een hele negatieve tendens gekomen, hierdoor ben ik naar een antwoord gaan zoeken. Wanneer je zo slecht in je vel zit lijkt het of je eerder verkeerde conclusies trekt. Iets wat ik zelf ondervonden heb.

Bedankt voor het welkom! Zal ongetwijfeld een stuk wijzer worden hier. :!: :)

Worden hero/crack uberhaupt wel door een joint gedraaid?
Wordt dat niet met zilverpapier of pijpje gerookt?

Et kan ook in een joint, maar je zal het echt wel merken aan de super chemische smaak...

Moedig van je, dit verhaal. Ken het wel, als ik watnaasten zou vertellen over m'n ervaringen zouden ze me naar een gesticht sturen. :D

Maar toch een puntje, waarmee ik niet iets wil ontkrachten of aan je twijfelen. Weet je zeker dat je heroine/crack hebt gehad? Want van blowen kun je in een groepsgesprek van een simpele gezichtsuitdrukjking of houding/woord een compleet scenario in je gedachten beleven of het gevoel hebben van een complot tegen je gericht. Zeker i.c.m met stress en geestelijke activiteit.

Het roken van crack geeft een zeer sterke branding in je longen, zodra je het uitblaast wordt je acuut opgeladen en je zicht is met een klap zo helder als glas, echt intens suprieur gevoel en je voelt je heel klein in de kamer, met name je hoofd. Starend van genot. Na 3 minuten wordt je echt bizar lamlendig en het kan niet anders dat je acuut vraagt om meer, de crash is nergens anders mee te vergelijken en is outstanding. Actieve gekte! Niet iets wat wie dan ook zomaar weggeeft of wat je samen rustig gaat roken.

Ik voelde me enorm heet in me hoofd en 2 dagen later nog pijn in m'n longen. Deed 't wel uit een pijp.

Heroine geeft je de eerste keer vrijwel altijd een bezoekje aan het toilet, kotsten en zeer misselijk en duizelig. Smaakt een beetje metaalachtig met een heel eigen geurtje en je bent niet in voor het ophalen van een wenkbrauw. Starend als een pop met een zuchtje. Gelukzalig gevoel van alleen er zijn. Als je stopt na enkele keren voel je je koud, stijf en grieperig. Beetje tandenklapperend ook.

^Dank voor deze uitleg!

Puik werk.

Retour