Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

hawaiian baby woodrose

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion sylvia
  • Date de début Date de début
S

sylvia

Guest
Psychonauten. Ik heb afgelopen woensdag hawaiian baby woodrose gebruikt, en ik heb een heel goede trip gehad. Veel minder sprookjesachtige visuals dan tijdens de (enige) paddenstoelentrip die ik ooit nam, maar wel menselijke beelden, ontroering, sferen. In een forum elders las ik bij verscheidene woodrose-takers dat ze niets van het middel hadden gemerkt. Heeft iemand ervaring met dit middel, en zo ja: welke? Ben benieuwd.

Een aantal jaar geleden heb ik wat woodrose zaadjes geprobeerd, een lage dosis van 3 zaadjes. Na 1.5 uur dacht ik dat het niet werkte dus ik ging slapen. /forum/images/graemlins/snore.gif

Tijdens mijn slaap begon de woodrose toch te werken, dit was een hele vreemde ervaring. Het duurde ongeveer een half uur voordat ik doorhad wat er aan de hand was, en voordat ik begreep dat ik aan het trippen was.

Daarna was het wel een fijne trip, de misselijkheid die normaal vaak voorafgaat aan een woodrose trip had zich voorgedaan tijdens mijn slaap dus daar had ik niets van gemerkt. Ik had weinig visuals, het was meer een denk-trip.

Retour