Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Hashmelk

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Roy
  • Date de début Date de début

Roy

Matrice Périnatale
Inscrit
13/12/04
Ik heb laatst eens hashmelk gemaakt met mijn buddie. het was niet echt overweldigend maar je kon wel diep in gedachten wegzinken. Heeft er iemand ervaring mee en misschien tips. Dacht zelf aan een halve gram ice-o-later per kopje, gewoon oplossen in net niet kokende melk. Wil er in ieder geval wel wat meer van voelen als de vorige keer.

hebweel een paar keer thee met hasj gemaakt, hallve gram heksen hasj uit leeuwarden (geen idee hoe t echt heet maar t is sterk) word aleen vaak nerveus van wiet en hasj. echt met een verdrievoudigde hartslag en zo

Ja dat heb ik ook vaak, ik ben dat echter gaan waarderen en nu kan ik er prima mee omgaan.

Roy kan dat be-amen ;) :confused: :confused: :roller:

is het niet gewoon een half gram per kop melk?

Tjah, is t nie zo dat je bij zoiets meer nodig hebt omdat je al een deel van de werkzame stof hebt laten verdampen bij t oplossen? :confused: Volgens mij kun je t bter tussen n broodje hagelslag doen, meteen de mao-remmer te pakken toch? :cool:

misschien een hele stomme vraag, maar wat zijn maoremmers? :think:

mao is n enzym in de hersenen dat zorgt voor de afbraak van giftige stoffen. Een mao remmer zorgt ervoor dat die afbraak stopt. Duz, da geeft een goe effect bij sommige drugs. Maar t kan ook gevaarlijk zijn bij andere drugs, duz uitkijken waarmee je da combineert, maar bij hash en weed heeft t n positief effect. :grin:

hmz, gistrn ff geprobeerd, hash op n broodje hagelslag, de hoeveelheid waar k normaal 2x mn pijpje mee vul: 5 uren high, en niet zo zuinig :cool: :grin:

hey Tjebbe
als je weer eens in leeuwarden bent moet je kijken of ze bij de os nog wiet kerst kransjes heben, die zijn echt super sterk, 1 portie was echt te veel van het goede voor mij had een trip die even sterk was als die van paddo's, ik ging aleen super bad

En wat valt precies allemaal onder deze mao remmers.
Ik heb laatst hashyoghurt gemaakt...5 uur compleet van de wereld. :high: had niet verwacht dat hash zo sterk kon zijn :wiggle:

Receptje van mij gebruikt ? Lekker he !! :p

volgens mij was het recept idd van jou. de smaak was niet zo lekker maar het gevoel erna was overwelming!!! ik was echt in een diepe roes niet normaal.

Hasj gewoon op je boterham doen werkt niet echt goed, toch? Het is de bedoeling dat de thc-kristallen zich hechten aan de vetdeeltjes en zo beter opgenomen worden. Anders verteert de helft in je maag (of wherever) en gaat niet alleen heel wat werkzaamheid verloren maar duurt het ook nog eens eeuwen voordat je iets voelt.

Moet THC eerst verwarmen voordat het werkt. Kun wel hashboter, of chocopasta maken, en dat er op smeren. Of pindakaas...

ja precies ja, dan hechten de tetrahydrocannabinolkristalletjes zich aan de vetten.
wel een cool woord :D

hey Tjebbe
als je weer eens in leeuwarden bent moet je kijken of ze bij de os nog wiet kerst kransjes heben, die zijn echt super sterk, 1 portie was echt te veel van het goede voor mij had een trip die even sterk was als die van paddo's, ik ging aleen super bad
k dan, ga k doen, half kranse dus volgens jou? Enneh, kerst, is geweest, kan t proberen, of is t daar altijd kerst? :cool:

En wat valt precies allemaal onder deze mao remmers.
Ik heb laatst hashyoghurt gemaakt...5 uur compleet van de wereld. :high: had niet verwacht dat hash zo sterk kon zijn :wiggle:
:lesson: ik citeer uit 'uit je bol' (ISBN 90-5713-792-5):
mao remmende stoffen: anti-depressiva, harmala, alkaloïden, harmine, harmaline (whatever it is :confused:), yohimbe, passiebloem en chocola.
Dit mag absoluut niet gecombineerd worden met:
slaapmiddelen, cocaïne, amfetamine (speed), mdma (xtc), narcosemiddelen (ghb,ketamine), alcohol, efedrine (ephedra, ma huang, herbal xtc, cloud 9, explore), macromarine, tryptofaan (rijpe bananen). Dit kan zeer gevaarlijk of zelfs dodelijk zijn :dead:.

Hoop da je dr wat aan heb, weet nie wat t allemaal voor stoffen zijn, maar de gebruiker drvan weet t vast wel. :grin:

Hasj gewoon op je boterham doen werkt niet echt goed, toch? Het is de bedoeling dat de thc-kristallen zich hechten aan de vetdeeltjes en zo beter opgenomen worden. Anders verteert de helft in je maag (of wherever) en gaat niet alleen heel wat werkzaamheid verloren maar duurt het ook nog eens eeuwen voordat je iets voelt.
K, nou, heb t 2 keer gehad, en verder nix nul andere dingen drbij gehad, en beide keren VET aant spacen geweest, k neem toch wel aan dat t door mn boterhammetje kwam... :bricks: T duurde wel bijna n uur voordat k t effect merkte. Enne, cker mooi woord: tetrahydrocannabinolkristalletjes, leuk voor galgje :grin:

Retour