Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Guarana

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Meranius
  • Date de début Date de début

Meranius

Matrice Périnatale
Inscrit
16/5/05
speed gebruikers zijn zo dom....
jezelf verneuken terwijl we dit heerlijke goedje guarana in de natuur hebben staan.
guarana is mijn pep en het werkt verdomd goed.
en als je echt veel energy wil eet je er een beetje paddos bij en dan kun je de hele nacht dansen als een bezetenen:D
wou ik ff met jullie delen .. Guarana power

volgens mij is dat gewoon het zelfde,gaat om de werkzame stof toch?

ik hoef persoonlijk maar 1 bak koffie te drinken en ga al hyper..

Ben zef ook benieuwd naar de effecten van guarana, vooral na een bezoekje aan Brazilië waar ik een guaranafrisdrank heb ontdekt.

Ik wil het gebruiken als vervanger van koffie.

Waar kun je het krijgen en hoeveel moet je ongeveer nemen ? Wat is de beste methode van toedienen ?

aaah Guaraná! Is in Brazilie net zo groot als cola... fanta en 7up en cassis komen niet eens in de buurt.
Snap nog steeds niet dat ze die shit hier nog uitgebracht hebben. Zoveel frisdrank en geen guaraná!! :think:

In de flower power in leeuwarden kun je een enrgie drankje kopen met Guarana er in kopen, volgens mij zit er ook nog kolanoot in. het heet Vamp geloof ik. ik heb wel meer energie drankjes met guarana gezien. je kunt ook bij bijna elke smartshop guarana in poederform krijgen. op t Fullmoon festival hadden ze overal energie balls, een bal van noten en fruit met cocos er omheen, met vaak guarana of chocola er in dat was lekker en je kreeg er een energie kick van! :grin:

Retour