In alle eerlijkheid zou je die test ook even voor jou moeten laten invullen door de 10 mensen die jou het beste kennen en dan de resultaten vergelijken. Zo haal je de subjectiviteit er voor een gedeelte uit. (Het deel waarin je jezelf en anderen voorliegt nog niet). Nu is het niet meer dan een test of je jezelf als gevoelig zou omschrijven. Wellicht is er een link met gevoeligheid voor psychedelica voor deze maatstaf, maar dat staat allesbehalve vast.
Kijk bijvoorbeeld naar vraag 3: Ik ben bijzonder gevoelig voor het effect van cafeine, met als keuzes niet, beetje, gemiddeld, behoorlijk, extreem. Dit is puur subjectief, omdat niemand weet hoe een kop koffie voor iemand anders aankomt en je ook nog eens een bitch bent omdat je doet alsof je helemaal week wordt van die koffie.
Of vraag 2: Ik drink minimaal 1,5 liter water per dag, met als keuzes niet, beetje, gemiddeld, behoorlijk, extreem. Ik weet niet eens hoe ik die moet beantwoorden. Ik drink extreem minimaal 1,5 liter water per dag.
Vraag 50 is een grap: Ik heb aardig wat sociale maskers op. WTF? Wie is zo zelfbewust dat hij dit met zekerheid kan zeggen? Ik ken mensen die zeggen dat ze hartstikke eerlijk zijn, maar toch elke keer een andere kop trekken als iemand anders de kamer binnenkomt.
Ik drink trouwens geen koffie, mochten jullie dat denken, die shit is mij veel te sterk. (Geef mij maar een kopje Dmthee).