2 weken terug had ik DXM genomen en ineens kreeg ik het idee om met alcohol te stoppen. ik begon de afgelopen maanden steeds meer te drinken en ineens zag ik in dat ik er niets mee opschoot en dat het echt een verspilling is van me geld en tijd, en daarnaast heb ik het in een kroeg nooit bij 2 biertjes kunnen latyen, het werden er altijd een stuk meer. meestal tot het punt dat ik niet meer wist wie ik was en wat ik deed (heb ooit eens staan zoenen met een ander meisje terwijl mn vriendin ernaast stond) in die trip was ik me ineens bewust dat ik zo niet verder kwam en dat t beter was om geen alcohol meer te nemen. dit is voor mij best ingrijpend omdat ik overal drank tegenkom, al mijn huisgenoten lusten de goudenrakkers graag en we gaan 3 a 4 x per week naar de kroeg, waar ik nu dus zwaar aan de cola zit
ik was er eigenlijk benieuwd naar ofanderen eigenlijk ook zulke openbaringen gehad hebben tijdens trips?
ik was er eigenlijk benieuwd naar ofanderen eigenlijk ook zulke openbaringen gehad hebben tijdens trips?