Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Geen proef met gereguleerde wietteelt

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Ketter
  • Date de début Date de début

Ketter

Glandeuse Pinéale
Inscrit
8/11/08
Ik verzin het niet en ik begin toch weer meer voor de nick christenhonden te voelen want hoe moet je dit anders zien?

http://www.nu.nl/news/1874478/11/Geen_p ... teelt.html

AMSTERDAM - Voor de ChristenUnie is een proef met gereguleerde wietteelt onbespreekbaar. Dat stelt fractievoorzitter Arie Slob in een interview met NU.nl.
ANP

De burgemeesters van de 33 grootste steden besloten onlangs tijdens de wiettop tot een proef in Eindhoven en Tilburg waarbij de overheid zelf wiet gaat kweken.

Principieel onjuist

"Ik vind het principieel onjuist als de overheid dergelijke producten gaat verbouwen en gaat zorgen voor verspreiding", aldus Slob in het vraaggesprek.

En ik vind het principieel onjuist wanneer iemand politiek bedrijft vanuit een verouderd sprookjesboek. Het toch godverdomme niet te geloven? De kortzichtige stompzinnigheid van dit soort mensen.

Zij willen regulering en daar zie ik politiek gezien geen enkele ruimte voor."

Dat heeft niets met politiek te maken, dat heeft met zelfverkozen DOMheid te maken. ChristenDOMheid welteverstaan.

Nouja, hun standpunt kenden we natuurlijk al, dat is niet nieuw. En het regeerakkoord, tja, dat zijn afspraken en die zijn natuurlijk wel gemaakt. Had zelf eigenlijk wel verwacht dat het zo zou gaan... Toch jammer :( . Geeft aan dat er nog een lange weg te gaan is.

Voor de ChristenUnie is een proef met gereguleerde wietteelt onbespreekbaar.
Tijdens het Cannabis Tribunaal was al zichtbaar dat christenen moeite hebben met het "bespreken" van dit soort onderwerpen. Eigenlijk kun je helemaal niks met ze bespreken, tenzij je het met hen eens bent.

Toch zat ik er stiekem op te hopen dat Rouvoet zelf met een gietertje aan de slag zou gaan...

Maar door de belabberde argumenten van het CDA is er toch een verzoek tot een nieuw debat ingediend om het opnieuw te bespreken?
Ze kunnen me wat met hun afspraak 'om weinig te veranderen' tijdens hun tijd in de tweede kamer, progressief denken is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd. Ik vraag me af of ze van zichzelf wel vinden dat ze keihard conservatief zijn, dat zouden ze ook nog kunnen ontkennen.

Dus als ik het goed begrijp kan het nu niet doorgaan omdat de Christenunie het niet wil, of is dit gewoon hun mening??

Edit: laat maar ik moet is leren lezen.

Dus als ik het goed begrijp kan het nu niet doorgaan omdat de Christenunie het niet wil, of is dit gewoon hun mening??

Als Jezus zou hebben bestaan, zou hij het niet over schriftgeleerden en farizeeers hebben maar over het cda en de christenunie.

Forgive them father for they know not what they do.

(imagine a cross with a mushroom on it below this line).

Forkbender a dit:
Forgive them father for they know not what they do.

(imagine a cross with a mushroom on it below this line).

Fuck'em! They KNOW and HAVE KNOWN for at least 700 years:

amanitaKNOWLEDGE.jpg

This proves only that SOME christians have known this at a certain time in history, not that ALL christians know this throughout the ages. I doubt mr. Klink has seen this image.

Forkbender a dit:
This proves only that SOME christians have known this at a certain time in history, not that ALL christians know this throughout the ages. I doubt mr. Klink has seen this image.

Really? History is against that comment. Even if Klink does not have knowledge of this picture, mushroom use is sorcery in the eyes of Christians and is illegal. There is no doubt in my mind that Klink while looking for information about the subject, has come across hints of shamanism etc...

Besides that, as long as no one can come up with a good explanation about why Klink ignores all scientific research, lies about his reasons for the ban and added the amanita to the forbidden list, I prefer the simple explanation which is validated by history: it's a fucking witch hunt.

Not all christians know this but all real Christians, detest sorcery and go out of their way to fight it. Klink is no exception to that.

Nog dik 2.5 jaar.

Oftewel, ze hebben nog tijd genoeg om de gehele natuur illegaal te maken...

anarchy.jpg

Ketter a dit:
Forkbender a dit:

Really? History is against that comment. Even if Klink does not have knowledge of this picture, mushroom use is sorcery in the eyes of Christians and is illegal. There is no doubt in my mind that Klink while looking for information about the subject, has come across hints of shamanism etc...

Besides that, as long as no one can come up with a good explanation about why Klink ignores all scientific research, lies about his reasons for the ban and added the amanita to the forbidden list, I prefer the simple explanation which is validated by history: it's a fucking witch hunt.

Not all christians know this but all real Christians, detest sorcery and go out of their way to fight it. Klink is no exception to that.

Aangezien dit een NLs topic is, kunnen we gewoon in onze moerstaal verder.

Okee. Nu inhoudelijk. Wat ik meende op te merken uit dat eerder geposte plaatje is dat je bedoelde dat het idee van paddestoelen als de boom van goed en kwaad bekend zou zijn geweest binnen het christendom en dat dit al 7 eeuwen bekend is. Ik denk dat daar best over gezwegen wordt door diegenen die dat weten en dat het zeker niet in de kerk wordt onderwezen (en dus is het niet waar :roll: ).

Ik bedoel dus niet dat Klink niets van de heksenjacht afweet, dat weet hij zeker, maar dat hij niets weet van de mystieke entheogene bron van zijn eigen religie.

Retour