mysticwarrior
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 17/8/07
En volgens mij heb ik een probleempje Ik heb zo'n 3 maanden geleden voor het eerst een kweeksetje gebruikt om paddo's te kweken. Echter duurde het al heel erg lang voordat ze uit de grond kwamen en nog langer duurde het groei process. Op zich niet raar, want ik zat met een verhuizing waardoor ik m`n kweek setje bij m`n ouders had neergezet. Maar ja, ik heb ze uiteindelijk hierdoor niet alle aandacht kunnen geven, maar goed. Vorige week vond ik ze er zo slecht uit zien, dat ik maar gewoon aan het oogsten ben gegaan om in iedergeval nog een beetje active bestandelen te redden. Ik heb ze daarna ook meteen te droog gelegt. Nadat ze droog waren heb ik ze in een wietzakje gedaan en tot gisteren daar in opgeslagen. Maar nu trok ik het zakje los, en het stinkt nu naar honden/visvoer. En het kan bijna niet anders dan dat dit niet helemaal goed is gegaan
Ik moet zeggen dat ze tijden de oogst wel wat blauw waren geworden, maar dat is juist alleen maar goed, als ik het goed begrijp. Tijdens het drogen etc heb ik ook niks geroken, behalve gisteren toen ik het zakje voor het eerst weer opende.
Kan iemand hier een bevestiging van geven? Of anders nader verklaren hoe dit mogelijk is?
Ik moet zeggen dat ze tijden de oogst wel wat blauw waren geworden, maar dat is juist alleen maar goed, als ik het goed begrijp. Tijdens het drogen etc heb ik ook niks geroken, behalve gisteren toen ik het zakje voor het eerst weer opende.
Kan iemand hier een bevestiging van geven? Of anders nader verklaren hoe dit mogelijk is?