Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

ff voorstellen

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion animus
  • Date de début Date de début

animus

Matrice Périnatale
Inscrit
20/12/08
hoi ik ben dennis 23 jaar,
ik heb altijd al wat ervaring op willen doen met het kweken van psyhoactieve planten en paddestoelen.

nu woon ik op me zelf en kan dat.
De reden voor mij is omdat ik een fascinatie heb voor wat deze planten kunnen doen, ik doe het ook uit principe omdat het verboden is en altijd door de politiek zoveel mogelijk ingeperkt en gecriminaliseerd wordt.
(ik gebruik zelf NIKS)

Zo kan ik bijvoorbeel heel boos worden over het feit dat Abraham Klink
op ondemocratische wijze door leugens op te houden en zijn adviesorgaan 3 keer te negeren een verbod op kan leggen, en dit onder het mom van onze volksgezondheid terwijl het duidelijk weer een hielenlikkende aktie is om onze internationale relaties op peil te houden.

als Klink echt om onze gezonheid gaf waarom doe hij dan niks aan het kwik (thimerosal) in onze vaccinaties en de gentech voedings-middelen die niet op het etiket worden aangegeven?

Voor zover mijn motivatie.

heb ik meteen een vraagje weten jullie een goede winkel of online-winkel
waar ik laboratorium spullen kan kopen?
ik denk dan aan peti-schaaltjes microscoop handschoentjes etc.

B.V.D.

Hey Dennis, welkom hiero.

VRIJHEID EN EERLIJKHEID
privacy is geen misdaad liegen wel
Klinkt haast als een slagzin van de polyamorie.

dag dennis.

Als je zo gefascineerd bent door deze planten, waarom gebruik je ze dan niet?

ik gebruike niet als zijnde een "gebruiker"
ik heb 3 keer paddos gegeten en een stuke of 20 keer wiet geroken.

ik vind het interesant om wat ervaring op te doen met kweken.

zo heb ik nu 2 paddo-kweeksetjes van mushmush die ik net voor het verbod hebnn besteld (gaan prima)
en 3 peyotes.
ik had een salvia stekje maar die heeft het niet overleefd :(
volgende keer beter.

Welkom animus! :)

animus a dit:
Zo kan ik bijvoorbeel heel boos worden over het feit dat Abraham Klink
op ondemocratische wijze door leugens op te houden en zijn adviesorgaan 3 keer te negeren een verbod op kan leggen, en dit onder het mom van onze volksgezondheid terwijl het duidelijk weer een hielenlikkende aktie is om onze internationale relaties op peil te houden.

als Klink echt om onze gezonheid gaf waarom doe hij dan niks aan het kwik (thimerosal) in onze vaccinaties en de gentech voedings-middelen die niet op het etiket worden aangegeven?

Er zijn hier wel meer mensen die er ongeveer de zelfde gedachten als jou op na houden ;)

animus a dit:
ik gebruike niet als zijnde een "gebruiker"
ik heb 3 keer paddos gegeten en een stuke of 20 keer wiet geroken.

ik vind het interesant om wat ervaring op te doen met kweken.

zo heb ik nu 2 paddo-kweeksetjes van mushmush die ik net voor het verbod hebnn besteld (gaan prima)
en 3 peyotes.
ik had een salvia stekje maar die heeft het niet overleefd Sad
volgende keer beter.

En je gebruikt NIKS? :)

Ik snap het ook nog niet helemaal....

Forkbender a dit:
Ik snap het ook nog niet helemaal....

Dat wat ik opnoemde was 6-7 jaar geleden.

wie weet in de toekomst dat ik wat ga proberen.
dat sluit ik niet uit.
maar dat is niet waar ik mij op wil richten.
ik hoop ook niet dat het een vereiste is voor dit forum.
ik hoop wat meer ervaring op te doen met kweken, ik heb nu 2 paddo-kweeksetjes die ik wil gebruiken om sporen te maken en op te sturen naar FSRE ik wil er wat meer ervaring op doen met kweken zodat ik zelfvoorzienend ben,
als iemand mij een (online)winkel kan adviseren waar ik spullen kan aanschaffen om steriel te werken en andere laboratorium-benodigdheden dan ben ik daar dankbaar voor.

(bedanikt voor de link jelleb jammer genoeg niet (echt bij mij in de buurt ik kom van de veluwe.)

ik zal morgen wel wat fotos uploaden, van mijn paddos en peyotes.

Hey animus, mij interresseert het niets of je wel of niet gebruikt, (trouwens, iedereen krijgt z'n ADH psychedelics, iedereen is een gebruiker, we dromen toch?) :wink:

Dat je zo graag kweekt vind ik wel interresant, dat is iets waar ik veel liever over praat dan over ervaringen met drugs bv.
Kweken is mijn grootste hobby, en het begint een beetje op een obsessie te lijken af en toe haha, ik vind het zelfs leuker om te kweken dan om het te gebruiken!
Ik deel je motivatie wel een beetje; overal ter wereld worden deze heilige planten verbannen, en daar bovenop worden een hoop van deze planten in hun natuurlijke habitat met uitsterven bedreigd. Dus ik probeer ook zoveel mogelijk van die planten te kweken zolang ik zal leven, ik vermoed dat ik binnen 5 jaar in een jungle van psychoactieve en medicinale planten en paddestoelen leef! :D man als ik de 25,000,000 win.........

Nou, even terzake.. Ik ken niet zoveel labshops, ik ken er 1 maar daar heb ik nog nooit wat besteld, maar wie weet is het nuttig voor je..
http://www.labshop.nl/

Ik haal bijna al mijn kweekspullen bij een totaalleverancier voor de glastuinbouw (http://www.brinkman.nl/), die heeft alles wat mn hartje begeert. Gelukkig woon ik daar ook maar 500 meter vandaan :P
Ik zou uitzoeken of zo'n soort bedrijf ook bij jou in de buurt zit, of je moet helemaal hier naartoe komen, maar het is zeker de moeite waard.
100L vermiculiet/perliet voor maar 11 euro! Ze hebben alles; beestjes, gereedschappen, installaties, berschermende kleding, potten/bakken/trays, voeding, substraat en nog veel meer, en ik heb de helft van de winkel nog nieteens ontdekt! :D

Andere handige links:
https://www.vreeken.nl
http://www.botanic-art.com/
http://www.cactusplaza.com/index.php

Groetjes en succes, en ik ben benieuwd naar de foto's :wink:

animus a dit:
wie weet in de toekomst dat ik wat ga proberen.
dat sluit ik niet uit.
maar dat is niet waar ik mij op wil richten.
ik hoop ook niet dat het een vereiste is voor dit forum.
Geen vereiste, maar zie het zo: de naam van deze website is psychonaut.com. Het gaat hier om reizen door de geest, niet zozeer om kweek en productie van middelen. Uiteraard hoort dat er voor de meeste psychonauten bij.

Wat verwarrend is aan je introductie is dat je meer interesse hebt in kweek dan in ervaring. Klinkt alsof je een bedrijfje wilt gaan opzetten of zo.

gebruik is gelukkig niet verplicht hier. reden waarom ik ernaar vroeg is omdat ik het moeilijk vind voor te stellen dat iemand die deze middelen niet gebruikt de kweek ervan voor zijn rekening neemt. vond het ook moeilijk voor te stellen bij die gasten van de officiele paddokwekerij, al was daarbij wel duidelijk dat het om geldelijk gewin ging. ik heb de indruk dat dit bij jou niet het geval is, dus vandaar de fascinatie.

animus a dit:
ik hoop wat meer ervaring op te doen met kweken, ik heb nu 2 paddo-kweeksetjes die ik wil gebruiken om sporen te maken en op te sturen naar FSRE ik wil er wat meer ervaring op doen met kweken zodat ik zelfvoorzienend ben,

Super!!!

Waar blijven die posts?

Erg jammer dat ik nu al verdacht wordt als drugsdealertje jammer.

maargoed hier mijn foto's

mijn peyotjes GROEI!!!!

mijn laatste recente padd-flush

dit is een joekel of is dit normaal? was jammer genoeg te laat om ze voor een sporen-print te gebruiken.

Ik vind het geweldig wat je doet! En ik kan je alleen maar aanmoedigen om daar mee door te gaan ;)

Nice pics :D

animus a dit:

Door wie?

Ik snap je fascinatie voor de natuur, maar waarom zou je je beperken tot psychedelica, terwijl er zoveel andere planten zijn?

mysticwarrior a dit:

Ik vind het geweldig wat je doet! En ik kan je alleen maar aanmoedigen om daar mee door te gaan ;)

Nice pics :D

thx deze wou ik net nog erbij zetten

die wil ik naar FSRE verzenden zolang het legaal blijft,
weet iemand hoe dat zit? wettelijk?
dat zou echt funnest zijn want ik wil wel graag wat sporen blijven ontvangen
van andere paddo-soorten (azurescens en de hawaiianse )

Door wie?

Ik snap je fascinatie voor de natuur, maar waarom zou je je beperken tot psychedelica, terwijl er zoveel andere planten zijn?

Juist daarom omdat ze psychydelische zijn, de regering probeerd er alles aan te doen om het zoveel mogelijk in te perken en verboden te maken.
Straks kom je er mischien niet meer aan en dan is het te laat.
Als ik dan toch wil experimenteren dan is het te laat en kan ik het alleen maar nog bij de "plaatselijke coke-dealer" halen.
Wie zegt dat die te vertrouwen is en mij goed "spul"
verkoopt.

dan kweek ik het liever zelf nu het nog kan,

die wil ik naar FSRE verzenden zolang het legaal blijft,
weet iemand hoe dat zit? wettelijk?
dat zou echt funnest zijn want ik wil wel graag wat sporen blijven ontvangen
van andere paddo-soorten (azurescens en de hawaiianse )

Sporen zijn niet verboden en zullen ook niet verboden worden ;) Dus ik vind het dan ook erg mooi dat je de FSRE support, door sporen er naar op te sturen... :)

Bedankt voor de links en reacties, labstuff staat nu in mijn "faforieten".

ik ga jullie zeker lastig vallen hier en wie weet dat jullie
van mij sporen ontvangen in albert heijn zakjes via FSRE :)

Retour