Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Even voorstellen...

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion redhawk
  • Date de début Date de début

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18/4/08
:roll:

Allereerst welkom op het forum :D
Als 2e: Wow, klinkt heftig, vet dat je bent gaan reizen.
Ik ben na het stoppen van een aantal stoffen gewoon in een sleur blijven hangen en zo kom je er veel minder gemakkelijk uit.
Het klinkt echt alsof het jou heel erg veel goeds hebt gedaan.
Bedankt voor het delen en hopelijk vind je hier je plekje om die dingen te delen die je (heel) misschien niet aan veel mensen kwijt kan (net als de rest)

Er is nog wel een markt, maar het gaat er heel erg om wie je kent of waar je naartoe gaat.
Er is zeker nog hele goede kwaliteit, maar het kan soms even lastig zijn om het te vinden.

:heart: & :idea:

Space

Ohwja, wat betrefd muziek ben ik eigenlijk wat electronischer ingesteld, maar Hendrix en PF gaan er op z'n tijd zeker in!

Hey welkom hiere.

Er wordt inderdaad nog naar Hendrix, The Doors, Pink Floyd geluistert. althans door mij.

Je reisverhaal boeit me enorm, overigens. Kan je wat meer vertellen over je avontuur in het indianenreservaat?

Mvg, Robby

Welkom!

Hippies never change, dus er is nog steeds markt en er wordt nog steeds naar muziek geluisterd.

Ben benieuwd naar je indianenwijsheid.

Peace,
Fork.

:roll:

Ik ben ook nieuw hier op dit forum en ik snap er de ballen nog niet van, want ik wil een reactie geven, maar weet dus niet of dat wel gaat lukken.

Ik vroeg me af of je wel eens ayahuasca hebt gedaan? Er zijn daar mooie boeken over geschreven en in Nederland worden daar zo nu in dan ceremonieën in gegeven door Hannah Klautz.

Dankjewel Heartcore,

Dat is een mooie wijsheid; om liefde te zijn in elk moment, om er gewoon te zijn, zonder te piekeren, want elke boze/bange gedachte is een breuk in onze wereld.

Maar toch is het moeilijk om liefde in elk moment te zijn hoor, vooral als je zo'n schoonmoeder hebt als ik :wink: :wink: :lol:

ff off topic (als dat mag) ik heb net een onderwerp geschreven over magie, maar ik kan het niet meer terug vinden :oops: :o dus ik kan ook niet zien of en wat er gereageerd wordt (als dat kan). Weet jij hoe ik onderwerpen terug kan vinden???

Wow dat lijkt me een beste belevenis, zo touren door de U.S :D wat betreft je muziek vraag, JAZEKER! Hendrix, C.C.R, deep purple en wat jefferson airplane scoren zeker hoog :D

En hoe zit het met de muziek? Wordt er nog een beetje naar Hendrix, (oude) Pink Floyd, The Doors e.d. geluisterd?
Veel gedaan, maar alle muziek gaat na een tijdje vervelen, dus in de loop der jaren veel geluisterd naar moderne psychedelische muziek. De muziek van eind jaren '60 was zeer experimenteel en authentiek, maar de studio's hadden nog niet echt denderende opname-apparatuur, en veel muzikanten borduurden nog voort op blues (Hendrix, The Doors) waar ik niet echt weg van ben. Zelf ben ik daarom meer een liefhebber van muziek uit de jaren '70: Steve Hillage, Gong, Genesis, Hawkwind, Pink Floyd etc. Maar ook moderne muziek (Shpongle!) hoor ik graag tijdens mijn trips.

redhawk a dit:
En hoe zit het met de muziek? Wordt er nog een beetje naar Hendrix, (oude) Pink Floyd, The Doors e.d. geluisterd?
Zeker wel.. nog beetje joy division erbij en dan zit je helemaal goed!
redhawk a dit:
Is er tegenwoordig goede kwaliteit op de markt? En is er tegenwoordig überhaupt wel een markt? Ben dan vooral benieuwd naar LSD of mescaline (wat wel lastig te verkrijgen was).
De lsd markt is prima. Mescaline is nog steeds heel zeldzaam maar je komt het nog wel eens tegen..

Retour