Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Veel gedaan, maar alle muziek gaat na een tijdje vervelen, dus in de loop der jaren veel geluisterd naar moderne psychedelische muziek. De muziek van eind jaren '60 was zeer experimenteel en authentiek, maar de studio's hadden nog niet echt denderende opname-apparatuur, en veel muzikanten borduurden nog voort op blues (Hendrix, The Doors) waar ik niet echt weg van ben. Zelf ben ik daarom meer een liefhebber van muziek uit de jaren '70: Steve Hillage, Gong, Genesis, Hawkwind, Pink Floyd etc. Maar ook moderne muziek (Shpongle!) hoor ik graag tijdens mijn trips.En hoe zit het met de muziek? Wordt er nog een beetje naar Hendrix, (oude) Pink Floyd, The Doors e.d. geluisterd?
Zeker wel.. nog beetje joy division erbij en dan zit je helemaal goed!redhawk a dit:En hoe zit het met de muziek? Wordt er nog een beetje naar Hendrix, (oude) Pink Floyd, The Doors e.d. geluisterd?
De lsd markt is prima. Mescaline is nog steeds heel zeldzaam maar je komt het nog wel eens tegen..redhawk a dit:Is er tegenwoordig goede kwaliteit op de markt? En is er tegenwoordig überhaupt wel een markt? Ben dan vooral benieuwd naar LSD of mescaline (wat wel lastig te verkrijgen was).