Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

ephedra gekte

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Meduzz
  • Date de début Date de début

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12/4/06
ik heb nu al 2 maal een grote hoeveelheid ephedra genomen en 2x voelde ik me na bepaalde tijd alsof ik gek aan het worden was.
de laatste keer zat ik zo in mezelf te mompelen en zo, maar ik had er ook wel heel wat alcohol bijgegoten :oops:
ik had wel gelezen dat alcohol+ephedrine een euforie moet opwekken. die euforie was er alleszinds maar het gevoel van gekte was er ook wel. nu, ik heb het niet als onaangenaam ervaren, het was zo'n aangename gekte als bij een trip :P maar het verbaasde me dat het door ephedra kwam. weet iemand hier meer over?

Hmmm, nee geen idee, had een keer cubensis, copelandia & truffels op, met 2 ephedra capsules, wat biertjes en wat joints en had het echt onwijs naar m'n zin :D

Voor de rest nog nooit last gehad van de combi alcohol + ephedra, behalve die nare bodyload en hartkloppingen enzo....
1 van de redenen waarom ik het niet meer doe.

Vindt ephedra wel leuk spul, zeker af-en-toe als alternatief voor chemische dingetjes. Werkt minder sterk, maar de nadelige effecten na afloop zijn ook een stuk minder. Plus dat je geen last hebt van grote ogen :shock: of trillende kaken.

Enige nadelige effect wat ik van ephedra heb gehad is het continue heen en weer lopen naar de WC en dat je soms niet kan slapen na afloop. Verder geen problemen of rare dingen meegemaakt ook niet in combinatie met alcohol.

Ephedra geeft mij constant hartkloppingen, waar ik altijd geirriteerd van raak en als er dan iets gebeurt, ben ik meteen opgefokt en agressief.

Ephedra heeft hele nare uitwerking op me.

ik heb nog nooit nare uitwerkingen gehad...
het waren mijn 1ste en 2e lowlands beste vrienden :)
1ste dag 1 sochtens 1 savonds..
2e dag 2 sochtens 2 savonds
3e dag 2 sochtens 1 smiddags 2 savonds
nergens last van :)
en kliep iedere avond vrolijk tot 7 uur snachts(sochtens rond)
ging slapen tot 12 uur ofzo en herhaalde het :)
naja nu klopt mijn schema niet meer echt :P
maar iig op 3 of 2 tijdstippen van de dag

hmja de eerste keer was ook op een LAN party, dus dat constant staren op een computerscherm zal ook wel er toe gedaan hebben.

Ephedra heeft voor mij ook nooit "het" gehad.
Enkele malen gehad, maar de laatste keer werd ik er gigantisch lam van, lichamelijk, en geestelijk juist heel erg actief.
Maar dat duurde dan ook tot vroeg in de ochtend, terwijl ik al enkele uren trachtte te slapen.

Ephedra + een sterke echte Aspirine geeft me een enorme energiestoot, eigenlijk hetzelfde als amfetamine alleen wordt m'n ademhaling lichamelijk ook nog eens gestimuleerd.

Als je het combineerd met een aspirine en 400 mg cafeine, dan krijgt je net als met speed naast lichamelijke opwinding ook geestelijke scherpe helderheid en gedrevenheid.

Efedrine, het chemische, wordt ook gebruikt om Crystal Meth te maken. Een heel klein beetje van Efedrine, maakt zeer energiek en werkt lang door.

Iig heb ik tijden gehad dat ik twee uur lang te gek kon sporten zonder echt moe te worden, razendsnel anticiperen en tot op het bot gaan.

De nawerking kan erg lang zijn, en neem het op een compleet nuchtere maag, want je spijsverteringskanaal kan een opdonder krijgen.

Retour