Bedankt voor je tripreport, Ed! Klinkt als een mooie eerste kennismaking en een uitnodiging tot meer.
Als je de dosis wilt verhogen (en je hebt al paddo's ingenomen), dan moet je dat echt binnen 2 uur na de eerste inname doen, anders heb je al enige tolerantie opgebouwd en werken de nieuwe paddo's een stuk minder. Ik denk dat het goed is dat je laag bent begonnen. Ik heb ook wel eens een half doosje gehad en heel hard getript (ligt dus écht aan de sterkte van de batch, die kan sterk varieren, zo kan je ook zoals de broer van magickmumu weinig merken van 2 doosjes, al heb ik dat zelf nooit ervaren, vermoed dat daar meer in het spel was...), dus je kunt maar beter veilig beginnen.
Wacht in ieder geval een week voordat je weer paddo's neemt, je lichaam heeft nu nog tolerantie en je zou meer moeten nemen om hetzelfde effect te verkrijgen. Aangezien het mentaal niet echt zwaar was en je geen uitzonderlijke inzichten moet verwerken hoef je denk ik niet langer te wachten. Het is goed dat er iemand in de buurt was om op je te letten, maar in sommige gevallen kan dat ook belemmerend werken.