Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

eerste keer

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Ed
  • Date de début Date de début

Ed

Glandeuse Pinéale
Inscrit
26/8/08
de eerste keer…

na het nodige leeswerk en wat tips op dit forum ben ik in Rotterdam een doosje paddo’s gaan kopen. Een klein doosje met daarin de 30 gram “Stropharia Cubensis

Klinkt als een zeer milde trip ja, "up the dose!"

een halve portie smartshop paddenstoelen is heel weinig.
als je echt wat van de trip wilt merken moet je zeker een heel portie nemen.

ik woon in rotterdam en ik ga vaker naar de smartshop. Meestal zijn de paddenstoelen wel okay, maar soms zijn ze heel erg zwak.

mijn broertje heeft me net gebeld. Hij had gisteren 2 porties mexicanse paddenstoelen van de smartshop gegeten en merkte er niets van.

Mooi reportje :)

Dat was inderdaad een milde ervaring. Maar je weet nu in iedergeval wat je ongeveer tijdens een trip staat te wachten, als je de volgende keer een hele dosis paddestoelen gebruikt, zal het zeker allemaal wat intenser worden. Het ligt er aan hoe je er nu zelf tegenover staat, maar een portie hawaiiaanse paddenstoelen zal zeker wel het psychedelisch effect kunnen hebben waar jij naar opzoek bent. Hoe hoger dosis hoe heftiger het word! Je zou ook om een beetje geld uit te sparen een paddokweek setje kunnen kopen. Op deze manier krijg je genoeg paddenstoelen om een ultieme trip te beleven!

Veel succes! :)

Groetjes,
Mystic.

de smartshops verkopen voorlopig geen hawaiiaanse paddenstoelen meer.

Ik heb zelf genoeg aan één smartshopbakje voor een normale trip. Naar mijn idee is het goed dat je bent begonnen met een half bakje, je weet nu een beetje hoe het voelt en zult nu minder moeite hebben een hogere dosis.

In het donker ervaar ik het meeste van een trip, omdat je zo weinig prikkelingen van buitenaf hebt en je alleen maar door je eigen universum kan reizen. Pink Floyd was een goede keuze :D Misschien leuk om met meer muziek te experimenteren? Als je lief er weer bij is zou zij andere muziek op kunnen zetten, of je zou een playlist kunnen maken.

Dat je na je tweede portie paddestoelen weinig effect kreeg, is normaal. Misschien was het leuker geweest als je lief die op had gegeten? :wink:

Keep us updated! Minstens een paar weken wachten totdat je het weer eens probeerd, want anders ervaar je niet de volle effecten.

Bedankt voor je tripreport, Ed! Klinkt als een mooie eerste kennismaking en een uitnodiging tot meer.

Als je de dosis wilt verhogen (en je hebt al paddo's ingenomen), dan moet je dat echt binnen 2 uur na de eerste inname doen, anders heb je al enige tolerantie opgebouwd en werken de nieuwe paddo's een stuk minder. Ik denk dat het goed is dat je laag bent begonnen. Ik heb ook wel eens een half doosje gehad en heel hard getript (ligt dus écht aan de sterkte van de batch, die kan sterk varieren, zo kan je ook zoals de broer van magickmumu weinig merken van 2 doosjes, al heb ik dat zelf nooit ervaren, vermoed dat daar meer in het spel was...), dus je kunt maar beter veilig beginnen.

Wacht in ieder geval een week voordat je weer paddo's neemt, je lichaam heeft nu nog tolerantie en je zou meer moeten nemen om hetzelfde effect te verkrijgen. Aangezien het mentaal niet echt zwaar was en je geen uitzonderlijke inzichten moet verwerken hoef je denk ik niet langer te wachten. Het is goed dat er iemand in de buurt was om op je te letten, maar in sommige gevallen kan dat ook belemmerend werken.

Gewoon volgende keer meer nemen!! Niet denken dat 'dit het was' wat paddo's betreft, dit was een fijne ervaring, maar echt niet meer dan een minitopje van de ijsberg! Een hogere dosis zal je een veeel diepere ervaring geven.

Forkbender a dit:
Ik denk dat het goed is dat je laag bent begonnen.

Het is ook niet verkeerd om rustig aan te leren trippen. Gun jezelf de tijd om met psychedelica te leren om gaan. Hoewel een week voldoende zou kunnen zijn om nog weer x te trippen, zou ik er zelf toch nog wat langer mee wachten.

Retour