Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Eerste keer........

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Titera
  • Date de début Date de début
T

Titera

Guest
De eerste keer dat ik Paddo's met XTC doorelkaar nam.

Ik had al een keer paddo''s gegeten en heb toen een bad-trip gehad, ik zat op de bank voor me uit te staren en kreeg de meest geke beelden en ideen in me hoofd

( ik herinner me nog het idee dat ik in een paddo zat<- wazig!!)

Oke een paar vrienden van mij gingen paddo's eten, iedereen had een portie samen met iemand anders behalve johan die had een portie voor zichzelf.

Ik ging samen met 2 andere pillen nemen en had toen hun de paddo's gingen eten 1 pil genomen ( een (witte) kers of Butterfly zeiden ze maar als je goed keer zag je kersen op pil staan)

Johan heeft 2/3 portie op de rest voor later zij hij....
nou mooi niet hij kreeg dus een bad trip, de paddo's die hij overhad mocht ik.

Het is nu dus al 2 uur na die pil en ik voel m behoorlijk, en ik heb toen de overige paddo's opgegeten.

Toen de paddo's begonnen te werken voelde ik wat je dus gewoon niet kan beschrijven, het was alsof er 5 pillen tegelijk begonnen te werken, alsof ik (ik haat dragonballz maarja) Super Sayian 6 werd zo voelde ik me een hele bal van energie voelde ik in me, dit duurde maar een paar sec maar was echt te erug voor woorden.

Na een tijdje werken de paddo's echt goed en zag ik allemaal vage beelden en lachte me kapot, maar ik voelde me niet paddo's (elastiek benen, gevoel enz.) ik voelde die pil en zag de paddo

Heeft iemand dit ook een keer ervaren of heeft iemand hier iest over te zeggen PLAEZ REPLAY /forum/images/graemlins/alc.gif /forum/images/graemlins/truce.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif

TiTeRa 17 jr.

Hi Titera,
Ik ben blij dat je 2e ervaring met shrooms wel een positive was, misschien komt dit ookwel door de pillen die je
erbij gegeten hebt want MDMA laat naar mijn mening veel positive energie los, vaak wordt er om deze reden ook vaak LSD samen met MDMA gebruikt.
Wat ik over witte kersen weet is dat het erg krachtige pillen zijn waar mogelijk ook ketamine in zit.

"..Only one thing on my mind... I'm Alive..."

Dat lijkt mij niet zo sterk want zoals ik al in een eerdere post vertelde had ik sterke OEV's na gebruik van diezelfde witte kersen, dit was geen MDA.
Aangezien er veel pillen zijn waar ook (kleine) hoeveelheden ketamine in zit was dit voor de hand liggend.
Op ecstasydata.org staat dat er dxm in zou zitten maar aangezien een stevige dosis dxm rond de 600mg ligt kan dat bij 1 pil nooit een effective dosis zijn (pil=ongeveer 250mg).
Een ding was wel zeker , er was een flinke dosis speed aanwezig in de kers die ik op had.

"..Only one thing on my mind... I'm Alive..."

sterke OEV van een kleine hoeveelheid K lijkt me toch niet echt logisch, en bovendien is een 'middelmatige' K dosis oraal boven de 100 mg wat dus al de halve pil ofzo zou zijn.

hehehe, leuke combo is dat inderdaad, MDMA + paddos

begin van de vakantie 6 gram gedroogde mexicaanse
+ 200 mg mdma gedaan. Dat was, rustig gezegt

een FLINKE ervaring /forum/images/graemlins/smile.gif en inderdaad mdma pushed
het geheel wel in een erg positieve richting.
Persoonlijk ervaarde ik de combinatie
paddos en mdma als BELACHELIJK euforisch.
Zovan ze zeggen welles dat je de eerste keer nooit meer
overtreft, nou ehm in dit geval was die dik overtroffen.
Overigens voelde de euforie erg natuurlijk aan en niet
pushy zoals wanneer alleen mdma wordt gebruikt.

wat ik wel jammer vond is dat het psychedelische wat
op de achtergrond was gezien ik alleen nog aan het
genieten was.

Op de piek kon ik visueel nog maar erg
weinig van de wereld maken, deze transformeerde
in zijn geheel erg snel (kon letterlijk huizen niet meer
zien). Echt omgevings bewust was ik ook niet meer te
noemen, we hadden dan ook netjes een nuchter persoon
erbij.

Nog iets dat wel grappig was is dat reclame commercials
op de radio werkelijkwaar als de mooiste muziek klonken,
toch wel grappig, de perceptie van muziek /forum/images/graemlins/smile.gif.

Goed goed... mdma + paddos, een aanrader. maar wanneer
in wat hogere dosis gedaan kan een nuchter iemand toch
wel verstandig zijn.

zou herbal ook goed kunne? /forum/images/graemlins/wink.gif

Kunnen ? ja dat wel

Of je het zelfde effect gaat krijgen ? nee dat niet

Herbal XTC zijn vaak op ephedra gebaseerde stimuleerende
middelen en ik denk persoonlijk dat het niet echt fijn
is met paddos gezien hartkloppingen en onrustigheid.

MDMA(werkzame stof van xtc) is toch wel tjah niet te vergelijken met dingen in de smartstore.

Retour