Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Eerste keer Truffel's

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Frostie
  • Date de début Date de début

Frostie

Glandeuse Pinéale
Inscrit
6/4/07
Ik heb Gistere voor het eerst Truffel's genomen.
Het was een geweldige ervaring.

Ik kwam net buiten en sprak af met een vriend (die nuchter ging blijven).
Ik at de Truffel's op, de smaak valde nog wel mee. Eerst smaakte het naar een soort noten, maar de nasmaak was wel goor. Maar niet zo slecht als ik me voorstelde.

Toen gingen we gaan wandellen tot aan een automatenwinkel (zo een winkel zonder mensen en enkel drank, snoep, brood, hamburger automaten).
Waar we nog een vriendin tegenkwamen.
Eenmaal daaraangekomen begonnen de effecten toe te nemen. Ik voelde me raar en zat met energy, zoals een beetje de beginfase van XTC.
Binne in de winkel was er een houten vloer, het begon me op te vallen dat de vloer bewoog, net of er bulten kwamen en kuilen gingen. De muren ademde, ik kreeg soms het gevoel dat ik vergat te ademen.
De vloer begon net te schuiven en de kleuren werden veel intenser en mooier.
Eenmaal buiten scheen de zon, en normaal heb ik er nogal last van en sluit ik men ogen een beetje, maar nu had ik er totaal geen last van en ik kon bijna met men ogen open naar de zon keken (wat ik natuurlijk niet doe :) )
We staken de straat over aan het station, waar we nog een paar uur op de bank zaten en lachen met de kleinste dingen. Ik liep altijd met een smile op men gezicht, en op men hoogtepunt begon ik overal waar ik keek ogen ze zien, op de grond, muur de gezichten van mensen. In alle vormen en maten, ik begon allerlei regenboog kleuren te zien op de grond als ik erme op consentreerde en het was alsof de grond golfde onder men voeten.
Een wesp vloog rond men hoofd, wat ik normaal meteen wegjaag, maar deze keer had ik er geen bang van, ik vond het vredig en ik had het gevoel of de wesp me niet ging aanvallen maar gewoon zen wek deed (stuifmeel zoeken).
Het was rustig en vredig en ik kan niet wachten tot men volgende trip.
En ik versta het totaal niet hoe sommige mensen zo andere mensen of dieren pijnkunnen doen. het was 1 van de vredigste momenten uit men leven :)

Ps: heb een vraagje, zie je enkel lichte hallucinatie's. of is het mogenlijk om grote dingen te zien zoals monsters, dieren enzo.. want ik zag buite kleuren en bewegingen in de grond niets..

bvd

Grappig, de eerste keer dat ik truffels/paddo's deed buiten had ik ook van die wespen om me heen, en veel van die vliegjes. Normaal jaag ik die weg, maar toen begreep ik ze. En sindsdien :) Dat begrip, is volgens mij een van de meest waardevolle eigenschappen van paddestoelen. Ik ben sinds die keer compleet anders met dieren opgetrokken en eet ze ook veel minder op.. Echte grote hallicunaties heb ik niet gehad en gewild denk ik. Maar het is zeker mogelijk met een bepaalde dosis en omstandigheden.

ik begrijp ze nu wel, maar wil ze sinds ik nuchter ben nog steeds niet in men buurt :p. en hoevaak doe jij paddo's ? ik woon in belgie en geraak er moeilijk aan dus heb dit maar 1x gedaan :( zou het wel graag nogmaals doen.

Ik ben blij dat je eerste trip goed is verlopen Frostie, je krijgt wat je verdient he.

Ik heb ook al een paar keer wespen om me heen gehad terwijl ik stoeltjes op had, maar dat waren geen plezante momenten!
Het was of leek wel een hele zwerm, en ook al weet ik dat ze hun werk doen, ze kunnen ook best link zijn.
Ik was een passiebloem-stickie aan het draaien dat moment, en de wespen houden van die zoete geur, uiteindelijk zaten ze op m'n kleren en zelfs in m'n haar, en ik was bang dat ze in m'n haar een nest zouden maken.

Wel moet ik nu gelijk denken aan een plaatje van een oude rots-tekening in Food of the Gods van McKenna, wat een paddestoelen sjamaan met het gezicht van een wesp (of een bij?) voorstelt, wat zou de connectie zijn?

Als ik jou was Frostie, om weer terug te komen op het onderwerp, zou ik gewoon zelf stoeltjes gaan kweken. Het kost niet veel moeite en het loont echt. Als je ze thuis niet kan kweken, neem dan een buitensoort.

Wat hallucinaties, visioenen en andere cosmische schouwspellen betreft, probeer eens een djembe, didgeridoo, klankschaal of ander (sjamanistisch) instrument te bespelen als je op reis gaat, of ga dansen. Je hoeft helemaal geen 50gram met syrian rue te nemen om visioenen te zien, zonder goede begeleiding zal je daar waarschijnlijk ook niet van opknappen. Vasten, klanken, ritme en (on)sierlijk bewegen zijn de sleutel. En zo zijn er vast nog veel meer van die sleutels.

Ahhh, eindelijk begin ik moe te worden, de natuur is in ieder geval fantastisch en op een dag keer ik er misschien wel naar terug, als er dan... nog.. wat... van over is. *GAAP* wat een verhaal
Ik ga dromen.

Hey Frostie, klinkt als een leuke trip.
Kzou wel uitkijken met hogere dosissen (iets waar je misschien nog niet aan toe bent) om buiten te lopen.
Een geschikte fijne locatie waar je je thuis voeld is dan wel een pre.

Zoals Paracoculi al zei: Het loond zeer de moeite om ze zelf te gaan kweken.
Tis zo mooi hoe ze zo snel groeien dat je nog meer respect voor ze krijgt.
En je hebt al een band met ze voordat ze je al dat moois laten zien.
Op homegrown ga je toch echt een stuk dieper :)

Wat betreft de wespen, ik was ook altijd heel gefreakt over wespen, maar op een of andere manier krijg je tijdens het trippen zoveel respect voor de natuur.
Kheb eigenlijk helemaal geen problemen meer met wespen, als je gewoon rustig blijft zitten doen ze je niets.

Maargoed Frostie, ik hoop dat er nog een hele hoop mooie ervaringen voor jou in het verschiet zullen liggen.

Maar dat zal zeker en vast wel :mrgreen:

wil al een hele tijd gaan zelf kweken.
maar kheb een snel kook pan nodig die ik niet heb :x
waar kan ik zo 1 kopen en hoeveel kost dit ?
en heb ook geen glaze potjes, maar zou het dom vinde om cofituur te moeten kopen omdat ik de potjes nodig heb :?

dus:
waar koop ik een snelkookpan en glaze potjes (leeg)

Haha, ik heb het geluk dat ik al jam eet, dus zo spaar ik ze op.
Maar eeehm, Ik zal het ff aan Heartcore moeten vragen, die weet als het goed is een site met wat benodigdheden...

Snelkookpan moet ook wel te vinden zijn, google het even zou ik zeggen ;)

*edit: Ok die site was dus travellersgarden maar blijken dus alleen plastic spullen te hebben en glas is toch echt beter.

Retour