Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

eerste keer psil cubensis

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion onno89
  • Date de début Date de début
O

onno89

Guest
ik ben vanplan om binnen kort een keertje cubensis te bestellen bij azarius. ik heb nog weinig ervaring meet geest veruimende dingen op savia na.en vroeg me af of 20 gram een mooi eerste dossis is. ik wil niet een keiharde trip maar ook me paddo's niet verpesten. de vraag is dus: is 20 gram cubensis een mooie eerste hoeveelheid of wat is een andere mooie hoeveelheid voor een eerste keer.
ik zou het erg waarderen als ik hier nuttig antwoord op krijg.

alvast bedankt.

20gram is prima voor een eerste keer.

Ik denk als je Salvia al gedaan heb dat je hier weinig moeite mee heb.

hey bedankt voor de snelle reply. maar denken je dat ik 20 gram wel goed ga merken of valt dat wel mee. krijg je bijvoorbeeld ook visuele effecten door.

Van 20 gram kun je zeker mooie visuals krijgen. Niet te heftig, niet te rustig, precies goed genoeg.

Gewoon rustig beginnen, kunt de volgende keer altijd meer pakken. Als je de 1ste keer teveel pakt, kun je het niet rustiger laten verlopen.

Opbouwen dus ! Have fun !

Heb al gemerkt dat het er aan ligt of je t binnen of buiten doet, en door de dag of s avonds. Zou voor je eerste keer het buiten doen wanneer het licht is. Heb reeds een keer of 20 paddo's gedaan, en twee keer slecht gegaan, maar was telkens binnen en wanneer het donker was. En buiten kan ik gemakkelijk 35 g aan, maar binnen neem ik meestal niet meer dan 10 g en maximum 15 g. Is niet te vergelijken met Salvia, Salvia is maximum 10 minuten, paddo's tot wel 8 u als je ze mixt met bv Syrian Rue. Bereid je er goed op voor, zie dat je niets te doen hebt, en ik raad aan om het door de dag ergens op n leuke plek in een bos of aan een vijver, gegarandeerd fun. Hopelijk ben je hier wat mee.

plus: zet je telefoon uit en vermijd plekken waar bekenden langs kunnen komen. paranooooooiaaaaaaaah :spank:

ook de goeie muziek en de goeie mensen zijn van essensieel belang.

fun gegarandeerd dan!! :truce:

Retour